Praat jezelf maar wat hoop in.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:05 schreef Bowny het volgende:
FDAX is ook flink gekelderd.....we gaan bloeden
Beetje loze uitspraak he zo zonder onderbouwing? En over 2 dagen zijn er 2 mogelijkheden, dan kom je hier weer blatend terug met 'zie je wel ik zei het toch' en je laat nooit meer iets van je horen. Dus reageer nuttig of reageer niet aub.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:05 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Praat jezelf maar wat hoop in.
Een dagje down en daarna weer up.
Agossie, zit je in de calls jongeman.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:05 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Praat jezelf maar wat hoop in.
Een dagje down en daarna weer up.
Future DAX (handel loopt door als we om 17:30 stoppen), goede graadmeter wat wij de volgende dag gaan doen. Sowieso kan het wel fijner zijn om te werken met de DAX index dan de AEX, we volgen het zowat 1 op 1 maar de bewegingen zijn wat groterquote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is FDAX? Dow Jones futures? Waar kun je die (realtime?) zien?
Ik had ook geen ballenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:39 schreef Bowny het volgende:
[..]
Future DAX (handel loopt door als we om 17:30 stoppen), goede graadmeter wat wij de volgende dag gaan doen. Sowieso kan het wel fijner zijn om te werken met de DAX index dan de AEX, we volgen het zowat 1 op 1 maar de bewegingen zijn wat groter
Gisteren bij het omdraaipunt van 0,4% bijna 10 puts AX2 520 gekocht à 100 euri, helaas mistte ik de ballen om daar overnight mee te gaan. Knalde daarna meteen door naar 1,80 en staat nu 2,50
Je puts doen bijna 3,50, oftewel 1k winst, weg weg weg wegquote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee ik ga ervan uit dat we rond de 518 uitkomen dadelijk.. dan doe ik ze eruit. Er komen ook een hoop macro's aan dus mogelijk dat die weer de beurs ophoog gaan trekken.
In Belgie gaat het ook lekker trouwens
GMTAquote:Op donderdag 12 april 2007 11:26 schreef Bowny het volgende:
[..]
Je puts doen bijna 3,50, oftewel 1k winst, weg weg weg weg![]()
Je moet de aandelen inderdaad op de ex-dividend dag hebben, daarna kun je ze verkopen, de betaaldatum is vaak een paar weekjes later, maar dan hoef je ze niet meer te hebben. Dividend is winstuitkering, daar is niks mis mee, herinvesteren van een bedrijf is niet altijd de beste optie. Hetzelfde geldt voor inkoop eigen aandelen, dat hangt nog altijd samen met de hoogte van de koers tijdens het terugkopen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Dividend krijg je toch als je de aandelen bezit op de ex dividend datum. Daarna zakken ze ook een beetje, want het dividend zit in de koers verwerkt. Tenminste das wat ik altijd dacht..
Ik vraag me af of die de boel omhoog gaan trekken (duh, dat vraagt iedereen zich af). Ik zie een leeglopende huizenmarkt in de VS, oplopende inflatie, mogelijke renteverhoging, teruglopende olievoorraden, en most of all : ik verwacht dat in een onzeker jaar als dit dat iedereen uit de aandelen snelt, als het dividend eruit is. Het zomerseizoen is sowieso al geen hardloper voor de koersen ... Komt ook bij dat de koersen zijn opgelopen door (voornamelijk) overnamegeruchten, als die concreet worden, kan die lucht er ook uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee ik ga ervan uit dat we rond de 518 uitkomen dadelijk.. dan doe ik ze eruit. Er komen ook een hoop macro's aan dus mogelijk dat die weer de beurs ophoog gaan trekken.
Ik ook niet, althans niet omhoog (maar dat is meestal zo met vuurwerk).quote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kortom : ik verwacht geen vuurwerk de komende maanden.
Naar beneden zijn dieptebommen hehquote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik ook niet, althans niet omhoog (maar dat is meestal zo met vuurwerk).
Begin nu nog maar niet met calls als ik jou was.. een beetje voorzichtig nuquote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef Bowny het volgende:
Zit te denken om er tegenin te gaan met 4 week calls 520........opinies?
WS blijft aardig liggen nl.
FDAX is aan het stijgen, ziet er hoopvol voor je uit morgenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zit nog in de calls momenteel. Ze waren iets gestegen, maar omdat de aex zo achterbleef op de andere Europese beurzen en de VS heb ik besloten overnight te gaan. And now let's pray
quote]Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef Bowny het volgende:quote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Na een paar keer goed verkeerd hebben gezeten zit het me nu eindelijk mee, gister ochtend 1x AEX PUT apr '07 505,00 (AEX) gekocht voor 0,65. t !
Misschien werkt het bidden dan toch..quote:Op donderdag 12 april 2007 18:39 schreef Bowny het volgende:
[..]
FDAX is aan het stijgen, ziet er hoopvol voor je uit morgen![]()
Een platliggende WS is tegenwoordig ook goed nieuws![]()
Naar mijn idee doen die er niet zoveel toe op het moment.. alles staat of valt bij de VS inflatiecijfers van 14:30u. Ik denk niet dat ik het aandurf om mijn calls aan te houden rond die tijd, of misschien een paarquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:44 schreef Daboy het volgende:
Futures van de VS staan er niet slecht voor nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |