Bedankt.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:56 schreef TwyLight het volgende:
![]()
[..]
Met deze installer kan je de finder en de schermpjes zo maken, ik heb er echter met shapeshifter nog een theme overheen gegooid die het nog ff iets mooier maakt en die mijn menubar en rechtermuisknop schermpje ook verandert [afbeelding]
http://gui.interacto.net/
en ik heb dit theme er overheen:
http://macthemesforums.net/viewtopic.php?t=16778714
Moet je Sjoewe niet warm houden?quote:
Die is echt fantastischquote:Op zondag 25 maart 2007 04:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik kon het niet laten om toch nog één aflevering van South Park te kijken "Cartman Sucks"![]()
Geniale aflevering trouwensIk ga nu heerlijk slapen
Dat einde is mooi, dat Kyle zo stomme jodenkop trekt en Cartman vervolgens niks meer kan zeggen omdat z'n moeder zijn foto had gevonden onder het bureau...Cartman: "Laaammmme"quote:Op zondag 25 maart 2007 14:32 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die is echt fantastisch
'I put Butters' penis in my mouth so that would make him gay!'
Je kan elkaar toch wel warm houden zonder een siamese tweeling te zijn?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
We zijn geen Siamese tweeling..
Das ook geen humor voor mensen met kinderen..quote:
Imho is het sowieso geen humor, magoed.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Das ook geen humor voor mensen met kinderen..
Ja, en ik kan zaterdagnacht ook weleens wat anders aan het doen zijn geweest dan Sjoewe warmhouden. Werken bijvoorbeeld. En vervolgens sjekkies roken met de technici op mijn werk en over Macs praten. En bierdrinken en aan onze ballen krabben en andere onvrouwelijke dingen doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan elkaar toch wel warm houden zonder een siamese tweeling te zijn?
Werken op zondagnacht? Dat mag nietquote:Op zondag 25 maart 2007 15:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, en ik kan zaterdagnacht ook weleens wat anders aan het doen zijn geweest dan Sjoewe warmhouden. Werken bijvoorbeeld. En vervolgens sjekkies roken met de technici op mijn werk en over Macs praten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |