abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:35:48 #76
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47705529
http://www.geevers-classics.nl/

Voor advies, onderdelen of een betere basis
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_47707194
Leuk om te lezen Boegschroef.

De meeste posters hier kunnen echt voor geen meter lezen. Het heeft echt niet zo veel zin om tips te geven, als in: begin met een andere basis en al. Hij heeft dit allemaal al gedaan! En geeft nu slechts een overzicht van wat er een tijd terug al allemaal gebeurd is!

de eerste foto's zijn van 4 jaar terug.

Wat het zeker niet minder leuk maakt boegschroef trouwens
pi_47708971
Imho beetje vreemde keuze om 5 jaar langer bij papa en mama te blijven wonen om een auto te restaureren. Tuurlijk is het mooi, geweldig, vet en alles, maar weegt dat voor jou op tegen het tot-je-dertigste-bij-papa-en-mama-blijven-wonen? Geen flame ofzo, ik probeer me alleen in te leven in jouw situatie..

Verders heel vet projectje, voorzover dat nog niet duidelijk was!
pi_47711316
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef beschuit het volgende:
http://www.geevers-classics.nl/

Voor advies, onderdelen of een betere basis
Dacht het niet..... ik ben redelijk bekend met alle mustang verkopers in nederland en belgie en had al eens van ze gehoord. Maar kijk maar op de site de goedkoopste is 17.500 euro en die is ook in zeer slechte staat al te zien van de foto's. Laat staan hoe hij er in het echt uit ziet en onder het plaatwerk. Vergeet niet dat de mijne er van buiten al veel beter uit zag dan die op geevers.

De eerst volgende kost dan meteen al 22.000 als ik daar dan de motor in leg die ik in de mijne wil, dan zit je dus ook al op 35.000 (met nog wat kleine extra spullen die je erop wilt zoals het GT pakket).
Nu heb ik een auto waarvan ik ZEKER weet dat de auto goed is, in de kleur die ik wil.

Ik ben wel verschoten van de slecht staat waar ik mijn auto in vond maar daar was mijn aanschaf prijs ook naar
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_47711412
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:09 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Imho beetje vreemde keuze om 5 jaar langer bij papa en mama te blijven wonen om een auto te restaureren. Tuurlijk is het mooi, geweldig, vet en alles, maar weegt dat voor jou op tegen het tot-je-dertigste-bij-papa-en-mama-blijven-wonen? Geen flame ofzo, ik probeer me alleen in te leven in jouw situatie..

Verders heel vet projectje, voorzover dat nog niet duidelijk was!
Hoho.... 5 jaar langer toen ik 20 was, dat is dus tot mijn 25ste en dat is volgend jaar al. Waarom..... waarom niet

Als ik ergens geen zin in heb dan is het om in mijn uppie ergens te gaan wonen. Ik ben blij dat als ik thuis kom van het werk dat er iemand thuis is. Daarnaast (en dit is niet opschepperig bedoeld!!!) mijn ouders hebben een redelijk groot huis (21meter breed, 18 meter diep, 2 verdiepingen) Ik heb een compleet eigen verdieping voor mezelf en dat is dus 378 m2 voor mezelf. Dat hebben niet veel mensen van mijn leeftijd.

Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. En ik kan me voorstellen dat andere er anders over denken. Maar ik kan extreem goed opschieten met mijn ouders en ik ben graag thuis.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:46:58 #81
52517 WhiteAssNigga
Can't Think Of Something
pi_47718876
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:04 schreef robbedoeseos300d het volgende:

[..]

Dat is voor de meeste het probleem denk ik.
Daarbij heb je ook nog de nodige ruimte nodig.
En die heb ik dus ook absoluut niet...
Wij Bepalen Wel Wat Hip Is, En Zeker Wat Een Hit Is....
pi_47723635
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 14:15 schreef boegschroef het volgende:

[..]

Hoho.... 5 jaar langer toen ik 20 was, dat is dus tot mijn 25ste en dat is volgend jaar al. Waarom..... waarom niet

Als ik ergens geen zin in heb dan is het om in mijn uppie ergens te gaan wonen. Ik ben blij dat als ik thuis kom van het werk dat er iemand thuis is. Daarnaast (en dit is niet opschepperig bedoeld!!!) mijn ouders hebben een redelijk groot huis (21meter breed, 18 meter diep, 2 verdiepingen) Ik heb een compleet eigen verdieping voor mezelf en dat is dus 378 m2 voor mezelf. Dat hebben niet veel mensen van mijn leeftijd.

Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. En ik kan me voorstellen dat andere er anders over denken. Maar ik kan extreem goed opschieten met mijn ouders en ik ben graag thuis.
Ok, tof. Misschien had ik er inderdaad hetzelfde over gedacht in jouw situatie. Niet dat ik een slechte band heb met mijn ouders, integendeel. ligt ook anders ivm studeren en partner.

Hou je projectje zekers in de gaten!
  donderdag 29 maart 2007 @ 00:26:15 #83
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_47775429
ZEER zware TVP !
Ex nihilo nihil fit
pi_47780606
Nog wat foto's van de auto.

Na het verwijderen van alle plamuur zag de achterkant van de auto er zo uit:

De vorige eigenaar heeft echt veel tijd, geld en moeite gestoken in het strak maken van de auto met emmers plamuur. Ik kan dat niet begrijpen want het aanschaffen van een nieuwe achterplaat is goedkoper en makkelijker dan al dat plamuur lijkt me. Maar ik moet wel zeggen, je zag er niks van dus hi9j kon wel goed plamuren
conclusie... ook die gaat vervangen worden.

Dit is in de koffferbak de plaat die tegen de achterplaat aan zit. deze is ook gaan roesten.. dus vervangen.

Nog een foto van onder de achterruit.

En het voorspatbord:

Deze was ook teveel gelast naar mijn zin. Ook kun je zien dat er een hoop kleine gaatjes door geroest zijn. Hetzelfde geld voor de deuren.

(Dit is de deur maar dan van de binnenkant)

Ook het achterspatbord is niet om aan te zien als eenmaal de plamuur verwijdert is. Echt gek dat deze plekken helemaal weg geplamuurt waren.

donderdag 29 maart 2007 @ 09:51:46 #85
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47781003
haha, o man wat een gummybak zo!
Zo te horen ga jíj het wél goed aanpakken!

Respect!
pi_47822185
Zo daar gaan we weer, we beginnen even met een voor en na foto van de deurstijl:

Zo was het:

En zo is het met een nieuwe driprail:

Zo ziet de nieuwe achterkant eruit:

Alles wordt goed op elkaar afgestemt zodat het er straks helemaal passend uitziet:

Nog een voor en na van de kofferbak:

En nog even de andere lampenkap:

En zo ziet het er van een afstandje uit:
pi_47823016
Ziet er niet uit
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:02:56 #88
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47823095
blanke lak erover en klaar

succes!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:50:36 #89
127943 pro2call
interessant
pi_47824739
zeer netjes bezig....
  vrijdag 30 maart 2007 @ 11:58:54 #90
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_47825027
tering dit is echt ziek veel werk geweest, maarja aan de andere kant als je in die bak over de weg cruised dan weet je weer waar voor je het hebt gedaan.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:09:40 #91
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_47825376
Kan haast niet wachten op het vervolg.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_47826467
Schitterende auto. Ik hoop er ooit nog 1 in mijn bezit te hebben.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 17:14:09 #93
127232 Quint24
Just follow the star
pi_47836399
jij hebt echt veel werk gehad zeg aan je auto.
Je moest zo wat je auto kompleet herbouwen met al de roest scahade die hij had.
Toppie hoor hoe je hem hebt herborren.

ik ga mijn autotje ook opknappen maar ik hoop dat hij niet zoveel roesrschade heeft als de jouwe.
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
pi_47956658
Zo en nu de lijnen van de auto recht zetten en plamuren. Daarna komt de zwarte grondlaag erop dit is een speciaal goedje voor amerikaanse auto's. Deze laag wordt bikkelhard. Dit houdt in dat mocht ik in de toekomst krassen krijgen (wat niet te hopen is) dan komt het niet door deze laag heen. Dus valt het iets minder hard op.

De kofferbak uitlijnen valt niet mee:

De zijkant naar het dak toe met wat plamuur:

Rechts achter voor en na (met de grondlak):

Het begint al ergens op te lijken

De grondlak zit erop en alle lasnaden zijn daarna nog met een ander speciaal goedje nagelopen.
In de laatste foto zie je dat de motor ruimte overgeslagen is. Dit heeft andere redenen die later nog duidelijk zullen worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door boegschroef op 03-04-2007 11:54:22 ]
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:50:00 #95
164839 .bakvis.
Bakvis, iedere dag weer fris!
pi_47957319
Super project, mooi om te zien hoe je de auto in orginele staat trugbrengt (met wat moderne modificaties teminste). Alleen wat ik wel jammer vind i dat je niet de hele auto gestript hebt en de pure body helemaal hebt laten spuiten (binnen en buiten). Of was deze harde zwarte laag puur voor de nieuwe delen en word de rest t.z.t. nog gespoten?

Verder Ga zo door!!!

verkapte tvp btw
pi_47957813
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:50 schreef .bakvis. het volgende:
Super project, mooi om te zien hoe je de auto in orginele staat trugbrengt (met wat moderne modificaties teminste). Alleen wat ik wel jammer vind i dat je niet de hele auto gestript hebt en de pure body helemaal hebt laten spuiten (binnen en buiten). Of was deze harde zwarte laag puur voor de nieuwe delen en word de rest t.z.t. nog gespoten?

Verder Ga zo door!!!

verkapte tvp btw
Dat laatste : Of was deze harde zwarte laag puur voor de nieuwe delen en word de rest t.z.t. nog gespoten?
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:18:31 #97
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47958330
volgens mij wordt deze hengst beter dan toen ie de fabriek uit kwam rollen
pi_47959230
wow...schitterend project man. Ik ben zelf ook fan van de Charger, jammer dat je daar geen project van kon maken. Ik blijf je in ieder geval wel volgen, ziet er goed uit!
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:07:08 #99
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_47962212
tering wat een roest zeg...

meer dan succes kan ik niet zeggen natuurlijk en ik blijf het volgen
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_47994291
Alleen de body ziet er al top uit, wil je hem vóór de zomer klaar hebben of is dat niet haalbaar ?

Zelf ben ik gek op een Mach-1, alleen zou ik geen keus kunnen maken tussen een '70er of een '73er
Maar ik heb nog bedenktyd, want ik moet nog sparen

Ik blijf dit zeker volgen.... TVP.
God vergeeft me wel....het is immers zijn vak...!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')