Whehe we weten er niks vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja, als je er zelf niet al te veel van weet kun je er beter niet aan beginnen, no offense![]()
Hej, beledig ons nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja, als je er zelf niet al te veel van weet kun je er beter niet aan beginnen, no offense![]()
Neeheeej!! Je zei no offensequote:
Jah, maar daarom kan je het er wel inzetten. Het is immers een activiteit die je voltooid tijdens je afstuderen. De planning van het gehele afstuderen staat in het PvA. Dus voor de volledigheid heb ik het er maar bij ingezetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:39 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan moet je me nogsteeds uitleggen waarom je in het PVA zet wanneer het PVA af moet zijn. Als iemand dat leest is het toch al af
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hahah verveling is zeker toegeslagen daar ?![]()
Heel goed Cuckoo, gewoon je eigen plan trekken zoals jij altijd doet!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:05 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jah, maar daarom kan je het er wel inzetten. Het is immers een activiteit die je voltooid tijdens je afstuderen. De planning van het gehele afstuderen staat in het PvA. Dus voor de volledigheid heb ik het er maar bij ingezet![]()
Ik begin het wat drukker te krijgen en moet nog 45 min, dus ik zeg alvast prettig weekend iedereenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Valt mee, ben wel toe aan weekend btw
!
Zoals gewoon niet naar de lessen van Navision gaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heel goed Cuckoo, gewoon je eigen plan trekken zoals jij altijd doet!!![]()
Aah, gaat de tijd wel snellerquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik begin het wat drukker te krijgen en moet nog 45 min, dus ik zeg alvast prettig weekend iedereen![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Damzkieee het volgende:
Doei Sok!
Geen milfjes meer he van 't weekend!
Doe eens gek dan!!!!!!quote:
Jouw brijdrage vandaag is anders ook uiterst matigquote:
Navision al geleerd?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:36 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jouw brijdrage vandaag is anders ook uiterst matig![]()
Had je al gezegd gvdquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Navision al geleerd?
Khad een 9 trouwens voor leugistiek
Heeyla ! Ik dacht ga toch nog snel even langs het forum.. Op heterdaad betrapt ! Niezohe! Haha, ik zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:16 schreef Damzkieee het volgende:
Doei Sok!
Geen milfjes meer he van 't weekend!
Had gisteren ook al gereageerd joh paashaas!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
HEE CUCKOO IK HAD EEN NEGEN VOOR LOGISTIEK GEK
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Had gisteren ook al gereageerd joh paashaas!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |