Ja, maar als ze ermee door blijven gaan dan stopt DB met subben.. Ook niet wat we willen, dan zijn er helemaal geen YouTube-filmpjes van Bleach meerquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat Youtube filmpje op DB..Maar het is wel een stuk sneller klaar dan als je het moet binnenhalen..
Ik weet niet of 't daar aan ligt, of gewoon aan limiet van bestanden.. Maar ik vond het ook al vreemdquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef Ge4ce het volgende:
Normaal gesproken kun je geen filmpjes plaatsen die over 10 minuten gaan? Toch?
Klopt, 10 min max en de max mogelijke grootte van een bestand hebben ze opgerekt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef Ge4ce het volgende:
Normaal gesproken kun je geen filmpjes plaatsen die over 10 minuten gaan? Toch?
Hmm ik niet. Rukia heeft volgens mij nog nooit getoond wat ze kan. Ze houdt zich altijd in waardoor gevechten langer duren dan nodig (net als met deze eps; de gemiddelde shinigami had er meteen vol op gemept).quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:23 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Rukia niets kan.
iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, die takke-irritante figuurtjes zoals Nell en d'r vriendjes maken het wel behoorlijk cheesy..
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:07 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn!![]()
Spoil, spoil!
Verandert zij daarinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Ze doet altijd wel rustig aan, maar iedereen weet altijd bij haar in de buurt te komen/verassen. Ik vind haar "broer" een stuk gaver.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Rukia heeft volgens mij nog nooit getoond wat ze kan. Ze houdt zich altijd in waardoor gevechten langer duren dan nodig (net als met deze eps; de gemiddelde shinigami had er meteen vol op gemept).
Haar broer is dan ook een karakterquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ze doet altijd wel rustig aan, maar iedereen weet altijd bij haar in de buurt te komen/verassen. Ik vind haar "broer" een stuk gaver.
Byakuya! Ik verwacht veel blaadjes van hem in de nieuwe Bleach film.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:39 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik vind haar "broer" een stuk gaver.
Nell is lief.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, die takke-irritante figuurtjes zoals Nell en d'r vriendjes maken het wel behoorlijk cheesy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |