Inderdaad, ben geen studentquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef Yestuuur het volgende:
het is pas 3 uur..
HOMO!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef Yestuuur het volgende:
het is pas 3 uur..
homo!quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
SHIT IK ZAG IK ben een homo TE laat!!
SCHWEINHUNDEN!! NU ben ik een homo!!!
TS ik VERvloekt DU!!!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef Vierkantblokje het volgende:
SHIT IK ZAG IK ben een homo TE laat!!
SCHWEINHUNDEN!! NU ben ik een homo!!!
TS ik VERvloekt DU!!!
Ik heb er al 4 op en ik merk nog niks.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Ladidadida het volgende:
Als vrouw kan je niet dronken zijn?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:38 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 op en ik merk nog niks meer van m'n omgeving
Jawel. Hoezo? Lust je geen bier?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:30 schreef Ladidadida het volgende:
Als vrouw kan je niet dronken zijn?
Nou, dan moet er toch ook een optie zijn: Nee, en ik ben lesbisch, ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:36 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Jawel. Hoezo? Lust je geen bier?
Er staat toch ook bier?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, dan moet er toch ook een optie zijn: Nee, en ik ben lesbisch, ofzo?
Nu MOET je als vrouw wel dronken zijn, of zeggen dat je homo bent![]()
Jaaaja.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:49 schreef covie het volgende:
[..]
Er staat toch ook bier?
Je kan toch altijd ja zeggen en dan geef je m weg aan een leuke kerel en die versier je dan weer omdat je hem bier geeft, en als hij hem niet wil is hij gewoon homo, en moet hij hier in dit topic nee zeggen.
En dan pak je ondertussen zelf wat anders te dirnken en ben je ook dronken. enzo
Jamaar jamaar jamaar jaam aaar!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, dan moet er toch ook een optie zijn: Nee, en ik ben lesbisch, ofzo?
Nu MOET je als vrouw wel dronken zijn, of zeggen dat je homo bent![]()
Op wat voor school heb jij les gehad en uit welke methode biologie?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:33 schreef Koenholio het volgende:
Jamaar jamaar jamaar jaam aaar!!![]()
![]()
![]()
Ik weet nog dat er in mijn biologieboek stond van "ja gek, als je h0m0 bent, val je op je eigen geslacht weetje. Vrouwkes hebben dat ook wel eens, maar dan noem je het lesbos"
Ik heb toch al gestemdquote:Dus éígenlijk hè, éígenlijk is het hetzelfde, maar alleen met een duur naampje. Niet aanstellen dus, gewoon kiezen.
Nakkerd/t/dt
quote:
ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:47 schreef skiczukie het volgende:
Ik ben stronken.
Waar woon jijquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:06 schreef Elounda het volgende:
Hertog Jan : *Check* 2 kratten op voorraad (helemaal vol)
Jupiler: *Check* 3 flessies nog.
Boven een Caféquote:
Naam cafe en adresquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want je komt toch nietquote:
|STERF KANKER NOOB!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
Je eigen topic is gesloten en dan ga je maar hier baggerenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
GavanBilders, maar laat ons lekker bier drinken hier.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:18 schreef IkgavanBilders het volgende:
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
to·pi·ca1 (de ~ (mv.))
Juist, opbokken met die newbie, die komt ons feestje alleen maar verstoren.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:27 schreef Originele_Naam het volgende:
Ben aan het afvallen, volgende week weer keihard aan het bier
Ik kan 's morgens niet vouwen, wordt ik misselijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:28 schreef shifto het volgende:
Ik ga er 1 vouwen want die smirnoff op lege maag is echt te goor..
kheb nu een vieze koffie/smirnoff smaak
Mja, begin van het weekend en kheb al lekker bakkie koffie en lekker broodje eiersalade op dus nu kan ik ff "300" de film gaan kijken met een lekker jointjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik kan 's morgens niet vouwen, wordt ik misselijk.
Vanmiddag gaat het wél lukken, denk ik.
Geachte heer shifto,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:35 schreef shifto het volgende:
na teveel duizeligheid heb ik besloten dat het mss niet goed is zoveel te drinken... Ik stop ff met drank dit weekend, na vanavond dan.
sjztwee en sjjjsestig hoor..quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Geachte heer shifto,
De commissie heeft uw argumenten grondig bestudeerd. Zij besluit hierbij dat u een geldige reden heeft opgegeven om geen bier te drinken.
Weest u er alstublieft wel op attent dat u na uw periode van afwezigheid wordt geacht om het gemiste werk in te halen.
Wij danken u voor uw begrip en medewerking.
Met vriendelijke groeten,
De bierzuipc0miw;efmaoj;eafeo; bier
<3!!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:32 schreef marjo84 het volgende:
omfg ik ben ook zo zwaaaaaaaar vdk jonge
*BOX!*quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:41 schreef marjo84 het volgende:
*BOX*
quote:
gaat niet lukken, de rest van de wodka is voor mij en Marjo84 morgenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Goed bezig. Zuip jezelf meteen een delerium als je toch bezig bent.
Chill.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:00 schreef shifto het volgende:
[..]
gaat niet lukken, de rest van de wodka is voor mij en Marjo84 morgen
Dus moet het nu bij blowen houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |