zelfde idee als gatherer alleen klopt die informatie voor geen reet, af en toe zelfde herb maar bijna nooitquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:59 schreef JanaX het volgende:
[..]
cool, die ga ik vanaaf eens proberen! had tot nu toe onebag, maar ben er niet erg blij mee.
overigens is dit ook een hele mooie addon:
http://mobmap.de/
[afbeelding]
mobmap gaat niet om trade mats, maar om mobs en quest givers. en voor zover ik weet is de info van mobmap erg accuraat en de db kan je dagelijks update met nieuwe infoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:12 schreef Borreke het volgende:
[..]
zelfde idee als gatherer alleen klopt die informatie voor geen reet, af en toe zelfde herb maar bijna nooit
je meent hetquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:18 schreef JanaX het volgende:
[..]
mobmap gaat niet om trade mats, maar om mobs en quest givers. en voor zover ik weet is de info van mobmap erg accuraat en de db kan je dagelijks update met nieuwe info
Ah dat zuigtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het sfeertje in de zaal. Te stereotype voor woorden. Dronken Duitsers, die hebben sowieso al een zwak voor dit soort muziek. Ze waren ook nog eens 'handtastelijk'. Het was gewoon precies zoals dat soort concerten in slechte Amerikaanse films worden gebracht.
Na die tijd die gasten ook nog moeten interviewen, dat was al helemaal een ramp.
Anyways, dit weekend maar eens richting lvl. 40 racen.
Die net even gedownload is dat een beetje handig?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:59 schreef JanaX het volgende:
[..]
cool, die ga ik vanaaf eens proberen! had tot nu toe onebag, maar ben er niet erg blij mee.
overigens is dit ook een hele mooie addon:
http://mobmap.de/
[afbeelding]
ik vind van welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die net even gedownload is dat een beetje handig?
congratz matequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef magge het volgende:
Trouwens, ff niets over wow hoor. Maar ik moest gister optreden met mijn band. In 013,Tilburg,Kleinezaal. En als je éérste of twee wordt dan moet je spelen in de grote zaal 013.
én we waren tweede! Woohoo! 16Juni staan we in de grote zaal in Tilburg.. Fuckwohoo
Ik dacht ik deel mijn geluk met jullie !
Tof! DAt is best netjes! Gratz maggequote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:51 schreef magge het volgende:
Trouwens, ff niets over wow hoor. Maar ik moest gister optreden met mijn band. In 013,Tilburg,Kleinezaal. En als je éérste of twee wordt dan moet je spelen in de grote zaal 013.
én we waren tweede! Woohoo! 16Juni staan we in de grote zaal in Tilburg.. Fuckwohoo
Ik dacht ik deel mijn geluk met jullie !
TYquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tof! DAt is best netjes! Gratz magge!
Maar die db updaten dat gaat wel makkelijk en snel?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:50 schreef JanaX het volgende:
[..]
ik vind van welscheelt je hoop alt-tab naar thot enzo
(mits je de db update)
Waarom is een alt geen optie? Alles al zo'n beetje gezien, of echt gewoon WoW moe?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben nog een beetje aan het twijfelen of ik mijn subscription ga verlengen op 8 april, of WoW even in de ‘koelkast’ zet.
Doe hooguit 2 instances per week op het moment (vaker 1) en voor de rest helemaal niets meer ingame, ga bv. geen Scryer rep farmen, quests heb ik ook totaal geen zin meer in, PvP is dood buiten de Arena om, en raiden, meh, ook niet echt zin meer om 2-3 avonden per week daaraan te besteden.
En een alt is al helemaal geen optie.
Denk dat ik na 8 april maar gewoon even stop en wacht/hoop op 1 of andere toffe content-patch.
Ik kan het niet opbrengen om een alt te levellen, lukt me gewoon niet, als ik dan weer in al die begin-gebieden loop krijg ik het idee 'ik moet toch wel wat beters te doen hebben dan weer dit'quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:29 schreef TripleM het volgende:
[..]
Waarom is een alt geen optie? Alles al zo'n beetje gezien, of echt gewoon WoW moe?
Als ik weinig tijd heb (zoals de laatste weken) dan RP ik wat meer (ik zit op Ravenholdt, een RP PVP server), ga ik hier en daar wat gebiedjes 'beschermen' met een vriend van me, of ik ga traden op de AH. De zin/tijd komt dan vanzelf wel weer (bij mij althans).
Ravenholdt.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:29 schreef TripleM het volgende:
[..]
Waarom is een alt geen optie? Alles al zo'n beetje gezien, of echt gewoon WoW moe?
Als ik weinig tijd heb (zoals de laatste weken) dan RP ik wat meer (ik zit op Ravenholdt, een RP PVP server), ga ik hier en daar wat gebiedjes 'beschermen' met een vriend van me, of ik ga traden op de AH. De zin/tijd komt dan vanzelf wel weer (bij mij althans).
http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliancequote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik speel WoW al een tijdje (jaartje of 2) op de US servers, omdat een paar Amerikaanse vrienden van me daar speelden. Heb het best naar m'n zin, maar ik loop al een tijdje met de gedachte opnieuw te beginnen op een EU server, omdat het voor raids niet echt optimaal is om in een tijdzone 6 uur later te zitten. Opnieuw van 1 naar 70 (of zelfs naar 60, wat ik al veel te vaak heb gedaan) klinkt zowel uitdagend als een kwelling. En dat zonder de garantie van een goede guild, want zonder een guild die een beetje vooruitgang boekt kan ik net zo goed op de US servers blijven want dan komt er toch niks van raids.
Is er een server met een ophoping van Fok!ers? Zijn er mensen die in guilds (alliance of horde, ik heb niet echt een voorkeur) die nog bepaalde classes zoeken? Suggesties voor een class? Afgezien van rogues () en hunters (
) ben ik redelijk flexibel in m'n voorkeur.
![]()
Boomkin levelt anders ook primaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:49 schreef LeBeau het volgende:
Druids.
Maar dan natuurlijk wel levellen als een Feral Druid, want vooruitgang als een Resto Druid is zooo sloom.
Zelfs met alleen een boomkin kan het al knap lastig zijn, moet me vaak echt inhouden met DPSquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:53 schreef _evenstar_ het volgende:
oomkin druids en shadowpriest in een party is fun, dan heb je een verdomde goeie warrior nodig om agro te behouden
ben nog steeds op zoek naar een belf paladin. maar goed ik speel op een RP server dus dat moet je wel leuk vinden. guild is een pve guild trouwens en van alle mensen die er in zitten doen misschien 5 mensen actief aan RP. de meeste guildies zijn 21+. je kan hier meer vinden over mijn guild http://darktide.euquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:13 schreef LeBeau het volgende:
Ik speel WoW al een tijdje (jaartje of 2) op de US servers, omdat een paar Amerikaanse vrienden van me daar speelden. Heb het best naar m'n zin, maar ik loop al een tijdje met de gedachte opnieuw te beginnen op een EU server, omdat het voor raids niet echt optimaal is om in een tijdzone 6 uur later te zitten. Opnieuw van 1 naar 70 (of zelfs naar 60, wat ik al veel te vaak heb gedaan) klinkt zowel uitdagend als een kwelling. En dat zonder de garantie van een goede guild, want zonder een guild die een beetje vooruitgang boekt kan ik net zo goed op de US servers blijven want dan komt er toch niks van raids.
Is er een server met een ophoping van Fok!ers? Zijn er mensen die in guilds (alliance of horde, ik heb niet echt een voorkeur) die nog bepaalde classes zoeken? Suggesties voor een class? Afgezien van rogues () en hunters (
![]()
Ja ik ben ook aan het matigen weerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:21 schreef Ipho het volgende:
Ding
30!
Nu stop ik met WoWen denk ik.
Was weer begonnen toen BBC uit kwam, en heb het nu wel weer even gehad.
Al wil ik me blood elf zeker nog wel een keer naar de 70 werken.
www.blackthorns.nl de leukste guild op Emerald Dreamquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:13 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |