Beetje mee oppassen, is laatst nog iemand verkracht daar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:49 schreef Maeghan het volgende:
M'n vriendje woont in Rdam Oude Noorden en ik voel me daar nou niet echt onveilig als ik naar z'n huis loop om tien uur 's avonds. De wijk waar ik ga wonen (Pendrecht) is volgens deze lijst geen probleemwijk, maar dat komt waarschijnlijk omdat vrijwel alles al platgegooid is of het binnenkort zal worden.
[..]
Ja, ik ken dat.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Woon wel vrij dicht bij Oud Noord in Rotterdam (woon zelf randje Blijdorp). Dat is inderdaad een probleemwijk, ongeveer alleen maar turken en overal op straat hangen van die marokkaanse jongens groepen.
Niet prettig.
Nou, dan ik ook. Geen aso's hier hoor. Allemaal akelig gewone mensenquote:De onderzoekers van SGBO sluiten zich aan bij het pleidooi om ook Friese gemeenten op de ‘lijst van Vogelaar’ te zetten, een lijst van achterstandswijken die de komende jaren extra aandacht en investeringen krijgen. Uit het rapport Kinderen in tel bleek onlangs dat het merendeel van de Friese kinderen opgroeit in een achterstandssituatie. Verhaar: ‘De situatie in Friesland is vergelijkbaar met die in Rotterdam.’
Das niks vergeleken met de Oosterwei of het Weidebloemkwartierquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:40 schreef Beach het volgende:
Gouda Korte Akkeren
Korte broek is toch een volkswijk?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Zwolle heeft geen probleemwijken
"Nee, we durven er alleen niet te komen, maar daar heeft niemand een probleem mee," zei de politie
tilburg wou niet in die lijst. staat een stuk over op brabands dagblad site ... ik kan zo wel 3 of 4 wijken in tilburg opnoemen die zeker in die lijst horenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:20 schreef Yestuuur het volgende:
tilburg broekhoven staat er niet bij..
Minstens..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
tilburg wou niet in die lijst. staat een stuk over op brabands dagblad site ... ik kan zo wel 3 of 4 wijken in tilburg opnoemen die zeker in die lijst horen![]()
Hoograven (Zuid) is inderdaad vele malen erger dan Ondiep. Heb ook het gevoel dat Ondiep er vooral opstaat vanwege dat ene incident.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Aan de ene kant ben ik het daar mee eens. Aan de andere kant kun je niet een hele wijk beoordelen (of beter: veroordelen) op een dergelijke gebeurtenis. Het is niet zo dat dit normale omstandigheden waren en dat het dus altijd mis is in die wijk.
Ik heb er zelf ruim een jaar gewoond en in al die tijd nooit overlast gehad (op een onenigheid met de buren na, gedeeltelijk onze eigen schuld na). In tegenstelling tot hier in Hoograven waar overlast aan de orde van de dag is.
Turken & Mocro's ? Dus dan is het al gelijk een probleemwijk? Typ geen bullshitquote:Op donderdag 29 maart 2007 01:02 schreef ChRoNiC het volgende:
Woon wel vrij dicht bij Oud Noord in Rotterdam (woon zelf randje Blijdorp). Dat is inderdaad een probleemwijk, ongeveer alleen maar turken en overal op straat hangen van die marokkaanse jongens groepen.
Niet prettig.
Tja, er klopt wel meer op die lijst niet, volgens mij is ie iig verouderd.quote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
Breda, Heuvel. Is wel aan de beterende hand, misschien dat'ie daarom niet meer op de lijst staat.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:04 schreef Detroit het volgende:
Ik woon (nog) in Amsterdam Slotermeer/Geuzenveld... Behorend tot West, wat in zijn geheel zowat als "probleemzone" is aangewezen. In de zomer verhuizen naar Bos&Lommer, van de ene probleemwijk naar de andere.
Groepen buitenhangende Marokkaanse jongens?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:49 schreef Fcuker het volgende:
Turken & Mocro's ? Dus dan is het al gelijk een probleemwijk? Typ geen bullshit![]()
Westerpark? Daar zijn nu de huizen al niet meer te betalen voor menschen die in hun eentje een huis wensen te kopen. En als ik de geruchten mag geloven, is Westerpark hard bezig te ver-yup-pen, en daarmee een wijk als De Pijp achterna te gaan waardoor vestiging aldaar nog veel moeilijker zal worden voor de meer "armlastige" personen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:46 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
en anders verhuis je nog even naar Westerpark![]()
Jij ziet t verschil tussen een Marokkaan en een Turk?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:37 schreef Naamah het volgende:
Wat ik wel echt als probleem zie is een grote groep met name Turkse en Marokkaanse kleine jochies die aan hun lot overgelaten worden en op straat andere mensen lopen te vervelen.
Goedzo, knul.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:52 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik ben helemaal goed bezig:
Woon nu in Amsterdam oost en heb een huis gekocht in Amsterdam Zuid-oost.
Is dat dubbele punten?
Valt best mee hoor. Zoveel; problemen zijn er niet in Laak. Helemaal niet meer nu Spoorwijk grondig gerenoveerdgrotendeels opnieuw opgebouwd is. Alleen dat stukje ten noorden van de Rijswijkseweg (Molenwijk) is wat minder.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:57 schreef McKillem het volgende:
Mijn wijk staat niet in die lijst, maar we spreken bij mijn wijk toch echt wel van een probleemwijk...
Laak Den Haag
Als je dat niet ziet ben je wel heel scheelquote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef CENK het volgende:
[..]
Jij ziet t verschil tussen een Marokkaan en een Turk?
Nou nou..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet ben je wel heel scheel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |