quote:Op maandag 26 maart 2007 14:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kan gebeuren maar we hebben hier wel goede dijken om tsunami's tegen te houden.
Alsof "ze" weten waar Groningen ligt (tenzij iemand ook dát gaat verradenquote:
Adorp is toch meer de regio van de Wierden?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kan gebeuren maar we hebben hier wel goede dijken om tsunami's tegen te houden.
Leuk je weer eens te zienquote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou, schiet maar raak hoor.
Nou, zo dichtbij die politieke losers en nog geen daden.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou, schiet maar raak hoor.
Nee, maar wel bedankt voor het aanbod. Ik ben niet rancuneus of zo. Ik weet alleen graag tegen wie ik wel normaal reageer en tegen wie ik mijn niveau moet verlagen tot het niveau van de desbetreffende persoon.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nog interesse in een partijtje GPS-coordinaten?
Dat was voor de dijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 14:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Adorp is toch meer de regio van de Wierden?
Heeft Adorp al wel een neger? Baflo heeft het inmiddels allemaal (gehad). Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het het dorp meer goed dan kwaad heeft gedaan.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:18 schreef Chewie het volgende:
Ik maak me niet zo druk nog, tot nu toe heeft nog geen enkele moslim Adorp weten te vinden![]()
Wel meer dan 1 zelfs.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:49 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Heeft Adorp al wel een neger? Baflo heeft het inmiddels allemaal (gehad). Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het het dorp meer goed dan kwaad heeft gedaan.
Geeft niet schat. Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld. Ik had zo graag een stoere Ottomaanse krijger in mijn MSN-lijstje gehad.quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sorry dat ik je geen mailtje terugstuurde, X-Ray. Ik had er op dat moment gewoon geen zin in.
Is dat niet, uhm, buiten Den Haag?quote:Op maandag 26 maart 2007 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Den Haag heeft tegenwoordig ook nieuwe wijken he. Buiten de snelweg die de moslims dus verpaupering tegenhoud.
Voor nu.
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat nou ben je bang dat "Man bijt Hond" bij je langs komt tijdens het eten?
quote:Op maandag 26 maart 2007 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sorry dat ik je geen mailtje terugstuurde, X-Ray. Ik had er op dat moment gewoon geen zin in.
Er zijn grenzen.quote:
Gaat niet om durven, gaat om de nutteloosheid daarvan.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt me wel van je tegen dat je niet durft in dat topic.
Zelfs PJOsti deed het.
Het verbaast je dat iemand met een islam-paranoďa ook een internet-paranoďa heeft ontwikkeld?quote:Op maandag 26 maart 2007 16:08 schreef SCH het volgende:
Valt me wel van je tegen dat je niet durft in dat topic.
Dat is dan ook weer waar. Over een week of wat ben je toch weer geband, dus het interesseert niemand een hol wie of wat je bent.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gaat niet om durven, gaat om de nutteloosheid daarvan.
Ik vind het toch nog steeds jammer dat je niet in mijn MSN-lijstje durft te komen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:05 schreef SCH het volgende:
[..]Word jij ook al bedolven onder fan-X-mail?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |