Breien ja... sorry, mn Nederlands was niet het meest belangrijke wat ik nu aan mn hoofd heb.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:56 schreef Echo99 het volgende:
Mijn eerste indruk is dat jij het daar al tijden niet meer naar je zin hebt en dat je op dit moment een hele makkelijke manier krijgt om op je gemak iets anders te zoeken met een aardig zakcentje.
Daarnaast: Ze willen er een einde aan breien denk ik
True. Tellen ze dan ook maanden mee of alleen hele jaren ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
Denk ook aan je recht op uitkering...
Kantonrechtersformule was dacht ik een maandsalaris maal het aantal gewerkte jaren (maal factor).
Met een ontslagprocedure (de juridische weg) is ook meer tijd gemoeid; tijd waarin je gewoon in dienst bent en dus uitbetaald wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:33 schreef Neptun3 het volgende:
E.e.a. is helemaal afhankelijk van leeftijd, ervaring en hoe snel je een andere functie kunt krijgen. De juridische weg dient voor jou alleen maar om je uitkering later veilig te stellen. Voor hun is de andere optie het goedkoopst.
Dat je je job niet goed genoeg hebt gedaanquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef Dethroned het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ze er een einde aan willen brouwen met mij.
Ik ben sinds okt 2003 in dienst (inmiddels dus vast) en ik heb sinds half 2005 gezeik.
Zelfs naar een andere functie (jan 2006) had geen zin.
Nu geven ze me de keuze.
zelf opzeggen en tot 1 juni betaald krijgen
juridisch traject.
ik heb nog nooit getekend voor slechte beoordelingen, officiciele waarschuwingen of notulen waarin afspraken zouden zijn aangegeven.
Wat is jullie eerste indruk ?
Ik heb kort geleden hetzelfde gehad. Werkgever wilde ook van mij af. We hebben het opgelost door middel van een vaststellingsovereenkomst. Paar maanden meegekregen en net bericht gehad dat de WW-uitkering is toegezegd. Zorg in ieder geval dat het initiatief van het ontslag bij de werkgever ligt, anders verspeel je je kans op een uitkering. Mijn advies: schakel je rechtsbijstand in (indien aanwezig) heeft mij toch een 'paar' euro's gescheeld.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:50 schreef Dethroned het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ze er een einde aan willen brouwen met mij.
Ik ben sinds okt 2003 in dienst (inmiddels dus vast) en ik heb sinds half 2005 gezeik.
Zelfs naar een andere functie (jan 2006) had geen zin.
Nu geven ze me de keuze.
zelf opzeggen en tot 1 juni betaald krijgen
juridisch traject.
ik heb nog nooit getekend voor slechte beoordelingen, officiciele waarschuwingen of notulen waarin afspraken zouden zijn aangegeven.
Wat is jullie eerste indruk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |