lolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was toen ook hoor
Maar grappiger.
Blij trouwens, dat ik geen Brabo ben zeg! Ik heb er alleen maar gewoond, dat was al erg genoeg!!![]()
Misschien een beetje te Brabantse humor??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:56 schreef prupke het volgende:
[..]
lol
ach ik ben opzich best grappig
alleen deelt verder niemand mijn humor![]()
Nee man, ik schaam me rot!quote:mag ik vragen in wel brabants gehucht je geleefd hebt?
quote:(btw in eire zit je veel beter)
om braboantse humor te begrijpen moet je slim zijn hequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Misschien een beetje te Brabantse humor??
[..]
Nee man, ik schaam me rot!
[..]
![]()
Als je je schaamt dan is het vast Helmond of Woensel-Westquote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
None of the above !!
proestquote:Op zondag 10 juni 2007 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je je schaamt dan is het vast Helmond of Woensel-West![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je je schaamt dan is het vast Helmond of Woensel-West![]()
Welk accent...? Machtig mooi dialect. In Den Bosch verstaan ze mij... in Eindhoven ook... en in Tilburg verstaan ze mij zeker...(rootz)quote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef ElizabethR het volgende:
None of the above !!
Kan best dat je slim moet zijn om Brabantse humor te begrijpen, maar ik versta brabanders meestal niet eens door dat rare accent, dus dan snap ik de humor vanzelf niet
geweldigquote:Op zondag 10 juni 2007 01:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welk accent...? Machtig mooi dialect. In Den Bosch verstaan ze mij... in Eindhoven ook... en in Tilburg verstaan ze mij zeker...(rootz)
Krek!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welk accent...? Machtig mooi dialect. In Den Bosch verstaan ze mij... in Eindhoven ook... en in Tilburg verstaan ze mij zeker...(rootz)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |