quote:Op maandag 16 april 2007 12:04 schreef Detroit het volgende:
Ik woon (nog) in Amsterdam Slotermeer/Geuzenveld... Behorend tot West, wat in zijn geheel zowat als "probleemzone" is aangewezen. In de zomer verhuizen naar Bos&Lommer, van de ene probleemwijk naar de andere.
Groepen buitenhangende Marokkaanse jongens?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:49 schreef Fcuker het volgende:
Turken & Mocro's ? Dus dan is het al gelijk een probleemwijk? Typ geen bullshit![]()
Westerpark? Daar zijn nu de huizen al niet meer te betalen voor menschen die in hun eentje een huis wensen te kopen. En als ik de geruchten mag geloven, is Westerpark hard bezig te ver-yup-pen, en daarmee een wijk als De Pijp achterna te gaan waardoor vestiging aldaar nog veel moeilijker zal worden voor de meer "armlastige" personen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:46 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
en anders verhuis je nog even naar Westerpark![]()
Jij ziet t verschil tussen een Marokkaan en een Turk?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:37 schreef Naamah het volgende:
Wat ik wel echt als probleem zie is een grote groep met name Turkse en Marokkaanse kleine jochies die aan hun lot overgelaten worden en op straat andere mensen lopen te vervelen.
Goedzo, knul.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:52 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik ben helemaal goed bezig:
Woon nu in Amsterdam oost en heb een huis gekocht in Amsterdam Zuid-oost.
Is dat dubbele punten?
Valt best mee hoor. Zoveel; problemen zijn er niet in Laak. Helemaal niet meer nu Spoorwijk grondig gerenoveerdgrotendeels opnieuw opgebouwd is. Alleen dat stukje ten noorden van de Rijswijkseweg (Molenwijk) is wat minder.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:57 schreef McKillem het volgende:
Mijn wijk staat niet in die lijst, maar we spreken bij mijn wijk toch echt wel van een probleemwijk...
Laak Den Haag
Als je dat niet ziet ben je wel heel scheelquote:Op zondag 1 juli 2007 17:30 schreef CENK het volgende:
[..]
Jij ziet t verschil tussen een Marokkaan en een Turk?
Nou nou..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet ben je wel heel scheel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |