quote:
Onze makelaar was enthousiast.
![]()
Wij waren dat natuurlijk al.
Alleen bleek dus dat de grond naast het huis adoptiegrond is (en dus nog van de gemeente) informeren bij de gemeente leverde op dat dat 20.000 Euro moest kosten als we het voor onszelf wilden hebben. Wat uiteraard weer inhoud dat de verkoopprijs omlaag moet. De vraag is alleen of de verkopende partij het daarmee eens is???
Onze makelaar probeert al 2 dagen de verkopend makelaar te bereiken maar gisteren was ze op cursus (en was er niemand anders die er iets van wist!
![]()
) En vandaag werd hij niet terug gebeld. We zijn dus een beetje bang dat ze op dit moment met een andere partij in onderhandeling zijn en dat we straks te horen krijgen dat de boel verkocht is maar duimen uiteraard heel hard dat dat niet het geval gaat zijn.
Ons eigen huis gaat deze week in de verkoop dus we zijn druk met de boel klaar maken voor de verkoop. De badkamer is sinds vandaag in elk geval weer als nieuw en de slaapkamers van de meiden zijn ook netjes. Op onze kamer en in de woonkamer is het een kwestie van laatste rommeltjes ruimen dus het zit er aan te komen. (Donderdag of zaterdag komt de makelaar foto's maken.)
M@x, zijn er bij jullie al vorderingen inmiddels? En heb je nog een rondje gelopen om even te zien of je nieuwe buurtje echt wel is wat je ervan denkt te verwachten? Je zou evt. gewoon eens bij iemand aan kunnen bellen om te horen of er overlast is. (Als je dat durft tenminste)
Belana, Ik had het stiekem al meegekregen.
![]()
Het heeft er even op geleken dat we nog dichter bij zouden komen wonen (Bangert en Oosterpolder) maar aangezien de huizen in onze prijscategorie daar verloot worden via de woningbouw achtten we onze kansen toch te klein om het erop te wagen.
Ik hou jullie op de hoogte. (Ik ga in elk geval morgen onze makelaar maar even een schop onder zijn kont geven dat hij nog maar eens met de verkopend makelaar moet bellen)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg