hier had je zeker willen schrijven "onder de rivieren zijn de koeien blijkbaar slimmer dan de mensen"quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:10 schreef bijdehand het volgende:
onder de rivieren zijn de blijkbaar slimmer
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zitquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sant het volgende:
Jealousy is a Motherf*cker
Dat ze de dijken maar es doorsteken, zullen we eens zien hoe snel je naar Brabant komt...
niet waar ik zit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zit
quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Het is dan ook erg opmerkelijk en dus nieuws dat in die betonvlakte genaamd de Randstad een kat een boom heeft kunnen vinden.
Dat zeg ik toch ook niet, slimpie. Jij beweert echter wel dat ik naar Braboland zou komen rennen als de dijken doorgestoken wordenquote:
Heb je hem ook weer, kan je nog iets anders zeggen dan Jealousy is a Motherf*cker?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Sant het volgende:
Jealousy is a Motherf*cker
Dat ze de dijken maar es doorsteken, zullen we eens zien hoe snel je naar Brabant komt...
Och, zo dom zijn de mensen in Brabant niet. En als men boven de rivieren t zo slecht heeft met brabant geven ze het toch aan Belgie? Maar dan straks niet zeuren als de economie opeens minder blijktte zijn in Nederland :quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:13 schreef Doc het volgende:
[..]
hier had je zeker willen schrijven "onder de rivieren zijn de koeien blijkbaar slimmer dan de mensen"
bronquote:De regio Eindhoven staat nu als technologische regio nog op de derde plaats in Europa, samen met Munchen, na Stockholm en Helsinki. De Nederlandse regering heeft Zuidoost-Brabant aangewezen als Brainport. „Het kabinet beschouwt deze regio als de hotste hotspot van Nederland“, verklaarde de Eindhovense burgemeester A. Sakkers bij de opening van de Regio Business Dagen in het Beursgebouw in Eindhoven. „De bijdrage aan de Nederlandse economie is groter dan die van Groot-Amsterdam en Rotterdam. De commissie-Sistermans heeft ons nu gezegd wat ons te doen staat om de eerste plaats in technologie in Europa te gaan bezetten.“
Ik durf er zelfs niks meer over te zeggen, die asociale braboos zijn me veel te gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Waarom gaat niemand in op die verschrikkelijke criminele dingen die in Brabant gebeuren. Keuren jullie het goed of zo?
nee, angst voor represaillesquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Waarom gaat niemand in op die verschrikkelijke criminele dingen die in Brabant gebeuren. Keuren jullie het goed of zo?
Ze zijn toch allemaal dom? Dan is t misschien beter als ze elkaar een beetje afmaken daarquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:21 schreef Doc het volgende:
Zolang je maar droog zit, das het belangrijkste he?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan loopt Brabant meer onder dan waar ik nu zit
en dan lopen die huilies in de randstad nog te klagen ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
getallen over criminaliteit per provincie!
Maar het zou wel logisch zijn, nietwaar?quote:
Uit die cijfers blijkt dat Noord Holland crimineler is dan brabant. Alle cijfers bij elkaar gerekend.quote:
Meer wapenbezit in Brabant en toch meer geweld, moord en doodslag in Noord Holland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:11 schreef ikke_ook het volgende:
getallen over criminaliteit per provincie!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |