Dus om maar niet teveel te betalen rook je je nu vast naar de tering.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:40 schreef fathank het volgende:
Ik betaal niet voor niets iedere maand een dikke premie voor m'n ziektekostenverzekering. Daar wil ik in de toekomst wel wat voor terug zien...
Wat een onzinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar je moet wel stoppen omdat roken niet lekker is!
weet je nog je aller aller aller eerste sigaret? je kan niemand hier wijs maken dat je daar van genoot, dat die heerlijk was!
zo zal een sigaret ook smaken als je nu een paar weken niet rookt
Ik heb regelmatig periodes dat ik niet rook. Ik rook alleen als ik zin heb, niet omdat ik zo nodig MOET roken. Als ik na 4 weken niet gerookt te hebben zin heb om te roken dan doe ik dat. Ik ga niet krampachtig vasthouden aan het "ik ben gestopt" syndroom...En na die 4 weken is en sigaretje echt wel te pruimen hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar je moet wel stoppen omdat roken niet lekker is!
weet je nog je aller aller aller eerste sigaret? je kan niemand hier wijs maken dat je daar van genoot, dat die heerlijk was!
zo zal een sigaret ook smaken als je nu een paar weken niet rookt
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik vond mijn eerste sigaret wel lekker, hetzelfde geld voor mijn eerste sigaar.![]()
Doe niet zo triest... weet je wat triest is ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
JAwel, dat is ELKE niet roker zijn schuld.
Roken, we komen er samen wel uit my fucking ass!
Stelletje hypochriet tuig; dat zijn jullie!
mensen die andere mensen op dit soort dingen beoordelen zijn in mijn ogen net zo kansloos!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Doe niet zo triest... weet je wat triest is ?
Verslaafd zijn aan het inhaleren van de giftige stoffen van een staafje![]()
Hoe kom je erop... kansloos ja
Dus: Roken is kansloos, mensen die er verslaafd aan zijn zijn ook kansloos.
Wat is dat voor een domme opmerking ?quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Wij jou ook![]()
Dat je maar minstens 95 jaar mag worden waarvan je de laatste 20 heerlijk in een bejaardentehuis je zit te verkneukelen op de bingo-avondjes en blij bent als de pyjama-dag weer voorbij is![]()
Nou ja..... dat is mijn mening toch ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die andere mensen op dit soort dingen beoordelen zijn in mijn ogen net zo kansloos!
maar mensen die zeggen dat roken lekker is daar moet ik zo om lachen, en dan helemaal die durven te zeggen dat de eerste sigaret ook heerlijk was
Ja want het gevoel van verstikking (als je überhaupt al inhaleerde) is heerlijkquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vond mijn eerste sigaret wel lekker, hetzelfde geld voor mijn eerste sigaar.![]()
Goede redenatie!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:40 schreef fathank het volgende:
Ik betaal niet voor niets iedere maand een dikke premie voor m'n ziektekostenverzekering. Daar wil ik in de toekomst wel wat voor terug zien...
Ben je toch ook ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij rokers zijn tenminste zo aardig dat wij nog wel wilden inschikken met aparte ruimtes. Maar noooo de rokers moesten alles voor zichzelf, en dan ons arrogant noemen
Als het aan mij lag was roken allang in de ban.... domme gewoonte uitgevoerd door verslaafden die nog geen dag zonder kunnen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Ach mên, kuthuilies. Je hebt het al voor elkaar dat we nergens binnen meer mogen roken en dan nóg kankeren als we buiten rokenSpoiled brat
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 05:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ben je toch ook ?
JIJ bent raar bezig met je ranzige gewoontes en dan moet IK me aanpassen.... zal even mooi worden
Dus als ik stront verbranden lekker vind en het voor jou neus doe elke dag 20 keer dan vind je dat ok ?
[..]
Als het aan mij lag was roken allang in de ban.... domme gewoonte uitgevoerd door verslaafden die nog geen dag zonder kunnen.
Ik denk niet dat rokers veel keus hebben/hadden. Rokers heb zich nergens naar geschikt. Als rokers de keus hadden gehad, dan zat men ook op de werkplek nog vol in de rook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:27 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij rokers zijn tenminste zo aardig dat wij nog wel wilden inschikken met aparte ruimtes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |