abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 maart 2007 @ 22:30:12 #151
16715 Mylene
*schatje*
pi_47654991
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Hmm, thnx, is dit ook zo als je een acceptgiro bij je bestelling kiest, dus dan heb je eigenlijk nog niet betaald...
En hoe dan als je slechts de helft terug brengt?
O o o wat een vragen
Ja, en verder betalen voor de artikelen die je wil houden inclusief de euro voor het terugsturen.
pi_47655457
7442 Korting 1 Ongeldig, contact opnemen met klantenservice

heeft iemand een andere, wel werkende code?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:44:24 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_47655684
7442 werkt bij mij wel, ik heb 'm net nog ff gecheckt.

En 7384? Werkt die wel?
pi_47655750
bij 7384 krijg ik de volgende melding:
7384 Korting 0 Ongeldig, waarde van de artikelen is te laag
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:47:17 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47655814
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:02 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja hoor, toevoegen aan het mandje en vervolgens het bestelproces opnieuw doorlopen.

Kortingscode gebruikt? 7442 geeft 10 euro korting.
Maar dan bestel je toch alleen het jurkje? En dan is ie toch niet gratis? Want als ik alles weer opnieuw moet bestellen krijg ik het dan niet 2 keer?

Kortingscode inderdaad wel gebruikt!
  zondag 25 maart 2007 @ 22:53:52 #156
16715 Mylene
*schatje*
pi_47656134
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Maar dan bestel je toch alleen het jurkje? En dan is ie toch niet gratis? Want als ik alles weer opnieuw moet bestellen krijg ik het dan niet 2 keer?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden kun je dingen toevoegen en annuleren. Probeer maar.

@ MissJ, dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice.
pi_47656143
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

Kortingscode inderdaad wel gebruikt!
Euhm dan zul je de complete bestelling opnieuw moeten plaatsen. En dan onder 'mijn gegevens' het eerdere deel allemaal op 0 zetten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 25 maart 2007 @ 23:05:25 #158
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_47656723
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:30 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, en verder betalen voor de artikelen die je wil houden inclusief de euro voor het terugsturen.
Ah, ik bedoelde eigenlijk voor als je t terug naar de winkel bracht, dan regelen zij dat H&Monline weet dat je dat terug hebt gebracht en dus niet meer hoeft te betalen?

ja blonT
Of niet soms?
  zondag 25 maart 2007 @ 23:05:44 #159
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47656734
Quote van een gozer uit een ander topic:
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 18:07 schreef Roellio het volgende:
De H&M wil ik nog niet dood gevonden worden!

Enfin:

De score: t-shirtje van Emerica, nieuwe gympen van Emerica, wit slim-fit overhemd en een zwarte v-hals.
. Stel je voooor natuurlijk dat je kleding niet een klein labeltje eraan heeft zitten van een groot merk !

Mijn broer liep gister wel gewoon in een H&M (in Rotterdam ), maar zag niks van z'n smaak (en het was stervensdruk). Kijk, als je dan zegt 'ik vind het niks', prima. Hij heeft tenminste gekeken. (Hij kwam thuis na het shoppen met 2 shirts 99eu per stuk en een broek van rond de 200eu )

Zo, dat moest er effe uit .
pi_47656870
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

Ah, ik bedoelde eigenlijk voor als je t terug naar de winkel bracht, dan regelen zij dat H&Monline weet dat je dat terug hebt gebracht en dus niet meer hoeft te betalen?

ja blonT
EUhm nee je krijgt in de winkel je geld terug, maar moet dan het volledige bedrag betalen via een overboeking
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 25 maart 2007 @ 23:11:25 #161
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47656965
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef Ri-Klain het volgende:

[..]

ja blonT
Nee, je krijgt bij de kassa je geld terug maar je moet wel gewoon je acceptgiro betalen. Behoorlijk omslachtig dus.

Het is overigens gelukt om mijn bestelling te wijzigen. Alleen nu is mijn kortingscode niet meer geldig (in combinatie met het jurkje), dus al met al is mijn jurkje niet helemaal gratis meer.
  maandag 26 maart 2007 @ 10:17:28 #162
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47664130
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:05 schreef GotC het volgende:
Quote van een gozer uit een ander topic:
[..]

. Stel je voooor natuurlijk dat je kleding niet een klein labeltje eraan heeft zitten van een groot merk !

Mijn broer liep gister wel gewoon in een H&M (in Rotterdam ), maar zag niks van z'n smaak (en het was stervensdruk). Kijk, als je dan zegt 'ik vind het niks', prima. Hij heeft tenminste gekeken. (Hij kwam thuis na het shoppen met 2 shirts 99eu per stuk en een broek van rond de 200eu )

Zo, dat moest er effe uit .
Echt belachelijk idd. Ik geef niks om merken en krijg ook niet bepaald een positieve indruk van mensen die denken dat hun status afhangt van een duur merk. En met name mannen die er last van hebben inderdaa. Hoezo vrouwen zijn ijdeler...
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_47664311
Op zich geef ik ook niets om merken. Maar soms merk je wel dat de kwaliteit beter is.
  maandag 26 maart 2007 @ 10:31:53 #164
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47664448
Jawel. Maar 200 euro voor een broek is idioot.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  maandag 26 maart 2007 @ 10:35:35 #165
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47664553
Ik vind de kleding bij H&M ook duidelijk massakleding en niet van goede kwaliteit. Maar voor zomerkleding vind ik het een ideale winkel, voor luchtige jurkjes en rokjes en vrolijke topjes kan ik er prima slagen . En zomerkleding hoeft geen eeuwen mee te gaan, na 2 zomers ben ik het meestal toch zat .
Winterkleding koop ik er nooit, ik vind de dikkere stoffen van H&M over het algemeen niet fijn.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_47664686
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:31 schreef BettyR het volgende:
Jawel. Maar 200 euro voor een broek is idioot.
Dat klopt!
Ik wissel het gewoon af. Sommige dingen koop ik duurder en andere weer niet.
Inderdaad de zomershirtjes enzo, lekker bij de H&M.
  maandag 26 maart 2007 @ 11:28:46 #167
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_47666100
tvp
pi_47667186
Ik koop bijna alles bij de H&M en toch hoor ik heel vaak dat mensen mijn kledingstijl origineel en tof vinden...
De meeste kleding is massaproductie, maar jij bent uiteindelijk degene die de kleding combineert.
En verder moet je het ook in de gaten houden waar veel mensen al mee lopen, wil je zo graag origineel zijn. Bijv. van die sterretjesvesten van de Divided, daar lopen nu heel veel mensen al mee. En een vest wordt toch moeilijk combineren.

En ik de Trend-collectie van de H&M. Is maar in 5 winkels te verkrijgen, ietsje duurder dan de rest, veel mensen die op die afdeling komen vinden het positiekleding en allemaal stom en lachwekkend.... Dus score! Ik vind de meeste dingen van die afdeling juist geweldig .
  maandag 26 maart 2007 @ 12:19:38 #169
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47667764
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:01 schreef parselmouth het volgende:
En ik de Trend-collectie van de H&M. Is maar in 5 winkels te verkrijgen, ietsje duurder dan de rest, veel mensen die op die afdeling komen vinden het positiekleding en allemaal stom en lachwekkend.... Dus score! Ik vind de meeste dingen van die afdeling juist geweldig .
wat is de trend collectie precies voor iets? Zegt me niks eigenlijk

Ben overigens begonnen met het inventariseren van mn kleding Overal foto's van aan t maken en dan wil ik een database-je bouwen waarin alles staat. Ik heb nu totaal geen overzicht meer. Aangezien ik nu dus 2 zwarte trenchcoats en 3 winterjassen heb en nog meer van die min of meer dubbele aankopen, lijkt me dat niet zo'n slecht plan.
Beetje nerd-ig maar goed. Ergens ook weer heel 'hot'. Zag laatst op mtv een programma over the fabulous life of.. En dat ging over de meest hotte en luxe en dure dingen die er te krijgen zijn. Onder de sterren is het heel erg in om een online database van je kledingcollectie te hebben. Dus ik volg de trend met mn eigen gepruts
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47668314
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:19 schreef Roeji het volgende:

[..]

wat is de trend collectie precies voor iets? Zegt me niks eigenlijk

Ben overigens begonnen met het inventariseren van mn kleding Overal foto's van aan t maken en dan wil ik een database-je bouwen waarin alles staat. Ik heb nu totaal geen overzicht meer. Aangezien ik nu dus 2 zwarte trenchcoats en 3 winterjassen heb en nog meer van die min of meer dubbele aankopen, lijkt me dat niet zo'n slecht plan.
Beetje nerd-ig maar goed. Ergens ook weer heel 'hot'. Zag laatst op mtv een programma over the fabulous life of.. En dat ging over de meest hotte en luxe en dure dingen die er te krijgen zijn. Onder de sterren is het heel erg in om een online database van je kledingcollectie te hebben. Dus ik volg de trend met mn eigen gepruts
Goed idee! Zoiets wil ik ook doen, maar dan met echte foto's in een album, en met het idee van "leuk om over 40 jaar te zien hoe hip ik vroeger was!"
  maandag 26 maart 2007 @ 12:42:09 #171
63411 Roeji
pi_47668562
@Lollifant; ja das ook een goeie! Maar mn databaseje zal minder plek in nemen dan een foto-album. Misschien zet ik mn foto's wel nog online op photobucket, daar kun je nl een slideshow zonder veel trubbles, maken van je album met foto's. Is ook altijd wel leuk om het zo te zien.
Maar het is voor mij nu een beetje noodzaak geworden omdat ik gewoon niet meer uit mn hoofd weet wat ik heb. En ik geen zin heb om elke morgen alles over hoop te gooien omdat ik 'dacht' dat dat kledingstuk wel in mn bezit zou zijn. Of omdat ik vaak geen idee heb wat ik met mekaar kan combineren. Als ik de foto's zie, dan zie ik meestal wel of het kan of niet.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47668720
Dan is www.mystylediary.com wel een leuke Speel nog altijd met het idee om een betere en Nederlandse variant hiervan te gaan knutselen, want het concept is echt geweldig!

Trend is draagbare kleding die eigenlijk net van de catwalk af komt. 't Is allemaal wat bijzonderderderder dan de rest van de H&M collectie. Je vind hier veel aparte jurkjes, van die wijde modellen, apartere panty's en maillots, broeken met een hoge taille en a-lijn trenchcoats. Je herkent het trouwens aan het roze labeltje aan de binnenkant van de kleding.

Eigenlijk is het een soort van volwassen divided.

(check die roze labeltje boh!)
pi_47668809
Bij welke H&M's wordt dat verkocht dan?
  maandag 26 maart 2007 @ 12:54:34 #174
63411 Roeji
pi_47669010
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:46 schreef parselmouth het volgende:
Dan is www.mystylediary.com wel een leuke Speel nog altijd met het idee om een betere en Nederlandse variant hiervan te gaan knutselen, want het concept is echt geweldig!

Trend is draagbare kleding die eigenlijk net van de catwalk af komt. 't Is allemaal wat bijzonderderderder dan de rest van de H&M collectie. Je vind hier veel aparte jurkjes, van die wijde modellen, apartere panty's en maillots, broeken met een hoge taille en a-lijn trenchcoats. Je herkent het trouwens aan het roze labeltje aan de binnenkant van de kleding.

Eigenlijk is het een soort van volwassen divided.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(check die roze labeltje boh!)
Ah oke, nu weet ik wat Trend is. Niet mijn ding in elk geval Wel leuk als het je staat.

Mystylediary.com is volgens (even snel gekeken) mij een plek waar je je foto neerzet en anderen kunnen tips of commentaar geven. Toch?
Ik wil meer een DB waarin ik elk kledingstuk indeel in een categorie en eventueel nog subcategorieen.
Bijv. Jassen -> Winterjassen -> Lange wollen jas -> kleur Taupe
En daar dan een foto bij. En ik wil dan kunnen zoeken op alle mogelijke categorieen (kleur, kort, lang, 3kwart, effen of dessin etc.)
Ik ben zo blij, zo blij
  maandag 26 maart 2007 @ 12:56:21 #175
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47669075
Maar Roeji, hoeveel lange wollen winterjassen heb jij dan? Een stuk of 30?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')