Naaahquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al komt er een interlandweekend aan, zullen we het hier toch maar weer over Ajax hebben?
Dat is wel weer in het voordeel van PSV of spelen jullie Zuid-Amerikanen ook nog interlands komend weekend?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Naaah
Laten we hopen dat die Roemenen er flink tegenaan klappen morgenavond!
Alleen Mendez gelukkigquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is wel weer in het voordeel van PSV of spelen jullie Zuid-Amerikanen ook nog interlands komend weekend?
Ibrahim Afellay nog niet geblesseerd geraakt op de training? Want die is toch even blessuregevoelig als Jari Litmanen destijds? Arouna Koné nog geen terugslag? Want hoe meer de PSV-selectie uitdunt, hoe meer kans wij maken op de landstitel! Al geloof ik er niet meer in.quote:
Zoals het er nu naar uitziet is iedereen behalve Alex fit voor de wedstrijd uit tegen NAC volgende week Zaterdag.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay nog niet geblesseerd geraakt op de training? Want die is toch even blessuregevoelig als Jari Litmanen destijds? Arouna Koné nog geen terugslag? Want hoe meer de PSV-selectie uitdunt, hoe meer kans wij maken op de landstitel! Al geloof ik er niet meer in.
Zondagmiddag 1 april (geen grap), laatste twee speelrondes wel totaal gelijk, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet is iedereen behalve Alex fit voor de wedstrijd uit tegen NAC volgende week Zaterdag.
Spelen jullie op Zondagmiddag thuis of ook Zaterdagavond?
ff offtopic :quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
Ook al komt er een interlandweekend aan, zullen we het hier toch maar weer over Ajax hebben?
quote:BNDeStem: Wesley Sneijder klaar voor buitenland
Vrijdag 23 maart 2007 - VOETBAL - Wesley Sneijder is klaar voor de volgende stap in zijn loopbaan. "Voor het seizoen heb ik gezegd dat ik nog één of twee jaar wilde wachten voordat ik naar het buitenland zou gaan, maar daar ben ik inmiddels wat anders over gaan denken", aldus de middenvelder van Ajax. "Ik geef het eerlijk toe: het is gaan kriebelen.".
Er werd begonnen zonder Kone, Cocu, Kromkamp en Simons.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zondagmiddag 1 april (geen grap), laatste twee speelrondes wel totaal gelijk, toch?
Wie waren er bij NAC-uit voor de beker niet bij aan PSV-kant? Of was de groep toen helemaal fit?
Best kut om volledig afhankelijk te zijn van puntverlies van PSV, heb het liever in eigen hand.
Nog twee keer tegen PSV spelen, dan maken we die vijf punten achterstand gemakkelijk goed!
Denk dat hij in de Serie A het beste tot zijn recht komt en anders in de Primera Division, de Premier League lijkt me te zwaarsnel en de Bundesliga lijkt me alleen financieel een vooruitgang.quote:
Heeft ie geen clausulebedrag in z'n contract dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij moet naar de club die Ajax het meeste betaald.
Heeft hij 100% zeker niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft ie geen clausulebedrag in z'n contract dan?
Volgens geruchten wel, volgens Van Geel niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heeft ie geen clausulebedrag in z'n contract dan?
Ik gun hem eerlijk gezegd ook wel zijn droomclub. Moet een combinatie van beide zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij moet naar de club die Ajax het meeste betaald.
Jij bent wel heeeeeeeeeel erg overtuigdquote:
Hij kent z'n neefquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent wel heeeeeeeeeel erg overtuigd
quote:'Onvrede over directie, meer invloed voor Johan Cruijff'
Bepaalde media blijven volhouden dat er bij Ajax sprake is van onrust. Zo schrijft Sportweek dat binnen de vereniging ernstig wordt getwijfeld of Ajax onder de huidige directie de weg naar de top zal weten terug te vinden.
De monsterzege op concurrent PSV van afgelopen weekeinde (1-5) zou daar niets aan afdoen. De dagelijkse leiding bij Ajax is momenteel in handen van Maarten Fontein (algemene zaken), Martin van Geel (technische zaken) en Jeroen Slop (financiën).
In het artikel van Sportweek wordt tevens vermeld dat de lijnen tussen Johan Cruijff en Ajax-trainer Henk ten Cate korter dan ooit zijn. Met de aanwezigheid van technisch adviseur Piet Keizer zou Cruijff zich een directe ingang hebben verschaft bij Ajax. Neerlands beste voetballer ooit, die binnenkort zestig jaar hoopt te worden, verstrekt dit seizoen volop adviezen aan de Amsterdammers.
Op jeugdcomplex De Toekomst zou het momenteel ook niet erg rustig zijn. Veel jeugdtrainers weten niet of zij ook volgend seizoen bij Ajax kunnen blijven werken. De evaluatiegesprekken met de diverse coaches worden achter de rug van het vertrekkende hoofd opleidingen John van den Brom gevoerd.
De jeugdtrainers van Ajax zien in assistent-coach Hennie Spijkerman een geschikte opvolger van Van den Brom, zo bevestigt de Amsterdamse club deze week in Voetbal International
Lees nog eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:51 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het niet eens meer zo erg dat Johan Cruijff zich niet meer bemoeid met Ajax.
Hahahaquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=x--Qszjz96M
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=x--Qszjz96M
quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:55 schreef S-Two het volgende:
lijnen
Vind ik ook. Bovendien is hij echt wel een beetje uit de tijd. Wat mij betreft gebruiken we hem alleen nog om mooie verhalen te vertellen over vroeger, maar niet meer om zijn wijsheden op te dringen aan anderen. Het voetbal is anders dan toen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Met de lijnen korter dacht ik dat ze elkaar minder spraken e.d.
. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat de invloed van JC precies is, hij heeft natuulijk altijd nog de uitstraling e.d., maar met spelers als Roger hoeft hij niet meer aan te komen.
Begrijpend lezen vond ik ook altijd een kut vak op de basisschool hoor..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:51 schreef S-Two het volgende:
Ik vind het niet eens meer zo erg dat Johan Cruijff zich niet meer bemoeid met Ajax.
Ik zat met mn kop ergens anders, maar als je even daarna had gelezen zie je dat iemand me er al gewezen had.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:00 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Begrijpend lezen vond ik ook altijd een kut vak op de basisschool hoor..![]()
Heb soms moeite met refreshen van pagina na het pissen..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zat met mn kop ergens anders, maar als je even daarna had gelezen zie je dat iemand me er al gewezen had.![]()
Johan Cruijff was ook degene die ons Danny Blind aansmeerde, eerder zorgde hij indirect voor het ontslag van Co Adriaanse en het opstappen van Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:22 schreef koningdavid het volgende:
Over welke 'slechte' adviezen van Cruyff hebben jullie het nu?
Roger, ok... nou ja, transfervrije speler die te maken had met teveel concurrentie. Als dat het slechte advies is, kan ik er niet wakker van liggen.
Ik denk dat Cruyff nog steeds wel goed als adviseur kan dienen.
Liever 4-1-2-1-2 dan 4-3-3.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef Ordinair het volgende:
Ook dankzij Cruyff speelden we in 4-3-3.. Opzich niet zo'n probleem maar elke wedstrijd.
Mja, laten we de opstellingen maar achterwege houden..
Dan hebben wij een slap bestuur die niet dermate sterk in haar schoenen staat dat ze Cruijff tegen durven te spreken. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat je advies van Cruijff over Van Gaal en Adriaanse niet serieus moet nemen. Maar over andere zaken kan je hem gerust raadplegen lijkt mij.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff was ook degene die ons Danny Blind aansmeerde, eerder zorgde hij indirect voor het ontslag van Co Adriaanse en het opstappen van Louis van Gaal.
Johan Cruijff doet wel aan vriendjespolitiek, want zonder hem waren Frank Rijkaard en Marco van Basten nooit aangesteld als respectievelijk trainer/coach van FC Barcelona en bondscoach van Oranje. Daarbij kan ik me geen echt goed advies van hem herinneren, zijn publieke steun voor Salomon Kalou was ook al zo'n blunder van formaat, de laatste jaren vind ik hem een beetje aftakelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan hebben wij een slap bestuur die niet dermate sterk in haar schoenen staat dat ze Cruijff tegen durven te spreken. Iedereen met een beetje voetbalverstand weet dat je advies van Cruijff over Van Gaal en Adriaanse niet serieus moet nemen. Maar over andere zaken kan je hem gerust raadplegen lijkt mij.
Hij is de koning van de vriendjespolitiek, dat is geen geheim.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff doet wel aan vriendjespolitiek, want zonder hem waren Frank Rijkaard en Marco van Basten nooit aangesteld als respectievelijk trainer/coach van FC Barcelona en bondscoach van Oranje. Daarbij kan ik me geen echt goed advies van hem herinneren, zijn publieke steun voor Salomon Kalou was ook al zo'n blunder van formaat, de laatste jaren vind ik hem een beetje aftakelen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Cruijff hoeft van mij niet meer te adviseren, maar het is lullig om iemand met zó'n carrière zo aan de kant te schuiven. Dus misschien gewoon maar lekker (onbetaald) laten adviseren, zonder hier maar iets mee te doen? Lijkt me de beste en netste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |