Bij iLap dacht ik dat je ironisch refereerde aan het schoonmaak doekje bij iCleanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef Jarno het volgende:
Gisteren m'n iLap en iClean (kap nah met die i's) spul binnen gehad. Beide tof spul. Die iLap maakt het liggen op de bank (! ) met je MB een stuk prettiger, ook als je even aan tafel zit is het wel erg prettig 'm er even onder te zetten. Of het echt goed koelt weet ik niet, maar qua werkhouding is het wel een stuk prettiger. En met iClean (van Monster) wordt je scherm écht goed schoon, goed spul!
En dan ben ik nu wel ff klaar met de toebehoren en accesoires geloof ik..
De tering, je hebt wel een enorme moneystream richting Apple gegenereerdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef Jarno het volgende:
Gisteren m'n iLap en iClean (kap nah met die i's) spul binnen gehad. Beide tof spul. Die iLap maakt het liggen op de bank (! ) met je MB een stuk prettiger, ook als je even aan tafel zit is het wel erg prettig 'm er even onder te zetten. Of het echt goed koelt weet ik niet, maar qua werkhouding is het wel een stuk prettiger. En met iClean (van Monster) wordt je scherm écht goed schoon, goed spul!
En dan ben ik nu wel ff klaar met de toebehoren en accesoires geloof ik..
Moeten ze dan niet royalties aan Apple betalen vanwege hun iNaam en omdat er op staat dat het voor Macbooks is?quote:
Geen idee. Hij zit wel in een bijna net zo mooie doos al die van de MB zelf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moeten ze dan niet royalties aan Apple betalen vanwege hun iNaam en omdat er op staat dat het voor Macbooks is?
Zou het niet vreemd vinden
http://www.raindesigninc.com/ilap.htmlquote:
Hmz, beetje duur en zoveel last heb ik niet van warmte ontwikkeling. Waar ik wel last van heb zijn die vertragingen/hivkups die ik aan geheugen wijt (weit? weid? wijd?). Dus eerst die 2 maal 512 maar eens vervangen door 2 maal 1GBquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.raindesigninc.com/ilap.html
Mooi? Mwah. Dit soort dingen doe je niet omdat het zo enorm mooi is, maar omdat het gewoon een stuk prettiger werkt in onhandige situaties.
Als ik 2Gig heb, ga ik ook spannender dingen doen dan surfen Jarno!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
Ik zat gisteren Lost te kijken en m'n fan bleef uit. Dus kennelijk doet het wel íets, die plaat alu onder je MB. Maar goed, zoals ik al zei, het ging mij vooral om het prettiger werken op de bank of in bed.
Om half 1 's middags?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef super-muffin het volgende:
Nasi met kip en ei eten achter je PowerBook eten met de Beatles op!
Oppakken in Finder. Naar "Bibliotheek" slepen. En droppen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik snap echt niks van iTunes. Dan voeg ik een aantal mappen toe. Dan gaat er zo'n metertje lopen maar dat betekend helegaar niet dat ze vervolgens ook in iTunes verschijnen.
Hoe moet je eigenlijk goed importen? Via voeg toe aan bibliotheek of via importeer
Moet hij buiten roken? Jij hebt duidelijk de broek aanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en het feit dat ik uberhaupt op de MBP mocht, was omdat Sjoewe woest door de kamer aan het rennen was omdat ie zijn Frontrow afstandsbediening kwijt was. Die ik net gevonden heb binnen 30 seconden toen meneer na een kwartier zoeken woest buiten een sigaretje ging roken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |