Dacht het niet..... ik ben redelijk bekend met alle mustang verkopers in nederland en belgie en had al eens van ze gehoord. Maar kijk maar op de site de goedkoopste is 17.500 euro en die is ook in zeer slechte staat al te zien van de foto's. Laat staan hoe hij er in het echt uit ziet en onder het plaatwerk. Vergeet niet dat de mijne er van buiten al veel beter uit zag dan die op geevers.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef beschuit het volgende:
http://www.geevers-classics.nl/
Voor advies, onderdelen of een betere basis
Hoho.... 5 jaar langer toen ik 20 was, dat is dus tot mijn 25ste en dat is volgend jaar al. Waarom..... waarom nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Imho beetje vreemde keuze om 5 jaar langer bij papa en mama te blijven wonen om een auto te restaureren. Tuurlijk is het mooi, geweldig, vet en alles, maar weegt dat voor jou op tegen het tot-je-dertigste-bij-papa-en-mama-blijven-wonen? Geen flame ofzo, ik probeer me alleen in te leven in jouw situatie..
Verders heel vet projectje, voorzover dat nog niet duidelijk was!
En die heb ik dus ook absoluut niet...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:04 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste het probleem denk ik.
Daarbij heb je ook nog de nodige ruimte nodig.
Ok, tof. Misschien had ik er inderdaad hetzelfde over gedacht in jouw situatie. Niet dat ik een slechte band heb met mijn ouders, integendeel. ligt ook anders ivm studeren en partner.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:15 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Hoho.... 5 jaar langer toen ik 20 was, dat is dus tot mijn 25ste en dat is volgend jaar al. Waarom..... waarom niet
Als ik ergens geen zin in heb dan is het om in mijn uppie ergens te gaan wonen. Ik ben blij dat als ik thuis kom van het werk dat er iemand thuis is. Daarnaast (en dit is niet opschepperig bedoeld!!!) mijn ouders hebben een redelijk groot huis (21meter breed, 18 meter diep, 2 verdiepingen) Ik heb een compleet eigen verdieping voor mezelf en dat is dus 378 m2 voor mezelf. Dat hebben niet veel mensen van mijn leeftijd.
Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. En ik kan me voorstellen dat andere er anders over denken. Maar ik kan extreem goed opschieten met mijn ouders en ik ben graag thuis.
Dat laatstequote:Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef .bakvis. het volgende:
Super project, mooi om te zien hoe je de auto in orginele staat trugbrengt (met wat moderne modificaties teminste). Alleen wat ik wel jammer vind i dat je niet de hele auto gestript hebt en de pure body helemaal hebt laten spuiten (binnen en buiten). Of was deze harde zwarte laag puur voor de nieuwe delen en word de rest t.z.t. nog gespoten?
Verder Ga zo door!!!![]()
verkapte tvp btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |