OK, het is opzich ook geen probleem maar een hoop mensen vinden het rondscharrelen van die vreemde snuiters niet zo prettigquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee. Ik denk dat dat de belangrijkste reden is waarom het appartement nog niet verkocht is. Misschien is de prijs er nog wel mee omlaag te krijgen
Ken je het appartement of de buurt goed?
Dan moet dit jouw huisje wel wordenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:48 schreef m@x het volgende:
Als je een beetje vriendelijk tegen die vreemde snuiters doet dan heb je direct de beste en goedkoopste inbraakbeveiliging die er bestaat.
Ik kom zelf niet uit R. maar de buurt waar dit huis staat trekt me wel heel erg. Redelijk dorps met alles in de buurt. Ik heb ook gekeken naar woningen in DH maar als ik zie wat ik voor hetzelfde geld in R. kan kopen dan is wat mij betreft de keus heel makkelijk.
Zou toch 'ns rond die opvang gaan rondlopen dan m@x. Hier om de hoek bij mij zit ook een opvang (nacht) en daar lopen toch soms best wel hele rare types rond. Heb er zelf geen last van, maar jij hebt wel nog een kindje dat graag fijn buiten rond wil kunnen lopen (quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb er zelf niet zo'n probleem mee. Ik denk dat dat de belangrijkste reden is waarom het appartement nog niet verkocht is. Misschien is de prijs er nog wel mee omlaag te krijgen
Ken je het appartement of de buurt goed?
Yep 6 maanden, zie deze sitequote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:20 schreef m@x het volgende:
De hypotheekadviseur babbelt als het goed is nu met de bank. Hopelijk weet ik volgende week meer.
Zes maanden alDat verbaast me echt want ik vind het een geweldig huis.
Onze makelaar was enthousiast.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:54 schreef Sugar het volgende:
Nanook, hoe was de tweede bezichtiging?
Wij hebben toen we een huis op het oog hadden niet aangebeld maar mensen op straat aangesproken. Het leverde een goed beeld op, mensen praten graag over hun huis en buurt. Toen we inderdaad in de straat kwamen wonen waren er dus al mensen die ons direct gedag zeidenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:36 schreef m@x het volgende:
Julie schieten lekker op zeg. Hier is er nog geen nieuws. Gisteren hebben we nog met de hypotheekadviseur gesproken en die heeft vandaag nog een gesprek met de bank dus als het goed is horen we vandaag meer.
Zomaar bij iemand aanbellen durf ik echt niet NanookIk denk dat ik er dit weekend even langsfiets om de buurt te verkennen.
Ik ook!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:58 schreef Macka66 het volgende:
m@x en Nanook, ik duim voor jullie!
Dat is wel het voordeel van deze tijd. Met mooi weer zie je toch sneller mensen buiten die je aan kunt spreken. Wij hebben dit huis in februari gekocht en toen hebben we wel geprobeert bij mensen aan te bellen maar iedereen was aan het werk. (Achteraf misschien maar goed ook anders hadden we het waarschijnlijk niet gedaan. Het was hier een redelijk asociale huurwijk maar de huurwoningen zijn gelukkig in de loop der tijd verkocht aan allemaal nette mensen.)quote:Op woensdag 4 april 2007 16:58 schreef Macka66 het volgende:
Wij hebben toen we een huis op het oog hadden niet aangebeld maar mensen op straat aangesproken. Het leverde een goed beeld op, mensen praten graag over hun huis en buurt.
Maar durf je het aan om een huis te kopen op 2 salarissen waar je het net mee zou moeten redden? Stel je voor dat 1 van jullie zijn baan verliest? Of arbeidsongeschikt word?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben inmiddels teruggebeld door de makelaar en ze wil echt een openingsbod zien van meer dan 2 ton. Dus ben ik even gaan bellen met onze kredietverstrekker en 210 (waar het huis in eerste instantie voor verkocht was) zou op onze salarissen met de overwaarde van het huis net aan moeten lukken.
Nu alleen nog even met mijn lief overleggen maar die is druk op zijn werk en belt maar niet terug.
@MarkAJ, De aanvaardingstermijn word als alles door gaat ook december of zo veel eerder als ons huis verkocht is. Binnen die tijd hoop ik toch dat ons huis wel een keer verkocht gaat worden.
Ja precies, dat is ook wat mijn heeft tegen gehouden. Allemaal leuk en aardig, dan kun je het huis net aan betalen en dan moet je gaan verbouwen met je hand op de portemonee omdat het eigenlijk niet kan. Hoe moeilijk ook omdat het echt een leuk huis was het is absoluut de beste keuze.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:22 schreef lady-wrb het volgende:
tja, en dan heb je een huis, maar je wilt misschien een andere keuken, leuke behangetjes, verf....
en dat loopt ook op (sprak zij uit ervaring)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |