abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47549450
Geen vechtpartij ?

Kom op vrouwen. She's Madonna.

Denk achteraf dat er idd geen stormloop was, omdat het idee dat het "exclusief" is er gewoon niet is (Madonna deel 2 voor H&M dus), collectie voor een groot deel teleurstellend is (althans geen stukken die er echt uitspringen), er geen mannenlijn is en dat het in meerdere filialen verkrijgbaar is.
  donderdag 22 maart 2007 @ 15:41:02 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47549886
Bij Viktor & Rolf was het idd wel anders.. Die zijn al kledingdesigners, maar van de hoogste plank. Madonna..tsja, ze is een wereldberoemde zangeres.
Vind de kleding van haar wel okay, maar niet ge-wel-dig. Die van V&R ook niet trouwens, meeste mensen kochten het denk ik omdat het van V&R was
pi_47550450
De collectie van Viktor & Rolf vond ik vreselijk door al dat hartjes gekloot .

Ik ga echt niet iets om de naam kopen. Als ik het niet mooi vind laat ik het lekker hangen .
pi_47552677
en nu is wat in wil uitverkocht
Voices tell me I'm the shit.
pi_47555178
Hebben jullie ook bericht gekregen dat H&M pakketten niet meer thuis worden bezorgd, maar voortaan opgehaald moet worden bij een KIALA punt? Ik vind dit echt CRAP . Het fijne van online winkel is juist dat het pakket THUIS bezorgd wordt en niet nog es ergens anders moet worden opgehaald! Ik begrijp dat dit misschien een uitkomst is voor mensen die nooit thuis zijn, maar in mijn geval mag ik voortaan mijn pakket bij mijn dichtsbijzijnde KIALA punt 8 km van mijn woning gaan ophalen, ik vind dit echt 3x niks
pi_47555593
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef Burbujas het volgende:
Hebben jullie ook bericht gekregen dat H&M pakketten niet meer thuis worden bezorgd, maar voortaan opgehaald moet worden bij een KIALA punt? Ik vind dit echt CRAP . Het fijne van online winkel is juist dat het pakket THUIS bezorgd wordt en niet nog es ergens anders moet worden opgehaald! Ik begrijp dat dit misschien een uitkomst is voor mensen die nooit thuis zijn, maar in mijn geval mag ik voortaan mijn pakket bij mijn dichtsbijzijnde KIALA punt 8 km van mijn woning gaan ophalen, ik vind dit echt 3x niks
Er zat een flyer bij de brochure, maar hierop staat niet dat dit vanaf nu de enige bezorgmethode is hoor
Ik denk dat ze dit gewoon als extra service aanbieden. Op de site staat ook nog dat je gewoon thuis kan laten bezorgen..
amokaapjeeh O+
pi_47556007
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef Coconut het volgende:

[..]

Er zat een flyer bij de brochure, maar hierop staat niet dat dit vanaf nu de enige bezorgmethode is hoor
Ik denk dat ze dit gewoon als extra service aanbieden. Op de site staat ook nog dat je gewoon thuis kan laten bezorgen..
Waar staat dat ik het over een flyer heb? Ik heb het over een brief!
pi_47557013
Kan iemand me zeggen hoeveel de catsuit kost?
  donderdag 22 maart 2007 @ 21:01:26 #59
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47560826
Bij mij staat op mijn pagina ook niet meer dat t thuisbezorgd wordt. Maar toen ik belde met de klantenservice werd me verzekerd dat t toch nog thuis zou worden bezorgd. En mn pakketje van vanmorgen werd idd gewoon thuis afgeleverd.
Nu woon ik naast t postkantoor en is t niet zo'n probleem als ik het daar moet gaan ophalen, maar als ik idd aan de andere kant van de stad t moet gaan halen dan mogen ze t houden. dan kan ik beter zelf naar de h&m winkel gaan. Ik kies tenslotte voor online shoppen omdat ik dan de deur niet meer uit hoef.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47561015
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef _Surface het volgende:
Kan iemand me zeggen hoeveel de catsuit kost?
39.90!

't Viel wel mee bij ons. Stond het eerste uurtje paskamer en dat was wel even heftig. Als mensen iets kochten kochten ze direct hele grote plukken uit de Madonna collectie.
1 Vrouw kocht voor 1400 euro aan Madonnaspullen En er was ook nog een vrouw die het leren jasje probeerde te jatten (160 euro) maar die rende keihard weg toen m'n collega in een non-H&M-tasje keek toen het alarm afging bij die vrouw
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 08:54 schreef Syytön het volgende:

[..]

Als er een maat 36 in de kleur blauw terug gebracht wordt, let me know!
Blauw? Die 19.90 trench was er alleen in het zwart en beige
pi_47561365
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:38 schreef Burbujas het volgende:
Waar staat dat ik het over een flyer heb? Ik heb het over een brief!
Zo, relaxed zeg. Het zit je duidelijk erg hoog dat je misschien wel 8 km verderop je pakket moet gaan halen
amokaapjeeh O+
pi_47561780
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef parselmouth het volgende:

[..]

39.90!

't Viel wel mee bij ons. Stond het eerste uurtje paskamer en dat was wel even heftig. Als mensen iets kochten kochten ze direct hele grote plukken uit de Madonna collectie.
1 Vrouw kocht voor 1400 euro aan Madonnaspullen En er was ook nog een vrouw die het leren jasje probeerde te jatten (160 euro) maar die rende keihard weg toen m'n collega in een non-H&M-tasje keek toen het alarm afging bij die vrouw
[..]

1400.- aan madonna spul?!
is dat zo´n dooverkoop klant?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_47561954
Net even in de H&M geweest.
Die kimono staat me niet dus niets aan gemist.
Jammer dat ze het jack niet hadden had hem graag willen passen.
pi_47562763
Die zijden sjaal vind ik mooi, weet iemand waar je verder dat soort sjaals kunt kopen? Niet van die ouwe wijven prints dus.
pi_47562978
Ik was vanmiddag bij de 2 h&m's in Den Haag en ook hier was nog erg veel te koop!
Heb even een paar items gepast, maar ik ga alleen voor die witte zijden blouse met pofmouwtjes en 2 riemen. Ik had vannochtend al online besteld. Tis maar goed dat ik de blouse gepast had, vond m nogal klein vallen, dus heb vanavond ff een maatje groter besteld en die andere geannuleerd.

Wil nog heel graag dat sjaaltje hebben die iig in de onlineshop uitverkocht is!! In de winkels in Den Haag is ie ook uitverkocht. Iemand m nog ergens gezien??
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47563016
quote:

Dan ligt het aan de kleuren van mijn scherm/ogen, die trench van roooosje leek net blauw. Dat verklaart dus waarom ik geen blauwe heb gezien in de winkel.
pi_47563094
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef Syytön het volgende:

[..]

Dan ligt het aan de kleuren van mijn scherm/ogen, die trench van roooosje leek net blauw. Dat verklaart dus waarom ik geen blauwe heb gezien in de winkel.
Nou ik zou toch ook zweren dat dat blauw was hoor
know'm sayin?
word? word.
pi_47563265
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

1400.- aan madonna spul?!
is dat zo´n dooverkoop klant?
Haha, geen idee.
In dat geval wens ik d'r succes met doorverkopen, alleen de krokoriem is uitverkocht.

En Syyton maar zoeken naar die donkerblauwe trenchcoat ...
pi_47563352
Ik vond de personeelsshirtjes niet zo mooi
Pasten ook niet echt bij de collectie
Maar niet dat het verder iets uitmaakt ofzo
pi_47563405

Ik kan hier ook niet echt beige of zwart van maken.
Ik vond deze juist mooi omdat hij blauw is!

Edit: Roosje heeft nooit gezegd dat deze 20 euro kostte volgens mij!
pi_47563471
Bij ons waren ze pas om 17 uur een keer binnen ofzo . Morgen moet ik 'm wel aan. Vond 'm wel aardig, niks bijzonders....

Ik ben trouwens wel helemaal weg van die shirtdress met all die pailletjes! 150 euro alleen, dus dat gaat 'm niet worden. Sowieso niks van de collectie denk ik. Die skinny schijnt wel ontzettend mooi te zitten, dus heel misschien dat ik doe nog pas (ik heb al 7 paar skinnyjeans ofzo )
pi_47564035
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef Lollifant het volgende:
[afbeelding]

Ik kan hier ook niet echt beige of zwart van maken.
Ik vond deze juist mooi omdat hij blauw is!

Edit: Roosje heeft nooit gezegd dat deze 20 euro kostte volgens mij!
't Is wel de zwarte van 20 euro.

Dit is die van mij:

Ziet er een beetje vormloos uit, maar in het echt is ie natuurlijk hartstikke leuk!
pi_47564693
Hij was wel 20 euro en hij is zwart Komt door het licht hij is wel en heul klein beetje blauwzig als je m buiten aanhebt.
Pretentieus geneuzel.
pi_47566562
Ik vind het zo vaag dat ie aan de ene kant wel zo'n flap heeft bij de schouders en aan de andere kant niet
know'm sayin?
word? word.
pi_47570671
Hmm.. Vraag me af of ik het bezorgen wel goed heb gedaan.. Ik had gekozen voor TnT post. Wordt het dan op het postkantoor bezorgd, of toch gewoon thuis?
(Ik neem aan dat ik dat niet meer kan wijzigen? )
  vrijdag 23 maart 2007 @ 08:36:00 #76
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47571186
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef alors het volgende:
Ik vind het zo vaag dat ie aan de ene kant wel zo'n flap heeft bij de schouders en aan de andere kant niet
Dat hoort juist zo bij een klassieke trench
  vrijdag 23 maart 2007 @ 09:09:04 #77
63411 Roeji
pi_47571663
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:03 schreef MissJ het volgende:
Ik was vanmiddag bij de 2 h&m's in Den Haag en ook hier was nog erg veel te koop!
Heb even een paar items gepast, maar ik ga alleen voor die witte zijden blouse met pofmouwtjes en 2 riemen. Ik had vannochtend al online besteld. Tis maar goed dat ik de blouse gepast had, vond m nogal klein vallen, dus heb vanavond ff een maatje groter besteld en die andere geannuleerd.

Wil nog heel graag dat sjaaltje hebben die iig in de onlineshop uitverkocht is!! In de winkels in Den Haag is ie ook uitverkocht. Iemand m nog ergens gezien??
Wat had je allemaal gepast? Hoe viel het kwa maat? Ik heb nl 2 jurkjes (kimono en dat grijze bedrukte) besteld en ben eens benieuwd of t wel gaat passen. Als het weer zo klein valt als alles van V&R dan moet ik nog een maatje groter zien te bestellen.
Ik ben zo blij, zo blij
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:23:26 #78
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47573420
Ik heb eergister besteld en ik kon kiezen voor thuis afleveren of het kialapunt. Ik heb gekozen voor het kialapunt, ik ben veel te weinig thuis.

Ik ben niet kapot van de madonnacollectie, niet mijn smaak.
De trenchcoat vind ik wel leuk, maar die staat mij niet, maakt mij alleen maar lijzig
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_47573740
Zojuist iets online besteld,maar ik kon nergens kiezen om het thuis te laten bezorgen. Alleen de Kiala-punten waren een optie..
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:48:44 #80
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47574105
vreemd ik heb net weer bestelling online gedaan en gewoon via tpg post.....

[ Bericht 38% gewijzigd door manou op 23-03-2007 11:09:41 ]
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06:10 #81
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_47578459
Ik heb deze jurk in t zwart gehaald

Gaat t trouwens alleen maar tot maat 38?
In me Burberry......
pi_47579382
Kreeg net een mailtje:
quote:

Grijp je kans en bestel nu, dan krijg je gratis een jurk (normale prijs ¤ 14,90). Deze jurk van dunne tricot heeft een losse pasvorm en is daardoor geschikt voor ieder figuur. Dankzij de drawstring in de taille is hij bovendien multifunctioneel. Je kunt kiezen uit drie mooie zomerkleuren. Voor deze aanbieding geldt maximaal één jurk per klant, maar je kunt er natuurlijk meer kopen voor de normale prijs van ¤ 14,90. De aanbieding geldt voor bestellingen van minstens
¤ 40,- uit H&M’s modecatalogi of via Shop online en is geldig tot 4 april 2007.

» Bekijk de jurk hier!
Weet niet of iemand het al gepost heeft.
Denk meldt het effe.
pi_47579417
Zeau, m'n bestelling is weer terug... M'n broek van 15 euro was op mysterieuze wijze weer naar de outlet gevlucht. Die heb ik dus even mooi opnieuw besteld!
pi_47580299
Mijn bestelling gaat van begin april naar eind maart en weer naar begin april en nu weer eind maart
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:04:13 #85
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_47580392
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef Chav het volgende:

Heb alles tm maat 44 gezien.

Ik vond de blousjes aardig, met name de witte met het logo erop (idem als sjaaltje). Helaas nét te weinig boobie-ruimte dus ik heb ze laten hangen. Leuk detail zijn de knopen waar subtiel 'M' op staat. De wit katoenen (voor twee tientjes) is een topper qua prijs/kwaliteit.

De jurk met de schuine lange mouwen (in beige en zwart) is een echte passer: op de heupen is met breed elastiek de taille ingenomen, waardoor je extra heupen krijgt. Leuk als je die niet hebt, maar ik zag er ondertussen uit als een soort wandelende lampenkap...

De trench (heb m in wit gezien) is in een heel mooi gebroken wit (tegen gelig aan) met een fijn glansje erover, erg stijlvol gedaan.

De kimono kan je aanschaffen in je "gewone" maat, die vallen prima. Lekker lage deco en mooi losjes vallend.

Iha vond ik de kwaliteit iets tegenvallen: met name de satijnen stukken "trekken" soms aan de naden. De jurken zijn (op de kimono na) best doorschijnend en figure-clinging. Ik vermoed dat je alle naden dwars door de stof ziet zitten, zo niet meer.

Morgen even de leren trench tjekken: heeft iemand 'm live gezien cq gepast?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:42:55 #86
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47584217
Net ook terug uit de stad. Er waren wel wat mooie dingetjes in de Madonna collectie. De trench heb ik niet gezien, leren jassen ook niet. De jurkjes waren wel mooi. Wat de naden betreft klopt het idd.

Het jurkje van 29,90 (in zwart en met print) scheen behoorlijk door en de naad aan de achterkant was niet echt mooi.

Het kimonojurkje vond ik echt beeldschoon. Had hem ook gekocht, ging daarna twijfelen en heb hem weer teruggebracht. En nu heb ik spijt.......
  Nerd met benen vrijdag 23 maart 2007 @ 16:21:14 #87
18073 miss_bleu
pi_47586018

Hoops and yoyo's !!
pi_47586050
Ik ben ook vanmiddag even gaan kijken.

Ook geen trench van M gezien
Ik heb ook staan twijfelen over de kimonojurk. Heel mooi maar toch niet gekocht....

Ik had ook niet veel geduld nu want ik had m'n jongste zoon bij me en dat kijkt niet rustig
pi_47588648
quote:

[..]

39.90!

[..]

Bedankt, ik heb 'm gekocht! En de trench van 79,90 ook
pi_47589165
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef schatje het volgende:
De collectie van Viktor & Rolf vond ik vreselijk door al dat hartjes gekloot .

Ik ga echt niet iets om de naam kopen. Als ik het niet mooi vind laat ik het lekker hangen .
ik vond de hartjes leuk maar de prijs niet
pi_47589828
Die tassen van 100 euro dan. Die zijn online gewoon uitverkocht. Had ik niet verwacht.
pi_47596255
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 09:09 schreef Roeji het volgende:

[..]

Wat had je allemaal gepast? Hoe viel het kwa maat? Ik heb nl 2 jurkjes (kimono en dat grijze bedrukte) besteld en ben eens benieuwd of t wel gaat passen. Als het weer zo klein valt als alles van V&R dan moet ik nog een maatje groter zien te bestellen.
Ik heb 2 dingen gepast, dat jurkje wat hierboven staat (Chav - vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06), die viel wel redelijk normaal. Hoewel ik de mouwen krap vond... maar ja, ik heb dan ook vrij stevige armen in verhouding tot mijn lijf.
En de zijden blouse vond ik dus klein vallen, ik moest echt een maat groter hebben dan ik normaal heb.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_47596282
Heeft iemand nog ergens dat sjaaltje gezien van de Madonna collectie? Die zwart-witte met allemaal M's erop???
Wil die zoooo graag hebben! Maar online uitverkocht en in de 2 H&M's in Den Haag ook...
  vrijdag 23 maart 2007 @ 22:13:07 #94
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_47597541
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik heb 2 dingen gepast, dat jurkje wat hierboven staat (Chav - vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06), die viel wel redelijk normaal. Hoewel ik de mouwen krap vond... maar ja, ik heb dan ook vrij stevige armen in verhouding tot mijn lijf.
Ja, ik dacht ook toen ik m aandeed, oei! Maar als ik ze dan recht trek zitten ze goed.
In me Burberry......
  vrijdag 23 maart 2007 @ 23:17:06 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_47599579
quote:

[..]

En de zijden blouse vond ik dus klein vallen, ik moest echt een maat groter hebben dan ik normaal heb.
same here qua armen. De pofmouwtjes stonden we totaal niet dus helaas dus ook het bloesje laten hangen.

Ik vond deze trouwens ook erg leuk:

Vandaag trouwens wel hele schattige peep-toe schoentjes gekocht. Staan niet op de site dus geen foto. Ze waren er ook in oranje. Erg leuk dat H&M nu ook schoenen verkoopt. Zag ook nog een paar zilverkleurige sandaaltjes met hoge hakken maar alleen in maat 36 helaas.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kyara op 24-03-2007 00:10:02 ]
  vrijdag 23 maart 2007 @ 23:43:16 #96
63411 Roeji
pi_47600519
quote:

[..]

Ik ben vanmiddag toch nog even zelf gaan kijken. De trenchcoat viel enorm klein, die heb ik dus maar uit mn bestelling gegooid. Vond m wel mooi. Heb daarvoor in de plaats nu nog een zwarte lange trenchcoat gekocht (die van 19,90). Ook al heb ik al een zwarte lange, deze is toch wat dunner van kwaliteit voor de zomer.
De kimono-jurk en het zijde/satijnen topje (die met dat dessin print) verder nog gepast. Ik twijfel er nog over en heb t dus maar even laten weghangen tot morgen. Even mn moeder laten keuren of het me ook echt wel staat.
De body ook nog even gepast, maat zat perfect. Maar die zwarte kimono-jurk heb ik weer uit mn bestelling gegooid, in t echt leek t net een nachtjapon.
Vond het wel jammer dat er praktisch niks van de accesoires lag. Alleen dat smalle riempje en de zonnebril. Had graag de tassen eens bekeken.

Overigens nog reddende engel gespeeld
Ik liep met mn armen vol met de spullen die ik wilde passen nog even over de accesoire afdeling, hoor ik twee vrouwen over en weer kwaken. Hij is wel klein, zullen we de bewaking maar even roepen. Ik had echt zoiets van : Huh??
Draai me om, loopt er een piepklein spitsmuisje rond. Zo'n lief klein beestje. Ik heb meteen mn spullen over een rek gekieperd en die kleine hummel opgepakt en naar buiten getransporteerd. Het was echt een schattig beestje.
Achteraf had ik m eigenlijk willen laten lopen en kijken of er vrouwen waren gaan gillen Maar dat kon ik dat arme hummeltje ook niet aan doen. HIj was nog piepklein.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_47600626
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef Chav het volgende:
Ik heb deze jurk in t zwart gehaald

[afbeelding]

Die vond ik ook errrrrg mooi!
Alleen spierwit vind ik niks, zwarte jurkjes heb ik al veel te veel... En die champagnekleurige vind ik het aller allermooist, maar dat staat nog niet bij m'n haar. Misschien dat het leuk staat als m'n haar echt witwitwitblond is, maar dat weet ik dus ook niet zeker (kortom: ik laat 'm hangen).

Collega van me kocht vandaag de leren trenchcoat in het creme. Toch wel lekker om op zulke momenten personeelskorting te hebben: 199 euro ipv 249 .
Van de trenchcoats ben ik overigens niet te spreken, sowieso omdat ik leren trenchcoats echt verschrikkelijk lelijk vind en die van 79,90 vind ik dus net weer een piskleurtje hebben eigenlijk .

En ik wil echt nooit meer een personeelsshirtje aan Da's nou juist het leuke van de H&M: je mag helemaal zelf weten wat je aan hebt en dan zie je er op een dag als vandaag allemaal hetzelfde uit *gruwel*.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 12:13:19 #98
5898 Taigurrr
*Diva by looks, geek by heart*
pi_47607402
Overigens: toen ik even uit de route op Schiphol Plaza rondrende, kwam ik langs een H&M shop...tot de nok toe gevuld met schoenen, tassen, sjaaltjes en meer van die ongein. Zo snel geen kleding zien hangen, maar werkelijk elk accesoire denkbaar leek er te zijn. Ook tassen gezien die ik niet ken vanuit de gewone shops.

Moest rennen voor de trein , nader onderzoek volgt want ik wist van het bestaan van deze toko helemaal niet af.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 12:19:19 #99
63411 Roeji
pi_47607542
Ik heb gisteren deze nog gekocht. Ik twijfel er alleen aan of ik het kan dragen. Of het niet té is, zeg maar. Het is echt een diep decollete. Wat vinden jullie? Kan dit. Al dan niet met een hemdje eronder?
Ik heb er even een hemdje onder aan gedaan om de opmerkingen over alles wat dan zichtbaar is te voorkomen.

edit: het is niet goed te zien, maar het jurkje heeft een verhoogde taille (net onder de borsten) en dan wat plooitjes in het midden zodat ie lekker losjes valt.
Ik ben zo blij, zo blij
  zaterdag 24 maart 2007 @ 12:42:46 #100
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47608089
Ik vind hem je leuk staan Roeji, maar ik zou er inderdaad wel een hemdje onder dragen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')