Ja je lult inderdaad maar wat. !!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:21 schreef mootie het volgende:
Of het is een actie om Syl en Amanda te laten bonden! (ik lul ook maar wat, er moet toch iets achter zitten)
Wat een gelukkig beestje, dan hoeft het de zaadstem van AmanDel nog maar voor de helft te horen, doe mij ook zo'n oorknipbeurtje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
klopt, oortje van de hond is gewoon afgeknipt en zo leeft het hondje z'n verdere leven met nog 1 oor. prima toch![]()
Glazuur van de donut op zijn shirt?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:22 schreef Sharpeyed het volgende:
Jaap is ondertussen wel witten vlekjes aan het bewerkstelligen
Whahahahah!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is erger dan een soort bloedneus aan je oor!
Nou heb daar wel een traantje bij weg moeten pinken hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:17 schreef Kinga het volgende:
Ik krijg meteen flashback naar BB6, waar Micheline nog afscheid kon nemen van haar hond![]()
Wat een drama zeg...
Hebben ze hetzelfde script gekregen!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Typisch dat zoiets mij moet overkomen"
Exact de zin die Lesley ook uitsprak
Doet ze altijd, zelfs tegen mensen die het niet verdienen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:21 schreef Prosac het volgende:
Sylvia doet wel liev.
Ik durf het bijna niet te vragen... het heeft met bewerkstelligen te maken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:21 schreef petraa het volgende:
Zou Huub, Lieke nog gaan bewerkstelligen vannacht. Ik word beetje moe van dat gedraai.
Dus zelfde script.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Typisch dat zoiets mij moet overkomen"
Exact de zin die Lesley ook uitsprak
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:27 schreef waxmask het volgende:
Let op: Brianless gaat de het ongeluk van dat hondje in Huub's schoenen schuiven.
Ik sleur je ff mee naar de SCquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen... het heeft met bewerkstelligen te maken!![]()
Huub heeft ook zo'n klein autootje!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:27 schreef waxmask het volgende:
Let op: Brianless gaat de het ongeluk van dat hondje in Huub's schoenen schuiven.
Ik lig in een deuk, echt waarquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn een perfect stel samen del en braaij![]()
Huub had een Yoegoslaaf ingehuurd om haar hond plat te rijden.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:27 schreef waxmask het volgende:
hey! misschien is ie nu wel half doof!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:28 schreef Kinga het volgende:
Wat een drama om een hond, die gewoon nog leeft.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:27 schreef waxmask het volgende:
Let op: Brianless gaat het ongeluk van dat hondje in Huub's schoenen schuiven.
Als ze dr rijbewijs niet kan halen kan ze zelf ook zo'n "ziekenautootje" gaan rijden... om daarmee haar hondje naar de verpleging te brengenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn een perfect stel samen del en braaij![]()
Doggystylequote:Op donderdag 22 maart 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mooie reden voor Amanda om zich weer te laten neuken
Het woord Dorpsgek vind ik zo Chilll....quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:26 schreef rooie3 het volgende:
Is die naar de verpleging gegaan vraagt die dorpsgek.
ah, is ze er al? ga ik even de streams bekijken!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:29 schreef Taurus het volgende:
Is die Lieke er nou nog? Komt ze er wonen ofzo?Moet Huub hier niet voor dokken?
Ja hoor...Brian moet ff troosten!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mooie reden voor Amanda om zich weer te laten neuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |