Corrado G60 met regenpijp?quote:
quote:
quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
alweer?!?ik zie nooit kadettillacs
Hoeft niet, je nam staat er toch bijquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
fijn dat je ook even toestemming vraagt voor gebruik en zo
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoeft niet, je nam staat er toch bij![]()
Ik vind dat foto's van pauperauto's vrijstelling hebben voor dit soort activiteiten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
fijn dat je ook even toestemming vraagt voor gebruik en zo
Tsja, ik vind het op zich geen probleem dat mn foto's gebruikt worden, ik vind het altijd alleen wel leuk te weten wie het waar gebruikt, maar ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:27 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik vind dat foto's van pauperauto's vrijstelling hebben voor dit soort activiteiten.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het op zich geen probleem dat mn foto's gebruikt worden, ik vind het altijd alleen wel leuk te weten wie het waar gebruikt, maar ja.
Foto is trouwens gemaakt bij de Betuwerit van de Citroën Visa club
crx'jequote:Op zondag 1 april 2007 09:41 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
Blits bezit. Halverwege de spuitbeurt kwam ie erachter dat ie een andere kleur wilde
Die moet hier uit de buurt komen dan. Ik heb m van dichtbij mogen aanschouwen. Was daar destijs met een hele club CRXenquote:Op zondag 1 april 2007 09:41 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
Blits bezit. Halverwege de spuitbeurt kwam ie erachter dat ie een andere kleur wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |