Ja, gezellig samen handtasjes scoren met die vent van jequote:Op maandag 26 maart 2007 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag je vrouw al eens naar buiten tegenwoordig?
Linksquote:Op maandag 26 maart 2007 16:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
4. Op welke partijen heb je in je leven tot nu toe gestemd
Janmaat, CP86, VVD, GL
Wat moet ze nou met een handtasje, zie je toch niet onder die burqa.quote:Op maandag 26 maart 2007 19:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja, gezellig samen handtasjes scoren met die vent van je
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel usertjes in Vogelaarswijkjes wonen, schotelwijkjes, achterbuurtjes.
80 nationaliteiten hier en bijna geen schotelsquote:Op maandag 26 maart 2007 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel usertjes in Vogelaarswijkjes wonen, schotelwijkjes, achterbuurtjes.
Welk deel van Amsterdam woon jij?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:35 schreef Aoristus het volgende:
80 nationaliteiten hier en bijna geen schotels
Ja, ik wil ook een Vogelaarwijkje in wit-Brabant, misschien dat ik dan begrijp waarover bepaalde lui praten.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wil ook een Vogelaarswijk in Bloemendaal hebben.
Centrum, tegen Zeeburg aanquote:
Jij woont in concertgebouwbuurt?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
80 nationaliteiten hier en bijna geen schotels
Da's volgens mij oud-zuid. Ik woon tussen de yuppen en de meest volkse markt in, een vreemde paradox eigenlijk. Dat klusprogramma, 'het blok' was in mijn straat opgenomen.quote:
De Dappermarkt?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
Da's volgens mij oud-zuid. Ik woon tussen de yuppen en de meest volkse markt in
quote:Op maandag 26 maart 2007 23:41 schreef Aoristus het volgende:
bingo
De meest volkse markt is natuurlijk eh... jeez ben al lang weg daar de eh... daar bij de Ferdinand Bolstraat zeg maar.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Da's volgens mij oud-zuid. Ik woon tussen de yuppen en de meest volkse markt in, een vreemde paradox eigenlijk. Dat klusprogramma, 'het blok' was in mijn straat opgenomen.
Da's West, de Dappermarkt ligt in Oost, bij Watergraafsmeer, bij het Muiderpoortstation, waar onlangs nog een trein is ontspoort.quote:Op maandag 26 maart 2007 23:42 schreef Lithion het volgende:
[..].
Hoe staat het nu eigenlijk met de wijk De Baarsjes. Ik hoorde dat ze het daar aardig op aan het knappen zijn en dat het er tegenwoordig niet heel slecht wonen is.
Ouwe Indische buurt is inderdaad wel aardig opgeknapt.quote:
De Albert Cuyp?quote:Op maandag 26 maart 2007 23:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De meest volkse markt is natuurlijk eh... jeez ben al lang weg daar de eh... daar bij de Ferdinand Bolstraat zeg maar..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |