We zitten allemaal te wachten op elkaar en dan moet je nog quoten en dan weer teksten aanpassen enzo pfff je bent zo paar minuten kwijt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
tjonge.. wat duurt dat altijd lang met die nieuwe COS-en tegenwoordig![]()
ik waag me er niet aan, veel te veel moeitequote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
We zitten allemaal te wachten op elkaar en dan moet je nog quoten en dan weer teksten aanpassen enzo pfff je bent zo paar minuten kwijt.![]()
Jij kunt natuurlijk ook halverwege pagina 6 van het vorige topic alvast een nieuwe klaarzetten. . .quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
tjonge.. wat duurt dat altijd lang met die nieuwe COS-en tegenwoordig![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
We zitten allemaal te wachten op elkaar en dan moet je nog quoten en dan weer teksten aanpassen enzo pfff je bent zo paar minuten kwijt.![]()
Je hebt eigenlijk gelijk en danmoet je ook nog eens afwachten of er geen modje is die commentaar levert op je met moeite geopende COS.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik waag me er niet aan, veel te veel moeite![]()
Hoe je het ook wendt of keert hij heeft wel weer alle aandacht op hem, en gisteren hoorde ik hem zeggen dat hij dat het belangrijkste vond, fame.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Huub is van zijn padje af, volgens Michael en de anderen.
Hardstikke OT natuurlijk, maar ik heb het ook opgegeven, en je weet hoe vaak ik opende.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gelijk en danmoet je ook nog eens afwachten of er geen modje is die commentaar levert op je met moeite geopende COS.![]()
En dan blokt mijn werkgever dit forumquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe dan cappen en iedereen meesleuren in je ellende!
Die zal sowieso blij zijn dat je hier zit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan blokt mijn werkgever dit forum![]()
Die paar minuten overleven we welquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |