Er zat een flyer bij de brochure, maar hierop staat niet dat dit vanaf nu de enige bezorgmethode is hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:11 schreef Burbujas het volgende:
Hebben jullie ook bericht gekregen dat H&M pakketten niet meer thuis worden bezorgd, maar voortaan opgehaald moet worden bij een KIALA punt? Ik vind dit echt CRAP. Het fijne van online winkel is juist dat het pakket THUIS bezorgd wordt en niet nog es ergens anders moet worden opgehaald! Ik begrijp dat dit misschien een uitkomst is voor mensen die nooit thuis zijn, maar in mijn geval mag ik voortaan mijn pakket bij mijn dichtsbijzijnde KIALA punt 8 km van mijn woning gaan ophalen, ik vind dit echt 3x niks
![]()
![]()
![]()
Waar staat dat ik het over een flyer heb? Ik heb het over een brief!quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:24 schreef Coconut het volgende:
[..]
Er zat een flyer bij de brochure, maar hierop staat niet dat dit vanaf nu de enige bezorgmethode is hoor
Ik denk dat ze dit gewoon als extra service aanbieden. Op de site staat ook nog dat je gewoon thuis kan laten bezorgen..
39.90!quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:09 schreef _Surface het volgende:
Kan iemand me zeggen hoeveel de catsuit kost?
Blauw? Die 19.90 trench was er alleen in het zwart en beigequote:Op donderdag 22 maart 2007 08:54 schreef Syytön het volgende:
[..]
Als er een maat 36 in de kleur blauw terug gebracht wordt, let me know!![]()
Zo, relaxed zeg. Het zit je duidelijk erg hoog dat je misschien wel 8 km verderop je pakket moet gaan halenquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:38 schreef Burbujas het volgende:
Waar staat dat ik het over een flyer heb? Ik heb het over een brief!
1400.- aan madonna spul?!quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef parselmouth het volgende:
[..]
39.90!
't Viel wel mee bij ons. Stond het eerste uurtje paskamer en dat was wel even heftig. Als mensen iets kochten kochten ze direct hele grote plukken uit de Madonna collectie.
1 Vrouw kocht voor 1400 euro aan MadonnaspullenEn er was ook nog een vrouw die het leren jasje probeerde te jatten (160 euro) maar die rende keihard weg toen m'n collega in een non-H&M-tasje keek toen het alarm afging bij die vrouw
[..]
Blauw? Die 19.90 trench was er alleen in het zwart en beige
Dan ligt het aan de kleuren van mijn scherm/ogen, die trench van roooosje leek net blauw. Dat verklaart dus waarom ik geen blauwe heb gezien in de winkel.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef parselmouth het volgende:
Nou ik zou toch ook zweren dat dat blauw was hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de kleuren van mijn scherm/ogen, die trench van roooosje leek net blauw. Dat verklaart dus waarom ik geen blauwe heb gezien in de winkel.
Haha, geen idee.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1400.- aan madonna spul?!
is dat zo´n dooverkoop klant?
't Is wel de zwarte van 20 euro.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:16 schreef Lollifant het volgende:
[afbeelding]
Ik kan hier ook niet echt beige of zwart van maken.![]()
Ik vond deze juist mooi omdat hij blauw is!
Edit: Roosje heeft nooit gezegd dat deze 20 euro kostte volgens mij!
Dat hoort juist zo bij een klassieke trenchquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:31 schreef alors het volgende:
Ik vind het zo vaag dat ie aan de ene kant wel zo'n flap heeft bij de schouders en aan de andere kant niet
Wat had je allemaal gepast? Hoe viel het kwa maat? Ik heb nl 2 jurkjes (kimono en dat grijze bedrukte) besteld en ben eens benieuwd of t wel gaat passen. Als het weer zo klein valt als alles van V&R dan moet ik nog een maatje groter zien te bestellen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:03 schreef MissJ het volgende:
Ik was vanmiddag bij de 2 h&m's in Den Haag en ook hier was nog erg veel te koop!
Heb even een paar items gepast, maar ik ga alleen voor die witte zijden blouse met pofmouwtjes en 2 riemen. Ik had vannochtend al online besteld. Tis maar goed dat ik de blouse gepast had, vond m nogal klein vallen, dus heb vanavond ff een maatje groter besteld en die andere geannuleerd.
Wil nog heel graag dat sjaaltje hebben die iig in de onlineshop uitverkocht is!! In de winkels in Den Haag is ie ook uitverkocht. Iemand m nog ergens gezien??
Weet niet of iemand het al gepost heeft.quote:
Grijp je kans en bestel nu, dan krijg je gratis een jurk (normale prijs ¤ 14,90). Deze jurk van dunne tricot heeft een losse pasvorm en is daardoor geschikt voor ieder figuur. Dankzij de drawstring in de taille is hij bovendien multifunctioneel. Je kunt kiezen uit drie mooie zomerkleuren. Voor deze aanbieding geldt maximaal één jurk per klant, maar je kunt er natuurlijk meer kopen voor de normale prijs van ¤ 14,90. De aanbieding geldt voor bestellingen van minstens
¤ 40,- uit H&Ms modecatalogi of via Shop online en is geldig tot 4 april 2007.
» Bekijk de jurk hier!
Heb alles tm maat 44 gezien.quote:
Bedankt, ik heb 'm gekocht! En de trench van 79,90 ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 21:06 schreef parselmouth het volgende:
[..]
39.90!
't Viel wel mee bij ons. Stond het eerste uurtje paskamer en dat was wel even heftig. Als mensen iets kochten kochten ze direct hele grote plukken uit de Madonna collectie.
1 Vrouw kocht voor 1400 euro aan MadonnaspullenEn er was ook nog een vrouw die het leren jasje probeerde te jatten (160 euro) maar die rende keihard weg toen m'n collega in een non-H&M-tasje keek toen het alarm afging bij die vrouw
[..]
ik vond de hartjes leuk maar de prijs nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:56 schreef schatje het volgende:
De collectie van Viktor & Rolf vond ik vreselijk door al dat hartjes gekloot.
Ik ga echt niet iets om de naam kopen. Als ik het niet mooi vind laat ik het lekker hangen.
Ik heb 2 dingen gepast, dat jurkje wat hierboven staat (Chav - vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06), die viel wel redelijk normaal. Hoewel ik de mouwen krap vond... maar ja, ik heb dan ook vrij stevige armen in verhouding tot mijn lijf.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:09 schreef Roeji het volgende:
[..]
Wat had je allemaal gepast? Hoe viel het kwa maat? Ik heb nl 2 jurkjes (kimono en dat grijze bedrukte) besteld en ben eens benieuwd of t wel gaat passen. Als het weer zo klein valt als alles van V&R dan moet ik nog een maatje groter zien te bestellen.
Ja, ik dacht ook toen ik m aandeed, oei! Maar als ik ze dan recht trek zitten ze goed.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb 2 dingen gepast, dat jurkje wat hierboven staat (Chav - vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06), die viel wel redelijk normaal. Hoewel ik de mouwen krap vond... maar ja, ik heb dan ook vrij stevige armen in verhouding tot mijn lijf.
same here qua armen. De pofmouwtjes stonden we totaal niet dus helaas dus ook het bloesje laten hangen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik heb 2 dingen gepast, dat jurkje wat hierboven staat (Chav - vrijdag 23 maart 2007 @ 13:06), die viel wel redelijk normaal. Hoewel ik de mouwen krap vond... maar ja, ik heb dan ook vrij stevige armen in verhouding tot mijn lijf.
En de zijden blouse vond ik dus klein vallen, ik moest echt een maat groter hebben dan ik normaal heb.
Ik ben vanmiddag toch nog even zelf gaan kijken. De trenchcoat viel enorm klein, die heb ik dus maar uit mn bestelling gegooid. Vond m wel mooi. Heb daarvoor in de plaats nu nog een zwarte lange trenchcoat gekocht (die van 19,90). Ook al heb ik al een zwarte lange, deze is toch wat dunner van kwaliteit voor de zomer.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
En de zijden blouse vond ik dus klein vallen, ik moest echt een maat groter hebben dan ik normaal heb.
Die vond ik ook errrrrg mooi!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef Chav het volgende:
Ik heb deze jurk in t zwart gehaald
[afbeelding]
Gaat t trouwens alleen maar tot maat 38?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |