abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47563672
ben ik weer

(misten jullie mij al? )
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:24:22 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_47563756
wie ben je?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_47564590
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Toffe GSM! Extreem hufterproof, en zelfs mijn oma kan er mee bellen. Lekker dun, past goed in de zak. En de speakerfunctie is enorm zuiver. Very nice
Wat vind je van de snelheid van het scherm?
En de kwaliteit van de frontlight?
  donderdag 22 maart 2007 @ 22:51:59 #54
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47564889
Hoe groot is de kans dat Apple binnen afzienbare tijd met een geheel nieuwe iPod op de proppen komt? Anders is de kans groot dat mijn vijf jaar oude tweede generatie binnen afzienbare tijd met pensioen gaat.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_47564936
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:31 schreef Geqxon het volgende:
Elke keer als je Leopard illegaal download sterft er een katje
De uiteindelijke versie koop ik wel.
En de torrent heb ik niet eensch kunnen vinden!
pi_47565117
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Wat vind je van de snelheid van het scherm?
En de kwaliteit van de frontlight?
Alleen bij het switchen van compleet zwart naar compleet wit (zwart = inactief + klok / wit = actief menu) duurt het even. De backlight is zwak, maar goed genoeg. Je ziet wel duidelijk waar de LEDjes zitten die het scherm beschijnen.

Trouwens, linksboven en rechtsboven bij het Macbook scherm zitten twee magneetjes. En omdat de motofone zo licht is kan ik hem daar aan laten kleven.
pi_47565823
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, linksboven en rechtsboven bij het Macbook scherm zitten twee magneetjes. En omdat de motofone zo licht is kan ik hem daar aan laten kleven.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 maart 2007 @ 23:22:37 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_47566208
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:33 schreef XL het volgende:
Ik krijg een splinternieuwe laptop voor mijn nieuwe baan.
Ik kan ze alvast beloven dat ik hem alleen zakelijk zal gebruiken

Ik geloof dat ik mag kiezen tussen Dell of HP
Ik heb gezegd dat ik hem niet hoef, maar liever een flatfee UMTS kaart krijg
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:25:23 #59
167723 sanni
Acima de seu
pi_47566316
Al langs geweest maar blijft leuk:

donderdag 22 maart 2007 @ 23:25:44 #60
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47566334
Hoi lieve Appelaartjes,

ik heb een vraag. Het is me vanmiddag gelukt om mijn windows schijf te mounten op de MBP en ik wilde de zut eens in iTunes gaan laden.
Echter hoe doe je dat goed. Als ik een map kopieer naar de mp3 map van iTunes en hem in iTunes toevoeg, maak iTunes nieuwe mappen aan op basis van de ID3-tag. Dat wil ik helemaal niet, want ik heb mijn muziek met bloed,zweet en tranen juist op mapbasis geordend.
Zijn er manieren om het wel goed te laden, of heb ik daarvoor een ander programma nodig?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_47567235
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi lieve Appelaartjes,

ik heb een vraag. Het is me vanmiddag gelukt om mijn windows schijf te mounten op de MBP en ik wilde de zut eens in iTunes gaan laden.
Echter hoe doe je dat goed. Als ik een map kopieer naar de mp3 map van iTunes en hem in iTunes toevoeg, maak iTunes nieuwe mappen aan op basis van de ID3-tag. Dat wil ik helemaal niet, want ik heb mijn muziek met bloed,zweet en tranen juist op mapbasis geordend.
Zijn er manieren om het wel goed te laden, of heb ik daarvoor een ander programma nodig?
Ik raad je aan de map-manier te vergeten, en iTunes het te laten doen. Werkt veel beter. Je kunt ook instellen dat je handmatig zelf de map-structuur regelt, maar als je dan iets aanpast mag je het ook gelijk in iTunes aan gaan zitten passen.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:01:27 #62
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47567637
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik raad je aan de map-manier te vergeten, en iTunes het te laten doen. Werkt veel beter. Je kunt ook instellen dat je handmatig zelf de map-structuur regelt, maar als je dan iets aanpast mag je het ook gelijk in iTunes aan gaan zitten passen.
Ja, maar dat wil ik niet. iTunes flikkert alles door elkaar. Ik wil niet dertig mappen met onbekende artiest of de ene helft van een album in de ene map en de rest in het andere.

Ik heb best vaak een los nummertje nodig en dan wil ik gewoon gelijk de map kunnen pakken.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_47567733
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ja, maar dat wil ik niet. iTunes flikkert alles door elkaar. Ik wil niet dertig mappen met onbekende artiest of de ene helft van een album in de ene map en de rest in het andere.

Ik heb best vaak een los nummertje nodig en dan wil ik gewoon gelijk de map kunnen pakken.
Ach, ik ben zelf ook ooit eens zo naief geweest. Tot ik erachter kwam hoe lekker iTunes werkt.

In het voorbeeld dat jij geeft type je de naam simpelweg in iTunes in, en hop, speel je het direct af.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:05:02 #64
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47567751
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
Je shit goed taggen en compilaties maken waar mogelijk. Filemanagement heb je een computer voor, dat doe je toch niet met de hand. .
quote:
Je kunt ook gewoon sleur&pleuren vanuit iTunes. 8).

Maar mocht je net als ik vroeger lekker dwars zelf alles blijven beheersen kun je 't ook gewoon uitzetten hoor, staat gewoon in de prefs. .
Ik ga naar huis.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:10:45 #65
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47567940
Mja ik dacht dat ik alles goed getagged had, maar iTunes is het e rniet mee eens.

Maar het is duidelijk, ik ben zeker koppig

Gewoon in iTunes pleuren dus en nooit meer naar de mapstructuur omkijken dus?
pi_47568001
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik dacht dat ik alles goed getagged had, maar iTunes is het e rniet mee eens.

Maar het is duidelijk, ik ben zeker koppig

Gewoon in iTunes pleuren dus en nooit meer naar de mapstructuur omkijken dus?
Ik raad je aan onder je Windows machine met het heersende "Tag & Rename" programm even alles door te lopen
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:13:47 #67
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47568032
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:12 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ik raad je aan onder je Windows machine met het heersende "Tag & Rename" programm even alles door te lopen
Mja dat wordt een vakantie klusje...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:14:56 #68
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_47568055
Ik zou zelf niet weten wat ik in die mapstructuur moet, als ik iemand een nummer wil sturen doe ik 't altijd gewoon vanuit iTunes.

Maar als je tags dus niet op orde zijn kan het even pielen zijn. Er zijn wel scriptjes voor die 't een stukje makkelijker maken door tags van CDDB af te sleuren.
Ik ga naar huis.
pi_47568059
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 00:13 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Mja dat wordt een vakantie klusje...
Door de mass-tag functies in het programma is dat meer een zondagmiddag klusje
  vrijdag 23 maart 2007 @ 00:37:08 #70
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47568556
Ik moet trouwens even melden dat ik me nu al twee dagen afvraag waarom ik niet eerder zo'n apparaat heb gekocht

En nog een dingetje. Iemand een idee waarom sommige JPEG's oranje uitslaan
pi_47569414
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoe groot is de kans dat Apple binnen afzienbare tijd met een geheel nieuwe iPod op de proppen komt? Anders is de kans groot dat mijn vijf jaar oude tweede generatie binnen afzienbare tijd met pensioen gaat.
Weet niemand. Maar ik zou igg tot 15 april wachten. Want dan is er een special event van Apple. Ik denk niet dat er een nieuwe ipod aangekondigd zal worden (want het is een video & audio event voor pro's), maar je weet het nooit zeker.
pi_47571161
Sjoewe, been there done that met die mp3'tjes. Ik heb 3000 tools geprobeerd, ben 6 x opnieuw begonnen en uiteindelijk mezelf overgeleverd aan iTunes. 't Is kut, maja. Zeker als je op 2 plekken dezelfde muziek wilt hebben...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:39:53 #73
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47571231
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 01:36 schreef magnifor het volgende:

[..]

Weet niemand. Maar ik zou igg tot 15 april wachten. Want dan is er een special event van Apple. Ik denk niet dat er een nieuwe ipod aangekondigd zal worden (want het is een video & audio event voor pro's), maar je weet het nooit zeker.
Ah okay zoiets vermoedde ik al. Ik wist dat er een event was, maar wist niet meer precies wanneer. Thanks
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_47571537
Ohjee, ik heb ooit een toetsencombinatie gedaan, die op MacFreak stond. Zoals jullie waarschijnlijk ook weten, is MF er mee gestopt en weet ik niet meer hoe ik het ongedaan kan maken.

Ik heb iets met appeltje en een getal gedaan, waardoor elke keer als ik op 'tab' druk, deze elk mogelijk te selecteren dingetje blauw maakt waardoor ik deze met 'return' of de spatiebalk kan besturen. Maar dit is gewoon niet leuk, én niet mooi voor de interface.

Wie weet de combinatie?!
I will take the sun in my mouth
pi_47571837
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:00 schreef warrel het volgende:
Ohjee, ik heb ooit een toetsencombinatie gedaan, die op MacFreak stond. Zoals jullie waarschijnlijk ook weten, is MF er mee gestopt en weet ik niet meer hoe ik het ongedaan kan maken.

Ik heb iets met appeltje en een getal gedaan, waardoor elke keer als ik op 'tab' druk, deze elk mogelijk te selecteren dingetje blauw maakt waardoor ik deze met 'return' of de spatiebalk kan besturen. Maar dit is gewoon niet leuk, én niet mooi voor de interface.

Wie weet de combinatie?!
Systeemvoorkeuren (oid) > Keyboard & Muis (oid) > Toetsenbord snellkoppelingen (oid) > Toetsenbordtoegang (oid): Alleen tekstvelden en lijsten (oid).

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')