quote:NB. Some clues within the painting & its likely date have now made the original attribution of the sitter of this painting as "Dapper" extremely unlikely. Just visible in the upper right of the image are the words "Aetatis 71, 1669" - which suggests a birth date for the sitter of 1598. Given the age of the subject, it is now generally agreed by scholars that the sitter is the Amsterdam book editor and historian, Isaac Commelijn [1598-1676]
Aha! Ik dacht al, wat doet een tekening van Commelin in een opgave vol met hintjes over Dapper?quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef K-Billy het volgende:
Ik ging nog eens even op zoek naar meneer Dapper uit het vorige topic (ik wilde weten welke stad er op de achtergrond werd weergegeven) en daar kwam ik deze info tegen:
[..]
En dat zal zo blijven ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:53 schreef Gellius het volgende:
Voor alle duidelijkheid: deze reeks is reeds gestaakt, mensen.
Tja, maar ik heb al zoveel hints gegeven. En meneer is zo beroemd, dat elke volgende hint alles verraadt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:19 schreef K-Billy het volgende:
Ik denk dat hints meer helpen dan meer plaatjes in dit geval.
Het is de grootste Roermonder aller tijden, Bim.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef Bimmel het volgende:
Mijnheer is wel een Nederlander?
Uhm ... nee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:23 schreef K-Billy het volgende:
Berlage!
Hèhè, Pierre Cuypers.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:26 schreef Gellius het volgende:
Ja, maar dan is het natuurlijk mijnheer Kuypers.
Krek.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:24 schreef pyl het volgende:
Kwam hij hier omwille van onze fameuze luchten? Of ons minstens zo beroemde licht?
Nu ja:quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:29 schreef Bimmel het volgende:wie is het eigenlijk?
Nee, dat is geen raadplaatje, maar een illustreerplaatje van mijnheer Plaatje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:43 schreef Z het volgende:
Is dat iemand van zekere genetische dispositie een neger op een fiets?
quote:It's not the size of the boat that counts but the motion of the ocean
Wil je ze allemaal weten?quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:33 schreef pyl het volgende:
[afbeelding]
Excuses voor de matige kwaliteit, mensen!
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:16 schreef Gellius het volgende:
Hm. Neal Cassady?
Helaas.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:18 schreef pyl het volgende:
Waar ik acteur zei, bedoelde ik natuurlijk auteur. Dat spreekt.
Nee hoor, meneer is wel degelijk een Amerikaan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:23 schreef pyl het volgende:
Waar ik Amerikaanse zei, bedoelde ik natuurlijk Britse. Da's nogal wiedes.
Goeie vraag Diaan!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Was hij Europeaan bij geboorte?
Meneer werd geboren in Oost-Europa.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:30 schreef Diaan73 het volgende:
Was hij Europeaan bij geboorte?
Whehehe.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:38 schreef pyl het volgende:
Waar ik zei acteur, bedoelde ik natuurlijk oorlogsfotograaf.Da's zo klaar als een klontje.
Tsjechoslowakije, en nee, geen acteur.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
Oost-Europa... hmmm voormalig Joegoslavië? En is meneer een acteur? over zijn beroep is nog geen duidelijkheid...
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
Is hij dan regisseur?
Nee, en ook geen vliegtuigspotter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:59 schreef Gellius het volgende:
ornitholoog? die hebben we al een tijdje niet meer gespot.
Niets meer aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:05 schreef pyl het volgende:
Nou, dan zeg ik Milos Forman.
quote:Throughout his career, Czechoslovakian-born filmmaker Milos Forman has combined a unique sensitivity to American themes with the best of European cinematic sensibilities. His films include such successful American releases as ONE FLEW OVER THE CUCKOO’S NEST (1975), HAIR (1979), RAGTIME (1981), and AMADEUS (1983). Forman is among only a handful of filmmakers whose body of work represents a constant artistic integrity with broad popular appeal.
Born in 1932 in Caslav, a small town outside of Prague, Forman lost both his parents in the Nazi death camps during World War II. In the early 1950s, Forman enrolled in the newly founded Film Institute at the University of Prague, where he worked with many of the major figures of the "Golden Age of Czech Cinema." It was there that he first began to form his unique visual style.
After he graduated in 1955, Forman cut his teeth on short documentaries before producing his first feature film in 1963. BLACK PETER, an autobiographical account of a teenager in a small Czech town, gained him international recognition, and his reputation soared with the release of LOVES OF A BLONDE in 1965. Despite this recognition, his next film, FIREMAN’S BALL (1967), a spoof of his nation’s fire-fighting bureaucracy, attracted the attention of Czech authorities, and its release was banned.
When Soviet tanks rumbled into Prague in August 1968, Forman was in Paris negotiating for the production of TAKING OFF (1971), his first American film. Claiming that he was out of the country illegally, his Czech studio fired him, forcing Forman to emigrate to New York. TAKING OFF, a look at the youth protest movements of the late 1960s was a financial disaster, despite its critical acclaim. It was not until his later collaboration with producer Saul Zaentz, ONE FLEW OVER THE CUCKOO’S NEST, that he firmly established his American reputation. The powerful film, adapted from Ken Kesey’s book of the same title, dealt with life inside an American mental institution. Considered one of the masterpieces of American film, it swept the Academy Awards, winning all five major Oscars (Best Picture, Director, Actor, Actress, and Screenplay).
The same year Forman became an American citizen. He continued his success in 1979 with HAIR, and two years later with RAGTIME. What is most notable about these films is that they are deeply American, engaged in the representation of specific moments in American history and were two of the major sources through which we understand those times. In 1984 Forman returned to an earlier interest in music, directing AMADEUS, based on the life of Mozart. Filmed almost exclusively in Czechoslovakia, the film garnered eight Oscars.
In 1989 Forman made VALMONT, an adaptation of Choderlos de Laclos’s novel LES LIASONS DANGEREUSES. Coming out soon after the release of another film based on the book, VALMONT received cool reviews. In his most recent films, Forman concentrated on two of the more peculiar and controversial figures of the late 20th century American landscape. With THE PEOPLE VS. LARRY FLINT (1996), about the notorious founder of Hustler Magazine and MAN ON THE MOON (1999) about comedian Andy Kaufman, Forman returned to the center of the public imagination. From his earliest Czechoslovakian work to MAN ON THE MOON, his truthful and transformative directing remains a source of great interest to both viewers and filmmakers internationally.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:05 schreef pyl het volgende:
Nou, dan zeg ik MIlos Forman.
en wat voor een!quote:
tja...kan niets anders zeggen dan dat dat klopt als een zwerende vinger.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:28 schreef pyl het volgende:
Tja, da's Thomas Edison hè.
Drie (3) minuten, pyl!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:31 schreef pyl het volgende:
Mozart en Salieri, zou ik zeggen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:30 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de goede orde: dat zijn twee (2) verschillende meneren.
Zou de Dalai Lama ook gezellig op Hyves zitten, met z'n Apple Notebook op schoot?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:34 schreef Bimmel het volgende:
Verdulleme...zie nu pas dat meneer een sponsor heeft
Henk Wijngaarden in z'n achtientonner diesel?quote:
Verschrikkelijk lijkt me dat. Deze meneer maakt het wel heel bont: Nederlandse vader, Britse moeder van zekere genetische dispositie, studeerde in Japan, woont in New York. Het is een schande. En dan ook nog eens overal een mening over hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:01 schreef Gellius het volgende:
Het lijkt me vooral voor die mensen zelf zo'n verscheurende ervaring. Hoe houden ze het vol?
Nee hoor.quote:Enfin, is dit een soort verdunde Hollandse versie van een beatnik?
Hmmmmmm ...... ja, zo zou je dat ook wel mogen noemen. In een raadtopic voor dummies dan, hè.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Tokay het volgende:
Meneer is een politiek commentator?
Heel goed, Bimmel!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:10 schreef Bimmel het volgende:
Ian Buruma
Ian Buruma is de man die de "open deuren" van Nederlandse tolerantie problematiek intrapte... Voor een ieder die niet in Nederland woont een alleraardigst dissertie over onze cultuur. Voor een persoon met ook maar een greintje Hollandsch begrip een volkomen overbodig schrijven. Ach, lees toch maarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Heel goed, Bimmel!![]()
Ian Buruma
[afbeelding]
Kijk, Diaan, zo kan het ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:02 schreef Gellius het volgende:
Ik weet overigens wie meneer is, ik kan alleen niet op zijn naam en occupatie komen..
Ybo Buruma, ja, de neef van. Strafrecht.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:34 schreef Gellius het volgende:
Och ja, die andere Buruma. Ik heb nog steeds geen flauw idee wat die man doceert.
Onaneren bedoel je?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef Gellius het volgende:
Nee, hij deed dat andere.
Oeps, over het hoofd gezien. Dichter ja!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een dichter zekers?
Tsja, daar hielden de exponenten van zijn stroming wel van hè? Dramatiek. Donkere luchten. Onheilszwangere wolken. Je ken dat wel.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:34 schreef pyl het volgende:
Is er een verklaring voor de donkere kleuren van de rotsen en - vooral - van de lucht? Zoiets zie je niet elke dag. Er hangt meneer nogal wat boven het hoofd, zou je denken.
Ja dank jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef Tokay het volgende:
Zo. Even wat kleur- en zoetstoffen aan dit topic toevoegen:
Ha die Took!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:44 schreef Tokay het volgende:
Zo. Even wat kleur- en zoetstoffen aan dit topic toevoegen:
[afbeelding]
Geen dank.quote:
Systeembeheerder?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:47 schreef Gellius het volgende:
Nee, nietsnutten met een matige academische staat van dienst worden OF politicus OF.....
Je te remercie!quote:
Ik heb het niet zo op dichters, openers daarentegen...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:58 schreef pyl het volgende:
Goed we zoeken dus een 19e-eeuwse Britse (?) dichter die nogal zwaar op de hand was. Tot zover mijn samenvatting van alle hints.
De beurt is nu aan jou, Scrut. Inkoppertje, lijkt me.
* Tokay zoekt felicitatieplaatje...quote:
quote:
Heel goed! Ik kreeg vandaag van een mede-vakantie-gaandster alvast onderstaande gemaild als appetizer voor de zomervakantie van dit jaar in het Lake District:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hij moet haast wel William heten, lijkt me.![]()
quote:There is a little unpretending Rill
Of limpid water, humbler far than aught
That ever among Men or Naiads sought
Notice or name! - It quivers down the hill,
Furrowing its shallow way with dubious will;
Yet to my mind this scanty Stream is brought
Oftener than Ganges or the Nile ; a thought
Of private recollection sweet and still!
Months perish with their moons ; year treads on year ;
But, faithful Emma! Thou with me canst say
That, while ten thousand pleasures disappear,
And flies their memory fast almost as they ;
The immortal Spirit of one happy day
Lingers beside that Rill, in vision clear.
Alleen poëzie, Diaan. Geen branchevervagerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga niet zeggen dat ik de man op het plaatje niet ken![]()
Maar deed deze man alleen maar gedichten maken of ook wel verhalen?
quote:
Zo lijkt-ie Verdonk wel. Wie? Verdonk! ("Mevrouw Verdonk" zei iemand laatst tegen me - die vertrouw ik niet meer.)quote:This is the CENTRAL SCRUTINIZER . . . it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet.
quote:It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to The Death Penalty (or affect your parent's credit rating). Our criminal institutions are full of little creeps like you who do wrong things . . . and many of them were driven to these crimes by a horrible force called MUSIC!
Dit stukje wilde ik eigenlijk gebruiken, maar dat is véél te langquote:it is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating).
Zo spreek je haar ook aan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heel goed! Ik kreeg vandaag van een mede-vakantie-gaandster alvast onderstaande gemaild als appetizer voor de zomervakantie van dit jaar in het Lake District:
[..]
Welnee!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Tokay het volgende:
Zeg Scrutinizer, staat het niet mooier als je het citaat op twee regels plaatst?
Nee, lelijk.quote:Of is dat raar?![]()
Nu ja, in welke stroming zou je dit willen plaatsen? Dat maakt het misschien wat eenvoudiger. Mijnheer is één van de founding fathers van die stroming in GB.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:13 schreef pyl het volgende:
Naiads?
Zwaar op de hand, zeker, maar wel ... eh ... ja ... prettig te lezen.
Maar ik - en nu citeer ik Diaan - weet het echt niet.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:13 schreef pyl het volgende:
Naiads?
Zwaar op de hand, zeker, maar wel ... eh ... ja ... prettig te lezen.
Maar ik - en nu citeer ik Diaan - weet het echt niet.![]()
Okay!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Welnee!
quote:Nee, lelijk.
Gunst, ja, ik ben daarin geheel niet thuis. De Romantiek, verder kom ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:20 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, in welke stroming zou je dit willen plaatsen? Dat maakt het misschien wat eenvoudiger. Mijnheer is één van de founding fathers van die stroming in GB.
quote:IN de zwarte nacht is een mensch aangetreden,
de zwarte nachtwolken vlogen,
de zwarte loofstammen bogen,
de wind ging zwaar in zwarte rouwkleeden.
't Gezicht was zoo bleek in 't zwarte haar,
de handen wrongen, de mond borg misbaar,
de nek was zwart,
een hel was 't hart,
van daar kwam het zwarte en worgde haar.
Met de wind, met de boomen en met al de wolken
is ze gekomen,
het waren rondom haar groote volken
van zwarte nachtdroomen.
Bij een groot zwart water aan zijn zoom
heeft ze heel stil gestaan,
de lang geleden geboren boom
heeft het toen geraên --
en de wind en de wolken hebben stil gestaan,
ze hadden het niet gedacht,
anders waren ze niet gegaan
en hadden haar niet hierheen gebracht,
en alle zijn ze blijven staan,
de wind en de boomeblaan
en het wolkevolk
en de zwarte golven in de kolk,
en de vaders en de voorouders
stonden omhoog
in stille wolken met hun schouders,
tot de voeten in zwarte toog,
en de kinderen die ze had willen baren,
kwamen rondom
tegen de boomen staan, ze waren
klein en stom,
en één ding dat ze in haar leven
altijd had gehad,
kwam nu heel hoog boven haar zweven
lichtend mat,
een groote vogel, een groote bloem,
een klinkende klok, haar groote roem,
haar stem waarmee ze was geboren
hing nu omhoog en liet zich hooren.
En al die kindren en die ouden
hadden het niet gedacht,
en ook niet de stem die boven de wouden
nog zong in den nacht --
die was altijd in 't leven geweest
haar eenig lam,
die blaatte nu nog als een eenzaam beest
of ze bij hem kwam,
die was het eenige vuur geweest
voor hare handen,
daar kwam ze 's avonds erg bevreesd
uit de menschelanden,
die was het droomen en lavende slaap
voor haar in 't leven geweest,
die stond nu boven, een eenzaam schaap,
een blatend beest.
Maar toch ze ging en ze sleurde mee
in een sleep,
kindren en klanken, in zwarte zee
ging alles scheep,
en 't dreef nog even, het water zwart
vonkte van diamant,
in die groote schipbreuk brak ook het hart,
alles zonk, het laatst de hand.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
De Romantiek! Juist!
Wat 'n gedicht pyl! Bijzonder onderwijs genoten?
Of een week het gesticht in.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:37 schreef pyl het volgende:
Zo, nu kunnen we gesticht en al het weekend in.![]()
William Paysthebills?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:02 schreef Gellius het volgende:
Nee, maar het geeft wel de waarde die m'neer aan de taal hechtte goed weer.
Ja, waarom zou ik daar over liegen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:18 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft hij echt William als voornaam?
quote:WilliamApril 7, 1770 – April 23, 1850) was a major English romantic poet who, with Samuel Taylor Coleridge, helped to launch the Romantic Age in English literature with their 1798 joint publication,
![]()
.
's masterpiece is generally considered to be
, an autobiographical poem of his early years that was revised and expanded a number of times. It was never published during his lifetime, and was only given the title after his death. Up until this time it was generally known as the poem "to Coleridge".
was England's Poet Laureate from 1843 until his death in 1850.
Ik ben niet verder gekomen dan 3 Havoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:59 schreef Gellius het volgende:
Vreemd, ik dacht dat Engels een verplicht vak was op de middelbare school.
Ja, toe!quote:Zal ik het maar zeggen dan?
Ow ik had niet echt een bevestigend antwoord gelezen.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ik daar over liegen?
[..]
Sorry!quote:
Geniale vent die ik nog ken van de IRT affaire. Altijd goed voor een scherp woord en uitstekendequote:
Nope.quote:
quote:‘n kind zonder moeder,
is als een vaas zonder bloemen
't Is eenzaam, stil, en alleen
Een kind zonder moeder,
Een moeder is voor een kind nummer een
Als een kindje slapen gaat,
en mammie is er niet die even praat
Dan huilt het zacht,
soms heel de nacht, om haar
Een moeder kijkt, een moeder lacht,
een kind is blij, de hele nacht
Zij vormen, toch samen, een paar
’n kind zonder moeder,
Een kind zonder moeder,
Een klein verdriet, dat niemand telt,
dat wordt alleen toch maar aan haar verteld
Ze luistert dan, geduldig en, geeft raad
Een moederhart, dat echt bemint,
waar een kind een antwoord vindt
't Moeder toch, die 'n kind nooit verlaat
’n kind zonder moeder,
Een kind zonder moeder,
Helemaal goedquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:22 schreef Tokay het volgende:
"Geeft u een daverend applaus voor niemand minder dan............ Mieke!!!"
En nu allemaal inhaken!
Wat een toestanden weer, geen straat om pakkies te bezorgen ,nooit parkeerplek...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Juist niet om de hoek. Bij mij in de straat, zijn straat.
En aan even zijde kun je niet even dubbel parkeren want dan kan de tram er niet langs. Bezorgers zetten tegenwoordig hun auto op de stoep voor dat juppen-nieuwbouwcomplex.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:07 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Wat een toestanden weer, geen straat om pakkies te bezorgen ,nooit parkeerplek...
Ik rij 'm niet graag de 91,maar soms moet het.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En aan even zijde kun je niet even dubbel parkeren want dan kan de tram er niet langs. Bezorgers zetten tegenwoordig hun auto op de stoep voor dat juppen-nieuwbouwcomplex.
Die zien we dus echt niet meer terug.quote:Dolle hond neergeschoten in Den Haag
Gepubliceerd op: 24-3-2007 @ 07:00 - Bron: Zoom.in
De politie heeft vrijdagochtend op de Goudriaankade in Den Haag dolle hond doodgeschoten. Het ging om een verboden pitbull.
"Een tweede leven"? Wat betekent dat? Heeft ze een kloon genomen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En pos is een tweede leven begonnen, meldde ze me per e-mail![]()
Ze heeft een nieuwe verslaving, Second Life.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:27 schreef pyl het volgende:
[..]
"Een tweede leven"? Wat betekent dat? Heeft ze een kloon genomen?
Je bent dan wel verplicht een plaats in de parkeergarage te kopen voor (hou je vast) 48.000 euro.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef Gellius het volgende:
Ik zou geen bezwaar hebben tegen een appartement in dat juppencomplex hoor.
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:33 schreef Gellius het volgende:
Komt dan nooit de bodem van je doos met soetigheden in zicht, Tokay?
Leibniz?quote:Op zondag 25 maart 2007 17:23 schreef pyl het volgende:
Mij doet meneer denken aan Leibniz. Maar ja, om dat nou een "schrijver" te noemen ...
Wat jij, Tokay?![]()
Ach, kijk aan, de zegeningen van een klassieke opvoeding.quote:Op zondag 25 maart 2007 18:04 schreef Tokay het volgende:
Leibniz?
Die naam roept bij mij alleen herinneringen op aan de boterkoekjes die mijn au pair-kinderen altijd aten pour le goûter, pyl.![]()
Met een kopje Pickwick-thee erbij?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:33 schreef Gellius het volgende:
Ik kreeg Leibniz anders pas bij de colleges vanmijnheer Ankersmit
.
Brrrr.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:09 schreef Gellius het volgende:
Nou, een kopje automatenthee misschien?
't Zijn zéker toestanden! Ik ben van slag door de zomertijd!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:14 schreef fotoloog het volgende:
Pyl gaf helaas niet het goede antwoord....
Nee...quote:Op zondag 25 maart 2007 20:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
't Zijn zéker toestanden! Ik ben van slag door de zomertijd!![]()
Maarre... mijn antwoord - Brentano - is dat dan wel goed?![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
* Scrutinizer gaat even Imaginairy Diseases beluisteren
quote:Op maandag 26 maart 2007 11:37 schreef Berkery het volgende:
Voormalig politicus, onlang herenigd met zijn vrouw?
Klasse Diaan! Dat je dat ziet!!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:50 schreef Diaan73 het volgende:
Charlene Tilton?
Ze heeft een heel herkenbaar gezicht en ik als verwoed fan van Dallas vroeger herken dat gezicht uit duizenden..quote:
Die zijn ook verfilmd?quote:Op maandag 26 maart 2007 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ze speelt in een musical die ook verfilmd is (en o.a. Julia Roberts en Shirley MacLaine).
Tamelijk ongepaste smiley, Diaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
.... the author's experience with the death of his sister,![]()
Oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |