Er zat een flyer bij de brochure, maar hierop staat niet dat dit vanaf nu de enige bezorgmethode is hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef Burbujas het volgende:
Hebben jullie ook bericht gekregen dat H&M pakketten niet meer thuis worden bezorgd, maar voortaan opgehaald moet worden bij een KIALA punt? Ik vind dit echt CRAP. Het fijne van online winkel is juist dat het pakket THUIS bezorgd wordt en niet nog es ergens anders moet worden opgehaald! Ik begrijp dat dit misschien een uitkomst is voor mensen die nooit thuis zijn, maar in mijn geval mag ik voortaan mijn pakket bij mijn dichtsbijzijnde KIALA punt 8 km van mijn woning gaan ophalen, ik vind dit echt 3x niks
![]()
![]()
![]()
Waar staat dat ik het over een flyer heb? Ik heb het over een brief!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef Coconut het volgende:
[..]
Er zat een flyer bij de brochure, maar hierop staat niet dat dit vanaf nu de enige bezorgmethode is hoor
Ik denk dat ze dit gewoon als extra service aanbieden. Op de site staat ook nog dat je gewoon thuis kan laten bezorgen..
39.90!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef _Surface het volgende:
Kan iemand me zeggen hoeveel de catsuit kost?
Blauw? Die 19.90 trench was er alleen in het zwart en beigequote:Op donderdag 22 maart 2007 08:54 schreef Syytön het volgende:
[..]
Als er een maat 36 in de kleur blauw terug gebracht wordt, let me know!![]()
Zo, relaxed zeg. Het zit je duidelijk erg hoog dat je misschien wel 8 km verderop je pakket moet gaan halenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:38 schreef Burbujas het volgende:
Waar staat dat ik het over een flyer heb? Ik heb het over een brief!
1400.- aan madonna spul?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef parselmouth het volgende:
[..]
39.90!
't Viel wel mee bij ons. Stond het eerste uurtje paskamer en dat was wel even heftig. Als mensen iets kochten kochten ze direct hele grote plukken uit de Madonna collectie.
1 Vrouw kocht voor 1400 euro aan MadonnaspullenEn er was ook nog een vrouw die het leren jasje probeerde te jatten (160 euro) maar die rende keihard weg toen m'n collega in een non-H&M-tasje keek toen het alarm afging bij die vrouw
[..]
Blauw? Die 19.90 trench was er alleen in het zwart en beige
Dan ligt het aan de kleuren van mijn scherm/ogen, die trench van roooosje leek net blauw. Dat verklaart dus waarom ik geen blauwe heb gezien in de winkel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef parselmouth het volgende:
Blauw? Die 19.90 trench was er alleen in het zwart en beige
Nou ik zou toch ook zweren dat dat blauw was hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de kleuren van mijn scherm/ogen, die trench van roooosje leek net blauw. Dat verklaart dus waarom ik geen blauwe heb gezien in de winkel.
Haha, geen idee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1400.- aan madonna spul?!
is dat zo´n dooverkoop klant?
't Is wel de zwarte van 20 euro.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef Lollifant het volgende:
[afbeelding]
Ik kan hier ook niet echt beige of zwart van maken.![]()
Ik vond deze juist mooi omdat hij blauw is!
Edit: Roosje heeft nooit gezegd dat deze 20 euro kostte volgens mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |