In BeF is iedereen gelijkquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon even zeker weten.
Het ene blauw is het andere immers niet.
note +1quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In BeF is iedereen gelijk![]()
Ik ben alleen wat meer gelijk dan de rest.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Haha, ik werd vanochtend wakker en ik dacht wów waarom word ik op een zondag om 9 uur wakkerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:18 schreef Misstique het volgende:
Zo. Uitslapen tot half 2 is okay.
Dat schreeuwt om bier.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:20 schreef Misstique het volgende:
Als we hier nou gestaag doorposten, wordt de volgende BeF wellicht het miljoenste topic..
Oef.. liever even nietquote:
Ahuh..quote:
Nee hoor.. ik ben gewoon nog aan het wakker worden..quote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:50 schreef Janetje het volgende:
Nee hoor.. ik ben gewoon nog aan het wakker worden..
In badjas.. op de bank..
Gister anderhalve anderhalve liter bier op.. (jaja.. ik doe moeilijk)..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Ik lig nog in bed.
Maar wat alcohol zou ik best lusten.
Afgelopen donderdag voor het eerst in weken weer een paar wijntjes op.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:53 schreef Janetje het volgende:
Gister anderhalve anderhalve liter bier op.. (jaja.. ik doe moeilijk)..
Ik heb wel weer even genoeg gehad
Tis nog vroegquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kom ook nog niet echt veel verder dan cola light nu.
cerror live?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:34 schreef cerror het volgende:
Ik moet nog iets van 4 nummers op m'n atari maken voor m'n live-act in Hoogeveen deze zomer.
Makkie, eitje etc.
In de zomer op een afterparty van een best wel aardig groot festival.quote:
Ik heb je altijd al een keer live willen zien.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:38 schreef cerror het volgende:
In de zomer op een afterparty van een best wel aardig groot festival.
Ik doe een mix van live en DJ gedoe (gewoon draaien)quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al een keer live willen zien.
En allemaal bliepjes?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe een mix van live en DJ gedoe (gewoon draaien)
zomertijd of wintertijd?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:30 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is het weer bijna bedtijd.
Dude. Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:57 schreef mcDavid het volgende:
zomertijd of niet, ik ga lekker naar bed! Ben bek af man!
Alcohol dood beestjes.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
Ik lig ook al in bed hoor. Maar ik heb een smoes, ik ben ziek.
dude, ik heb me de ganse dag de benen uit het lijf gelopen op dat vliegveld. En morgen ga ik weer. En de nacht is een uur korter!quote:
De wat?quote:Op zondag 25 maart 2007 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik geef bier aan mensen die mij hoi zeggen in de shadrak vanavond, gezellig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |