abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47549450
Geen vechtpartij ?

Kom op vrouwen. She's Madonna.

Denk achteraf dat er idd geen stormloop was, omdat het idee dat het "exclusief" is er gewoon niet is (Madonna deel 2 voor H&M dus), collectie voor een groot deel teleurstellend is (althans geen stukken die er echt uitspringen), er geen mannenlijn is en dat het in meerdere filialen verkrijgbaar is.
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:41:02 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47549886
Bij Viktor & Rolf was het idd wel anders.. Die zijn al kledingdesigners, maar van de hoogste plank. Madonna..tsja, ze is een wereldberoemde zangeres.
Vind de kleding van haar wel okay, maar niet ge-wel-dig. Die van V&R ook niet trouwens, meeste mensen kochten het denk ik omdat het van V&R was
pi_47550450
De collectie van Viktor & Rolf vond ik vreselijk door al dat hartjes gekloot .

Ik ga echt niet iets om de naam kopen. Als ik het niet mooi vind laat ik het lekker hangen .
pi_47552677
en nu is wat in wil uitverkocht
Voices tell me I'm the shit.
pi_47555178
Hebben jullie ook bericht gekregen dat H&M pakketten niet meer thuis worden bezorgd, maar voortaan opgehaald moet worden bij een KIALA punt? Ik vind dit echt CRAP . Het fijne van online winkel is juist dat het pakket THUIS bezorgd wordt en niet nog es ergens anders moet worden opgehaald! Ik begrijp dat dit misschien een uitkomst is voor mensen die nooit thuis zijn, maar in mijn geval mag ik voortaan mijn pakket bij mijn dichtsbijzijnde KIALA punt 8 km van mijn woning gaan ophalen, ik vind dit echt 3x niks
pi_47555593
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef Burbujas het volgende:
Hebben jullie ook bericht gekregen dat H&M pakketten niet meer thuis worden bezorgd, maar voortaan opgehaald moet worden bij een KIALA punt? Ik vind dit echt CRAP . Het fijne van online winkel is juist dat het pakket THUIS bezorgd wordt en niet nog es ergens anders moet worden opgehaald! Ik begrijp dat dit misschien een uitkomst is voor mensen die nooit thuis zijn, maar in mijn geval mag ik voortaan mijn pakket bij mijn dichtsbijzijnde KIALA punt 8 km van mijn woning gaan ophalen, ik vind dit echt 3x niks
Er zat een flyer bij de brochure, maar hierop staat niet dat dit vanaf nu de enige bezorgmethode is hoor
Ik denk dat ze dit gewoon als extra service aanbieden. Op de site staat ook nog dat je gewoon thuis kan laten bezorgen..
amokaapjeeh O+
pi_47556007
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef Coconut het volgende:

[..]

Er zat een flyer bij de brochure, maar hierop staat niet dat dit vanaf nu de enige bezorgmethode is hoor
Ik denk dat ze dit gewoon als extra service aanbieden. Op de site staat ook nog dat je gewoon thuis kan laten bezorgen..
Waar staat dat ik het over een flyer heb? Ik heb het over een brief!
pi_47557013
Kan iemand me zeggen hoeveel de catsuit kost?
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:01:26 #59
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47560826
Bij mij staat op mijn pagina ook niet meer dat t thuisbezorgd wordt. Maar toen ik belde met de klantenservice werd me verzekerd dat t toch nog thuis zou worden bezorgd. En mn pakketje van vanmorgen werd idd gewoon thuis afgeleverd.
Nu woon ik naast t postkantoor en is t niet zo'n probleem als ik het daar moet gaan ophalen, maar als ik idd aan de andere kant van de stad t moet gaan halen dan mogen ze t houden. dan kan ik beter zelf naar de h&m winkel gaan. Ik kies tenslotte voor online shoppen omdat ik dan de deur niet meer uit hoef.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47561015
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef _Surface het volgende:
Kan iemand me zeggen hoeveel de catsuit kost?
39.90!

't Viel wel mee bij ons. Stond het eerste uurtje paskamer en dat was wel even heftig. Als mensen iets kochten kochten ze direct hele grote plukken uit de Madonna collectie.
1 Vrouw kocht voor 1400 euro aan Madonnaspullen En er was ook nog een vrouw die het leren jasje probeerde te jatten (160 euro) maar die rende keihard weg toen m'n collega in een non-H&M-tasje keek toen het alarm afging bij die vrouw
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:54 schreef Syytön het volgende:

[..]

Als er een maat 36 in de kleur blauw terug gebracht wordt, let me know!
Blauw? Die 19.90 trench was er alleen in het zwart en beige
pi_47561365
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:38 schreef Burbujas het volgende:
Waar staat dat ik het over een flyer heb? Ik heb het over een brief!
Zo, relaxed zeg. Het zit je duidelijk erg hoog dat je misschien wel 8 km verderop je pakket moet gaan halen
amokaapjeeh O+
pi_47561780
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef parselmouth het volgende:

[..]

39.90!

't Viel wel mee bij ons. Stond het eerste uurtje paskamer en dat was wel even heftig. Als mensen iets kochten kochten ze direct hele grote plukken uit de Madonna collectie.
1 Vrouw kocht voor 1400 euro aan Madonnaspullen En er was ook nog een vrouw die het leren jasje probeerde te jatten (160 euro) maar die rende keihard weg toen m'n collega in een non-H&M-tasje keek toen het alarm afging bij die vrouw
[..]

1400.- aan madonna spul?!
is dat zo´n dooverkoop klant?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_47561954
Net even in de H&M geweest.
Die kimono staat me niet dus niets aan gemist.
Jammer dat ze het jack niet hadden had hem graag willen passen.
Voices tell me I'm the shit.
pi_47562763
Die zijden sjaal vind ik mooi, weet iemand waar je verder dat soort sjaals kunt kopen? Niet van die ouwe wijven prints dus.
pi_47562978
Ik was vanmiddag bij de 2 h&m's in Den Haag en ook hier was nog erg veel te koop!
Heb even een paar items gepast, maar ik ga alleen voor die witte zijden blouse met pofmouwtjes en 2 riemen. Ik had vannochtend al online besteld. Tis maar goed dat ik de blouse gepast had, vond m nogal klein vallen, dus heb vanavond ff een maatje groter besteld en die andere geannuleerd.

Wil nog heel graag dat sjaaltje hebben die iig in de onlineshop uitverkocht is!! In de winkels in Den Haag is ie ook uitverkocht. Iemand m nog ergens gezien??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47563016
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef parselmouth het volgende:

Dan ligt het aan de kleuren van mijn scherm/ogen, die trench van roooosje leek net blauw. Dat verklaart dus waarom ik geen blauwe heb gezien in de winkel.
pi_47563094
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef Syytön het volgende:

[..]

Dan ligt het aan de kleuren van mijn scherm/ogen, die trench van roooosje leek net blauw. Dat verklaart dus waarom ik geen blauwe heb gezien in de winkel.
Nou ik zou toch ook zweren dat dat blauw was hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_47563265
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

1400.- aan madonna spul?!
is dat zo´n dooverkoop klant?
Haha, geen idee.
In dat geval wens ik d'r succes met doorverkopen, alleen de krokoriem is uitverkocht.

En Syyton maar zoeken naar die donkerblauwe trenchcoat ...
pi_47563352
Ik vond de personeelsshirtjes niet zo mooi
Pasten ook niet echt bij de collectie
Maar niet dat het verder iets uitmaakt ofzo
pi_47563405

Ik kan hier ook niet echt beige of zwart van maken.
Ik vond deze juist mooi omdat hij blauw is!

Edit: Roosje heeft nooit gezegd dat deze 20 euro kostte volgens mij!
pi_47563471
Bij ons waren ze pas om 17 uur een keer binnen ofzo . Morgen moet ik 'm wel aan. Vond 'm wel aardig, niks bijzonders....

Ik ben trouwens wel helemaal weg van die shirtdress met all die pailletjes! 150 euro alleen, dus dat gaat 'm niet worden. Sowieso niks van de collectie denk ik. Die skinny schijnt wel ontzettend mooi te zitten, dus heel misschien dat ik doe nog pas (ik heb al 7 paar skinnyjeans ofzo )
pi_47564035
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef Lollifant het volgende:
[afbeelding]

Ik kan hier ook niet echt beige of zwart van maken.
Ik vond deze juist mooi omdat hij blauw is!

Edit: Roosje heeft nooit gezegd dat deze 20 euro kostte volgens mij!
't Is wel de zwarte van 20 euro.

Dit is die van mij:

Ziet er een beetje vormloos uit, maar in het echt is ie natuurlijk hartstikke leuk!
pi_47564693
Hij was wel 20 euro en hij is zwart Komt door het licht hij is wel en heul klein beetje blauwzig als je m buiten aanhebt.
Pretentieus geneuzel.
pi_47566562
Ik vind het zo vaag dat ie aan de ene kant wel zo'n flap heeft bij de schouders en aan de andere kant niet
know'm sayin?
word? word.
pi_47570671
Hmm.. Vraag me af of ik het bezorgen wel goed heb gedaan.. Ik had gekozen voor TnT post. Wordt het dan op het postkantoor bezorgd, of toch gewoon thuis?
(Ik neem aan dat ik dat niet meer kan wijzigen? )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')