I-I-Itsygo!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wel lef om een hele aflevering zonder Ichigo te maken. en dat is bedoeld als compliment]
Die nieuwe karakters zijn echt goed. Nel is hartstikke grappig en lief. En Ishida is ontzettend cool. (Hopelijk dat die niet dood is)
Ishida gebruikt het masker dat hij heeft als schild. Maar ik had het volgende idee: zou het kunnen zijn dat dat nou net zijn hollowmasker is en dat hij zo ver is dat hij het kan loshalen van zijn gezicht als een echt masker!?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ahido is erg cool, al valt het me tegen dat hij niet een hollow mask heeft zoals ichigo. Had eigenlijk wel verwacht dat hij een soort leermeester voor hem zou zijn ofzo en hem het eens fatsoenlijk zou leren.
I know, sterker nog dat masker wat hij draagt is van de hallow die zijn beste vriend heeft vermoord. Daar zijn denk ik ook de andere maskers voor om bij een sneak attack van een menos grande als schild te fungeren. Denk omdat het masker van die ene hollow is dat het niet dezelfde functie heeft als het masker van itchigo.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ishida gebruikt het masker dat hij heeft als schild. Maar ik had het volgende idee: zou het kunnen zijn dat dat nou net zijn hollowmasker is en dat hij zo ver is dat hij het kan loshalen van zijn gezicht als een echt masker!?
Eens. De 'real deal' lijkt nu langzamerhand te komen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lekkere aflevering.
Dat zou echt gaaf zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ge4ce op 07-12-2007 18:19:47 ]
By request.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bedankt.Dat eens in een spoiler.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:07 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Dat zou echt gaaf zijn!![]()
Spoil, spoil!
Ja nou als 1 ding iedere keer uitkomt is dat de zwaksten sterker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Nell is de zakste dus per definitie zal ze wel iets gaan betekenen toch?
Die image gaat dat echt gebeuren of is dat zomaar een fan-pixs?Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Kan er niet veel over vertellen (Spoil, spoil!quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou als 1 ding iedere keer uitkomt is dat de zwaksten sterker worden
En Nell is de zakste dus per definitie zal ze wel iets gaan betekenen toch?
Die image gaat dat echt gebeuren of is dat zomaar een fan-pixs?
Ik denk nog zo'n 20 afleveringen ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:37 schreef wdn het volgende:
Cool
Duurt dat nog lang? Gaat ze trouwen met Itsygo ()
De intro van 151 is tof.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
22 december 2007:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
22 december 2007:
[ afbeelding ]
[Nipponsei] BLEACH Movie 2 The DiamondDust Rebellion Mou Hitotsu no Hyourimaru Theme Single - Hikari no Rock [Sambomaster].torrentquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef wdn het volgende:
22 december 2007:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |