Meesterlijk!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:19 schreef BuffyJan het volgende:
Syl: dan is ie vast aangereden door een klein auto'tje
Del: Ja mn zus woont wel in zo'n buurt
Syl: met alleen maar kleine auto'tjes?
Del: ja met van die ziekenauto'tjes![]()
![]()
![]()
Sorry maar af en toe komt ze echt briljant uit de hoek![]()
Hatzee!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja inderdaad geen hand vol maar een land vol hoor, sterker nog een hele wereld vol!
Ik heb ook behoefte aan bewerkstelligen hoor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kieper dr uit dan!
Waar wacht je op?!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En toch vind ik Hupert met Eric een leuker setje
Dat is het nieuwe virus.... Ik heb hetzelfde probleem, al maanden! En ik doe mn best, echt waar!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:41 schreef crimescene het volgende:
[..]
mijn muis wil maar niet naar dat kruisje rechtsbovenin de hoek......
Ow apart, weten we dat ook weerquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
Huub vindt suzanne heel leuk, heet gaby niet zo?
En daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En toch vind ik Hupert met Eric een leuker setje
Idd, dat snap ik ook nooit...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kieper dr uit dan!
Waar wacht je op?!
Ja, maar deze Suzanne is een vriending van Liekequote:Op donderdag 22 maart 2007 01:38 schreef PC eend het volgende:
Huub vindt suzanne heel leuk, heet gaby niet zo?
dat begrijp je...................... VERKEERD!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:46 schreef carpediem23 het volgende:
Maar dit kost Huub dus contactpunten begrijp ik
Hupert is verliehiefd, Hupert is verliehiefd!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:43 schreef snetje het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik het idee dat zij de eerste is waar huupert echt moeite voor moet doen![]()
Inderdaad, hier zijn toch regels voor, dit mag helemaal nietquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie zegt dat ze überhaupt MAG blijven slapen?
Pietje! En Pietje is de baas!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
als ze voor half 3 niet weg is MOET ze blijven slapenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Schop haar uit je nest en zet haar aan de schoonmaak.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
En over 10 jaar janken, je gaf me nooit wat ik wilde, stereotype wijf...heb er hier ook zo één in mijn nest liggen![]()
Volgens mij zei ze dat ze half 3 weg moest.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Inderdaad, ze moet hem gewoon pijpen op de bank daar...quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:48 schreef petraa het volgende:
Ze gaf hem een piepklein kusje op zijn mond. wow zitten we daar op te wachten.
Want hij zei; Laat ik je morgen ook weer komen...(quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
dat begrijp je...................... VERKEERD!![]()
En noem haar voortaan Palmaquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:48 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Schop haar uit je nest en zet haar aan de schoonmaak.![]()
ze is personeel, dus kan hih haar blijkbaar gewoon uitnodigen, met toestemming van 'achter'.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Want hij zei; Laat ik je morgen ook weer komen...()
Zei Brain dat niet?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:48 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Want hij zei; Laat ik je morgen ook weer komen...()
Bewerkstelligen in de plee.... of condoom pakken , of......Paravlieg vangen.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
waar ging Brain naartoe?
Gaat hij tegen haar zeggen dat hij haar vriendin heel leuk vindt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, maar deze Suzanne is een vriending van Lieke
afluisteren?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:48 schreef STAP01 het volgende:
waar ging Brain naartoe?
Die paravlieg is wel zoooooooooooooo geweldig dat filmpje!!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Bewerkstelligen in de plee.... of condoom pakken , of......Paravlieg vangen.....
Hey, laat mij eens even lekker met rust. Ik zit hier als vereenzaamde ouwe dikzak gewoon lekker te zwijmelen en zoow, jah!quote:
Hoe anders dan bij lesleyquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
ze is personeel, dus kan hih haar blijkbaar gewoon uitnodigen, met toestemming van 'achter'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |