Kan ook niet, Barca's pace is te hoog voor the Hunter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Hunterlaar naar Barcelona? Daar vind ik hem totaal niet bij passen!
Hunter is beter voor een engelse club..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kan ook niet, Barca's pace is te hoog voor the Hunter.
Mag van mij, dan gaat naar mn cluppie naast Ajax.Dus als ie weg moet, dan maar naar Man Utd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Man U zal zich ook nog wel melden.
Ik denk dat ie het daar wel zal gaan maken....
Dat supportersgeweld zinloos is en het voetbal verziekt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef toma het volgende:
[..]
nou dat Raymania bijna al zijn post heeft geedit weet ik niet wat zijn statement is ?
leg t s uit zonder dat er weer geedit moet worden ?
Eindhoven hooligansquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A
Wat zijn ze schattig he
Roflmao... 2 uur later reed ik daarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A
Wat zijn ze schattig he
Ja en?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lekker slim trouwens iedereen gewoon vol in close up in beeld![]()
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah ze doen niks tegen de politie. Maar eerdere delicten gaan ze je alsnog vergelijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
Ik bedoel, het is niet zo dat ze echt wat doen buiten schreeuwenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zullen de stillen blij mee zijn.
Zo heb ik gvd 6 uur in de bak gezeten.
Hehe nee das waar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is niet zo dat ze echt wat doen buiten schreeuwen![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |