abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191817
Wat ik niet begrijp is waarom Rolf niet klaar stond om Tara af te zeiken omdat ze jankend wegliep?

Als je ervoor kiest om een programma wat 24 uur per dag loopt presenteren, dan moet je ook daar zijn als er -eindelijk- iets gebeurt... watje...

Zelfs die andere trut was er niet...

Zeker gezellig samen op pad.

I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_191818
V kan volgens mij Rolf & die zenuwpees (kan niet op haar naam komen maar ze stond de eerste aflevering te trillen als een groentje) helemaal niet betalen en volgens mij hebben die rolf en pees wel een prive leven in tegenstelling tot de BB kandi's & wij
when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
pi_191819
Laat ik nou ook niet op d'r naam komen. In iedergeval toe in ze het laatst zag (vertrek Mertin) toen had ze wel wat weg van Lara Croft... Voornamelijk die twee pluspunten in d'r truitje.
I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_191820
Om jullie uit de brand te helpen, die zenuwpees heet Dafne

Ennuh, Rolf is er uiteraard niet bij, die houdt zich met hele andere zaken bezig dan werken, aan die verschrikkelijke wallen onder zijn ogen te zien

Nee, wat dat betreft gaat de presentatie á la Explosief, maar dan nog véél stijfjeser...

Groetjes, Catzilla
pi_191821
Dat is ook gelijk het bewijs dat alles ingestudeerd is bij V. Rolf is er alleen als zij geplanned hebben dat er iemand vertrekt, nu ging T spontaan weg, ja oeps, probleempje voor V!

Zou T of Martin hier wel eens komen?

I'm back, big as life and twice as ugly!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')