die van mij ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:03 schreef jitzzzze het volgende:
Die van mij was binnen 10 min klaar.
Tegenwoordig worden ze allemaal op een centraal punt in Nederland gemaakt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef Arjan het volgende:
5 werkdagen
Ik kon hem gewoon meteen ophalen nadat ik geslaagd was.
Nog vroegerder (quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:13 schreef lurf_doctor het volgende:
Vroegah, toen alles beter was, maakte de gemeente die dingen ook zelf. Nu gebeurd dat mede door de strengere eisen tegen vervalsing niet meer en duurt het dus een paar dagen![]()
En nog vroegerder was het hebben van een auto voldoendequote:Op donderdag 22 maart 2007 15:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nog vroegerder () maakte het CBR ze toch zelf?
En nog vroegerder was het hebben van paard en wagen hipquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En nog vroegerder was het hebben van een auto voldoende![]()
En nog vroegerder hadden ze vierkante wielen en moest je gewoon lopenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En nog vroegerder was het hebben van paard en wagen hip
Die bestaan nog steedsquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En nog vroegerder hadden ze vierkante wielen en moest je gewoon lopen![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef Apfel. het volgende:
had je m een week eerder moeten halen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Onder een trein, amateur![]()
Ga zelf maar kijken als je het niet geloofdquote:
Ik ook, maar dat was zeker met het oldschool rijbewijs? Op dat nieuwe pasje moet je idd langer wachten en je krijgt ook niet meer zo'n soort strookje mee die je bij het gemeentehuis moet inleveren. De informatie wordt gewoon vanaf het CBR naar de gemeente verzonden (iig in mijn woonplaats) .quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef Arjan het volgende:
5 werkdagen
verspilde moeite,quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:12 schreef Kinz het volgende:
ik ga gewoon maandag al kijken of ie er ligt.
En bejaarden hun rijbewijs innemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als ze nu eens zouden stoppen met het uitgeven van rijbewijzen aan pasgeslaagden![]()
Toch wel op de fiets? Je mag namelijk niet zonder rijbewijs rijden, en nee, ook niet met papieren dat je bent geslaagd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:15 schreef longinus het volgende:
Met de papieren dat ik geslaagd was naar de gemeente gereden en meteen mijn rijbewijs meegekregen
Ik rij rijlesquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:27 schreef bugeye1 het volgende:
[..]
Met Opel niks mis mee, Jij rijdt Yugo?
hier nog een, maar die boeren moeten dat natuurlijk doen via mobiele gemeentekantoren in busjes ofzo, omdat hun gemeenten geen rijbewijzen uitgeven via het "stad"huis.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef Arjan het volgende:
5 werkdagen
40 euroquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:45 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen vriend van me heeft em ook 1 dag later gekregen.
60 euro ofzo koste dat
schijt, alsof je niet ff kan wachten
Die vroeg zeker aan die ambtenaar "Hoe Lang is een chinees?"quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:06 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik ken zooeeeen vriend hje en die hats die van mij zoo super snell klaar jeweets!!
Als je in de lesauto langs het gemeentehuis gaat, dan mag je i.p. zelf rijden als je instructeur maar naast je zit.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toch wel op de fiets? Je mag namelijk niet zonder rijbewijs rijden, en nee, ook niet met papieren dat je bent geslaagd.
Ik had mijn rijbewijs, alleen de administratieve handeling was nog niet gebeurt want daarvoor moest ik naar het gemeentehuis.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Toch wel op de fiets? Je mag namelijk niet zonder rijbewijs rijden, en nee, ook niet met papieren dat je bent geslaagd.
Dan had jij je rijbewijs ook niet gehad?quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als ze nu eens zouden stoppen met het uitgeven van rijbewijzen aan pasgeslaagden![]()
Volgens mij niet ivm verzekering.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:56 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Als je in de lesauto langs het gemeentehuis gaat, dan mag je i.p. zelf rijden als je instructeur maar naast je zit.![]()
jaja en dan boete krijgen en dan hier huilen en proberen om eronder uit te komen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet als je zegt dat dat gewoon een extra les is. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |