quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef Kinga het volgende:
Heej, ben net over me 10.000e post gegaan...
Ik haat dat woordquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:10 schreef waxmask het volgende:
Wordt er weer een witte spat op de rug van Amanda bewerkstelligd?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:11 schreef FdW het volgende:
Frasier, Lieke is niet een manwijf zoals jouw ex in de serie:-)
Ja daar zit ik echt op te wachten, want dat doet hij anders nooitquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:06 schreef Kaleddis het volgende:
Nou Hup Huub, stuur haar naar huis en ga ff met Eric lullen.
Daarmee bedoelde hij dat hij in het normale leven is, zoals hij in het huis is. Hij doet zich niet anders voor en gaat zich ook niet anders voordoen voor Lieke. Ze kan zijn broertje bellen die dat zal bevestigen. Zoals Huub zei: "What you see is what you get."quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:08 schreef Ifa het volgende:
Huub beweert heel stoer dat ie niets hoeft te bewijzen en verwijst haar vervolgens even stoer naar zijn broertje. Dat die de klus maar klaart.
En zet je PM aanquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:12 schreef demins het volgende:
@Nicoss
Uploaden: http://xs.to/
5e link (1e van blok2) kopieren
plakken in post
Behalve als het plaatje al op internet staat natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:12 schreef demins het volgende:
@Nicoss
plakken in post
Psies.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Het is zo makkelijk om haar nu naar de mond te slijmen, maar Huub dat alles behalve dat. En juist dát moet Lieke een seintje geven dat hij dus idd oprecht is. Als hij haar alleen wil neuken, zou hij gewoon constant lief en aardig blijven en haar in alles gelijk geven.
Ja dat wordt nou wel is tijd zeg. Net was even het perfecte moment.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieke: Wat moet ik nou met jou?
Huub: Zoenen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het hondje van Amanda is onder een auto gekomen. Hij mankeert niet veel, alleen bloed biij z'n linker oor.
Dan moet je het eerst downloaden!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behalve als het plaatje al op internet staat natuurlijk
oh, en nu dan? wil ze 12 uur?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
hond dood
Ik vind dat er een acute stemming moet komen voor een 12 uur!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
Gaan ze Amanda wakker maken omdat dr hondje onder een auto is gekomen..... zn oor bloedde...... verder heeft ie niks......... wat een mafketels.
Ik lees het al, jij bent zijn broer.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde hij dat hij in het normale leven is, zoals hij in het huis is. Hij doet zich niet anders voor en gaat zich ook niet anders voordoen voor Lieke. Ze kan zijn broertje bellen die dat zal bevestigen. Zoals Huub zei: "What you see is what you get."
Bedank!!!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:12 schreef demins het volgende:
@Nicoss
plakken in post
ja , en slaap lekker verderquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Moet je daarvoor nou iemand de stuipen op het lijf jagen?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:16 schreef Nicoss het volgende:
[[url=http://xs413.xs.to/xs413/07124/Lieke.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
hond dood
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:14 schreef Kinga het volgende:
Ow, toch niet dood...
Wat een tv .quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
Gaan ze Amanda wakker maken omdat dr hondje onder een auto is gekomen..... zn oor bloedde...... verder heeft ie niks......... wat een mafketels.
Ze wilden bewerkstelligen, dat Brainles Amanda niet kon bewerkstelligen vannacht.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vreemd dat ze nu -midden in de nacht- die brief afgeven terwijl het al zondag is gebeurt.
Ik heb al 20 minuten het idee dat ze echt op het punt staan om te gaan zoenen...quote:
precies! er is gewoon niks aan de handquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:18 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou ook GEK worden als mijn hond onder de auto zou komen hoor! Maar om hiervoor nu een brief te sturen om 01.15 uur terwijl er verder niets aan de hand is.....!!!
Nou, dat lijkt me bewerkstelligd. Nu ga ik mijn glas cola bewerkstellligen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wilden bewerkstelligen, dat Brainles Amanda niet kon bewerkstelligen vannacht.![]()
Wat uiterst klote is, want dan kan je dat beest niet meer opeten....quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:
Morgen een brief de villa in dat de parkiet van Jaap open TBC heeft
Alles leuk en aardig maar meer dan een scheurtje in z'n oor heeft het beest niet, wat is het volgende, dat Natasia wakker gemaakt wordt omdat Wilgo gestruikeld is en daarbij een nagel gescheurd heeft??quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:17 schreef Prosac het volgende:
wel sneu dat Sylvia haar hierbij moet helpen..
hond vs vader. Nou ja, huisdieren zijn voor sommige mensen ook belangrijk natuurlijk, ik jankte vroeger ook alles bij elkaar als er weer een kat geschept was
Dat ze zwanger is van haar hond?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:19 schreef Prosac het volgende:
ik dacht trouwens dat het de uitslag van een zwangerschapstest was ofzo![]()
Zou de parkiet uberhaupt nog 2 pootjes hebben?quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat uiterst klote is, want dan kan je dat beest niet meer opeten....
die 45 km dingen zal ze wel bedoelenquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:19 schreef BuffyJan het volgende:
Syl: dan is ie vast aangereden door een klein auto'tje
Del: Ja mn zus woont wel in zo'n buurt
Syl: met alleen maar kleine auto'tjes?
Del: ja met van die ziekenauto'tjes![]()
![]()
![]()
Sorry maar af en toe komt ze echt briljant uit de hoek![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig maar meer dan een scheurtje in z'n oor heeft het beest niet, wat is het volgende, dat Natasia wakker gemaakt wordt omdat Wilgo gestruikeld is en daarbij een nagel gescheurd heeft??![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:
klopt, oortje van de hond is gewoon afgeknipt en zo leeft het hondje z'n verdere leven met nog 1 oor. prima tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
precies! er is gewoon niks aan de hand![]()
Dat is erger dan een soort bloedneus aan je oor!quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is erger dan een soort bloedneus aan je oor!
Ja dat bedoelde ze ookquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
die 45 km dingen zal ze wel bedoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |