Kan ook niet, Barca's pace is te hoog voor the Hunter.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Hunterlaar naar Barcelona? Daar vind ik hem totaal niet bij passen!
Hunter is beter voor een engelse club..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Kan ook niet, Barca's pace is te hoog voor the Hunter.
Mag van mij, dan gaat naar mn cluppie naast Ajax.Dus als ie weg moet, dan maar naar Man Utd.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Man U zal zich ook nog wel melden.
Ik denk dat ie het daar wel zal gaan maken....
Dat supportersgeweld zinloos is en het voetbal verziekt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef toma het volgende:
[..]
nou dat Raymania bijna al zijn post heeft geedit weet ik niet wat zijn statement is ?
leg t s uit zonder dat er weer geedit moet worden ?
Eindhoven hooligansquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A
Wat zijn ze schattig he
Roflmao... 2 uur later reed ik daarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rtVhb6SfG9A
Wat zijn ze schattig he
Ja en?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Lekker slim trouwens iedereen gewoon vol in close up in beeld![]()
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jah ze doen niks tegen de politie. Maar eerdere delicten gaan ze je alsnog vergelijkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:29 schreef Camplo het volgende:
Ik bedoel, het is niet zo dat ze echt wat doen buiten schreeuwenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zullen de stillen blij mee zijn.
Zo heb ik gvd 6 uur in de bak gezeten.
Hehe nee das waar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:39 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is niet zo dat ze echt wat doen buiten schreeuwen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zagen je tattoo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Maar ik schreeuwde in 2005 ook alleen maar naar de feyenoordertjes.
Loop ik terug richting HMH kant opeens buts 8 man in me nek.
Leek ik globaal op een 'hooligan' die 5 augustus destijds bij p$v - AFCA JC Schaal stenen had staan gooien en ik zag er als een hooligan uit including wat de Officier van Justitie als 'hooligan-only'-kleding bestempelde.![]()
Nope de zijkant van m'n gezicht was blijkbaar genoegquote:
Alleen toen je begon te praten, begonnen ze te lachen en lieten ze je snel vrij?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Leek ik globaal op een 'hooligan' die 5 augustus destijds bij p$v - AFCA JC Schaal stenen had staan gooien en ik zag er als een hooligan uit including wat de Officier van Justitie als 'hooligan-only'-kleding bestempelde.![]()
Jij vuile hoolie..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Nee, pas toen ze formulieren van Solmar Tours gefaxed kregen (en dat kostte al een tering moeite op een zondag ) dat ik daadwerkelijk in die bus zat en dus niet die gast was op die fotoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen toen je begon te praten, begonnen ze te lachen en lieten ze je snel vrij?
Maar bij Ajax worden hooligans ook harder aangepakt dan ergens andersquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hehe nee das waar.
Zelfs de gewone supporterquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar bij Ajax worden hooligans ook harder aangepakt dan ergens anders![]()
Surequote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
"vuile kanker joden" is in dit land inderdaad de gewoonste zaak van de wereld gewordenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Alsof ze iets strafbaars gedaan hebben.....
Maar als je lul zegt tegen een agent heb je direct 110 pleuro aan je broekquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
"vuile kanker joden" is in dit land inderdaad de gewoonste zaak van de wereld geworden![]()
hamas hamas joden aan het gas niet te vergeten
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geloof ik niet zoveel van.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens onwaarhedenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Maar als je lul zegt tegen een agent heb je direct 110 pleuro aan je broek
Ik vraag je; op basis waarvan is dat zo?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Omdat het zo is.Of vindt jij van niet?
Bij Ajax heb je al een sv als je een scheet laat, zo erg is het bij andere clubs niet lijkt me.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vraag je; op basis waarvan is dat zo?
Natuurlijk zijn de jongens die veroordeeld zijn voor die aanval op het ADO honk harder gestraft dan de gemiddelde supporter die opgepakt bij of rondom een voetbalwedstrijd maar over het algemeen denk ik dat we allemaal even hard genaaid worden.
Is bij ons net zo, ik kan niet over andere clubs spreken maar als ze je kunnen naaien zullen ze het niet nalaten.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je al een sv als je een scheet laat, zo erg is het bij andere clubs niet lijkt me.
Wel hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je al een sv als je een scheet laat, zo erg is het bij andere clubs niet lijkt me.
Ik geloof je best, t zijn toch allemaal nsb'ers.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is bij ons net zo, ik kan niet over andere clubs spreken maar als ze je kunnen naaien zullen ze het niet nalaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |