Er zijn dvd's weet niet of er complete boxen zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:15 schreef TheSilencer het volgende:
Spongebob is super... Hoop ik later (tot ongenoegen van mijn vriendin) met mijn nog te produceren koter(s) te kunnen kijken... Misschien nu alvast investeren in een Spongebob DVD-box (zijn die er?)...
Die eekhoorn met vissekom is ook super!
Nee man ik kan altijd wel lachen om dat ventje, hij is echt amerikaan he met zn ogen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar is dat
De meesten hier wisten al lang dat Patrick een roze sterretje isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:28 schreef Lauzie het volgende:
Ik kom er serieus nu pas achter dat Patrick een zeester is..![]()
SpongeBob roeleert trouwens!!![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:29 schreef Samson het volgende:
[..]
De meesten hier wisten al lang dat Patrick een roze sterretje is![]()
Spongebobquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die dat nu nog steeds kijken![]()
Ze moeten gewoon heel dat Nickelodeon er af baggeren. Zodat ik op een vrije dag ook naar That 70 show,
en Family guy kan kijken overdag. Nu altijd maar dat kut Nickelodeon die een zender inpikt
Klacht is onterecht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:05 schreef postmortum het volgende:
Met zijn gele kaassoufle kleurte en irritante lachje en dan heeft die ook nog eens een roze ster als vriendje![]()
En als huisdier heeft die ook nog een slak![]()
Het enige leuke aan die hele cartoon is Plankton , waarom krijgt die geen cartoon![]()
Je bedoelt Sandy neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:15 schreef TheSilencer het volgende:
Spongebob is super... Hoop ik later (tot ongenoegen van mijn vriendin) met mijn nog te produceren koter(s) te kunnen kijken... Misschien nu alvast investeren in een Spongebob DVD-box (zijn die er?)...
Die eekhoorn met vissekom is ook super!
Onterecht, Spongebob ownt jou en iedereen hard!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:05 schreef postmortum het volgende:
Met zijn gele kaassoufle kleurte en irritante lachje en dan heeft die ook nog eens een roze ster als vriendje![]()
En als huisdier heeft die ook nog een slak![]()
Het enige leuke aan die hele cartoon is Plankton , waarom krijgt die geen cartoon![]()
Family Guyquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef Canisfire het volgende:
Ze moeten gewoon heel dat Nickelodeon er af baggeren. Zodat ik op een vrije dag ook naar That 70 show,
en Family guy kan kijken overdag. Nu altijd maar dat kut Nickelodeon die een zender inpikt
that 70's show zuigt grote tijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef Canisfire het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |