Eindhoven hooligansquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A
Wat zijn ze schattig he
Roflmao... 2 uur later reed ik daarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A
Wat zijn ze schattig he
Ja en?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lekker slim trouwens iedereen gewoon vol in close up in beeld![]()
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah ze doen niks tegen de politie. Maar eerdere delicten gaan ze je alsnog vergelijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
Ik bedoel, het is niet zo dat ze echt wat doen buiten schreeuwenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zullen de stillen blij mee zijn.
Zo heb ik gvd 6 uur in de bak gezeten.
Hehe nee das waar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is niet zo dat ze echt wat doen buiten schreeuwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zagen je tattoo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Maar ik schreeuwde in 2005 ook alleen maar naar de feyenoordertjes.
Loop ik terug richting HMH kant opeens buts 8 man in me nek.
Leek ik globaal op een 'hooligan' die 5 augustus destijds bij p$v - AFCA JC Schaal stenen had staan gooien en ik zag er als een hooligan uit including wat de Officier van Justitie als 'hooligan-only'-kleding bestempelde.![]()
Nope de zijkant van m'n gezicht was blijkbaar genoegquote:
Alleen toen je begon te praten, begonnen ze te lachen en lieten ze je snel vrij?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Leek ik globaal op een 'hooligan' die 5 augustus destijds bij p$v - AFCA JC Schaal stenen had staan gooien en ik zag er als een hooligan uit including wat de Officier van Justitie als 'hooligan-only'-kleding bestempelde.![]()
Jij vuile hoolie..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Nee, pas toen ze formulieren van Solmar Tours gefaxed kregen (en dat kostte al een tering moeite op een zondag ) dat ik daadwerkelijk in die bus zat en dus niet die gast was op die fotoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen toen je begon te praten, begonnen ze te lachen en lieten ze je snel vrij?
Maar bij Ajax worden hooligans ook harder aangepakt dan ergens andersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Zelfs de gewone supporterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar bij Ajax worden hooligans ook harder aangepakt dan ergens anders![]()
Surequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
"vuile kanker joden" is in dit land inderdaad de gewoonste zaak van de wereld gewordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....
Maar als je lul zegt tegen een agent heb je direct 110 pleuro aan je broekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
"vuile kanker joden" is in dit land inderdaad de gewoonste zaak van de wereld geworden![]()
hamas hamas joden aan het gas niet te vergeten
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geloof ik niet zoveel van.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |