Wat vind je van de snelheid van het scherm?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Toffe GSM! Extreem hufterproof, en zelfs mijn oma kan er mee bellen. Lekker dun, past goed in de zak. En de speakerfunctie is enorm zuiver. Very nice
De uiteindelijke versie koop ik wel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:31 schreef Geqxon het volgende:
Elke keer als je Leopard illegaal download sterft er een katje
Alleen bij het switchen van compleet zwart naar compleet wit (zwart = inactief + klok / wit = actief menu) duurt het even. De backlight is zwak, maar goed genoeg. Je ziet wel duidelijk waar de LEDjes zitten die het scherm beschijnen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:44 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wat vind je van de snelheid van het scherm?
En de kwaliteit van de frontlight?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, linksboven en rechtsboven bij het Macbook scherm zitten twee magneetjes. En omdat de motofone zo licht is kan ik hem daar aan laten kleven.
Ik heb gezegd dat ik hem niet hoef, maar liever een flatfee UMTS kaart krijgquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:33 schreef XL het volgende:
Ik krijg een splinternieuwe laptop voor mijn nieuwe baan.![]()
Ik kan ze alvast beloven dat ik hem alleen zakelijk zal gebruiken![]()
Ik geloof dat ik mag kiezen tussen Dell of HP![]()
Ik raad je aan de map-manier te vergeten, en iTunes het te laten doen. Werkt veel beter. Je kunt ook instellen dat je handmatig zelf de map-structuur regelt, maar als je dan iets aanpast mag je het ook gelijk in iTunes aan gaan zitten passen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:25 schreef Sjoewe het volgende:
Hoi lieve Appelaartjes,
ik heb een vraag. Het is me vanmiddag gelukt om mijn windows schijf te mounten op de MBP en ik wilde de zut eens in iTunes gaan laden.
Echter hoe doe je dat goed. Als ik een map kopieer naar de mp3 map van iTunes en hem in iTunes toevoeg, maak iTunes nieuwe mappen aan op basis van de ID3-tag. Dat wil ik helemaal niet, want ik heb mijn muziek met bloed,zweet en tranen juist op mapbasis geordend.
Zijn er manieren om het wel goed te laden, of heb ik daarvoor een ander programma nodig?
Ja, maar dat wil ik niet. iTunes flikkert alles door elkaar. Ik wil niet dertig mappen met onbekende artiest of de ene helft van een album in de ene map en de rest in het andere.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan de map-manier te vergeten, en iTunes het te laten doen. Werkt veel beter. Je kunt ook instellen dat je handmatig zelf de map-structuur regelt, maar als je dan iets aanpast mag je het ook gelijk in iTunes aan gaan zitten passen.
Ach, ik ben zelf ook ooit eens zo naief geweest. Tot ik erachter kwam hoe lekker iTunes werkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik niet. iTunes flikkert alles door elkaar. Ik wil niet dertig mappen met onbekende artiest of de ene helft van een album in de ene map en de rest in het andere.
Ik heb best vaak een los nummertje nodig en dan wil ik gewoon gelijk de map kunnen pakken.
Je shit goed taggen en compilaties maken waar mogelijk. Filemanagement heb je een computer voor, dat doe je toch niet met de hand.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, maar dat wil ik niet. iTunes flikkert alles door elkaar. Ik wil niet dertig mappen met onbekende artiest of de ene helft van een album in de ene map en de rest in het andere.
Je kunt ook gewoon sleur&pleuren vanuit iTunes. 8).quote:Ik heb best vaak een los nummertje nodig en dan wil ik gewoon gelijk de map kunnen pakken.
Ik raad je aan onder je Windows machine met het heersende "Tag & Rename" programm even alles door te lopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ik dacht dat ik alles goed getagged had, maar iTunes is het e rniet mee eens.
Maar het is duidelijk, ik ben zeker koppig
Gewoon in iTunes pleuren dus en nooit meer naar de mapstructuur omkijken dus?
Mja dat wordt een vakantie klusje...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 00:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik raad je aan onder je Windows machine met het heersende "Tag & Rename" programm even alles door te lopen
Weet niemand. Maar ik zou igg tot 15 april wachten. Want dan is er een special event van Apple. Ik denk niet dat er een nieuwe ipod aangekondigd zal worden (want het is een video & audio event voor pro's), maar je weet het nooit zeker.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:51 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoe groot is de kans dat Apple binnen afzienbare tijd met een geheel nieuwe iPod op de proppen komt? Anders is de kans groot dat mijn vijf jaar oude tweede generatie binnen afzienbare tijd met pensioen gaat.
Ah okay zoiets vermoedde ik al. Ik wist dat er een event was, maar wist niet meer precies wanneer. Thanksquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:36 schreef magnifor het volgende:
[..]
Weet niemand. Maar ik zou igg tot 15 april wachten. Want dan is er een special event van Apple. Ik denk niet dat er een nieuwe ipod aangekondigd zal worden (want het is een video & audio event voor pro's), maar je weet het nooit zeker.
Systeemvoorkeuren (oid) > Keyboard & Muis (oid) > Toetsenbord snellkoppelingen (oid) > Toetsenbordtoegang (oid): Alleen tekstvelden en lijsten (oid).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:00 schreef warrel het volgende:
Ohjee, ik heb ooit een toetsencombinatie gedaan, die op MacFreak stond. Zoals jullie waarschijnlijk ook weten, is MF er mee gestopt en weet ik niet meer hoe ik het ongedaan kan maken.
Ik heb iets met appeltje en een getal gedaan, waardoor elke keer als ik op 'tab' druk, deze elk mogelijk te selecteren dingetje blauw maakt waardoor ik deze met 'return' of de spatiebalk kan besturen. Maar dit is gewoon niet leuk, én niet mooi voor de interface.
Wie weet de combinatie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |