Systeem voorkeuren -> Delen -> Computernaam?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Remzz het volgende:
Hoe verander ik de naam van mijn werkgroep?
Op een Mac...nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Remzz het volgende:
Als je je Mac wil benaderen via SMB, moet je eerste Windows File Sharing op de Mac aanzetten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:30 schreef Remzz het volgende:
Klopt dat is de computernaam, maar ik bedoel de naam die ik zie(op een andere windows computer in het netwerk) als ik verbinding maak met de mac. In de meeste gevallen: "Werkgroup" "Werkgroep" of "Mshome"
Dit is Stevie W zijn telefoon-dingetje, dat een speciaal signaal gaf, waardoor hij gratis kon bellen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:20 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
kudo's voor de gene die weet wat het bovenstaande apparaatje doet.en door wie die gemaakt is
Hier is je antwoord...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:35 schreef Remzz het volgende:
Ik kan hem ook wel benaderen, kan vanaf het begin al mijn bestanden op zowel de mac als op de windows computer zien geen probleem.
Alleen wil het printen nog steeds niet lukken en nu las ik ergens dat dat opgelost zou kunnen worden als je alle computers in dezelfde werkgroep hebt staan.
Jaquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dit is Stevie W zijn telefoon-dingetje, dat een speciaal signaal gaf, waardoor hij gratis kon bellen.
Tenminste, volgens de films "Pirates of Silicon Valley" dan
Applicaties > Utilities > Directory Access > SMB/CIFS > Workgroupquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:24 schreef Remzz het volgende:
Utilities zijn toch hulpprogramma's in het engels? Ik kan daar Directory Access(o.i.d. in het Nederlands) niet vinden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Applicaties > Utilities > Directory Access > SMB/CIFS > Workgroup
Adreslijsttoegangquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Utilities zijn toch hulpprogramma's in het engels? Ik kan daar Directory Access(o.i.d. in het Nederlands) niet vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |