Tsjah, openbare weg he...quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:19 schreef swiftrijdster het volgende:
en het wordt niet gewardeert als het kenteken leesbaar is dus kunnen jullie of de foto of het kenteken verwijderen!
Nouja, gezien de gleuven tussen de plaatdelen, vind ik daar wat voor te zeggen...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat je je auto uitbouwd en veranderd, maar het niet leuk vind dat iemand je herkend?
Het is ook totaal niet nuttig, en tevens onlogisch om je kenteken weg te willen hebben. Niemand kan er wat mee als het leesbaar is, op de openbare weg kan ik dagelijks 10000en kentekens opschrijven, en de mensen die er wel wat mee kunnen (persoonsgegevens e.d.) die geven er toch geen zak om omdat ze dat dagelijks voor hun werk moeten.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef jitzzzze het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat je je auto uitbouwd en veranderd, maar het niet leuk vind dat iemand je herkend?
Doe dan een bivakmuts op ofzoquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nouja, gezien de gleuven tussen de plaatdelen, vind ik daar wat voor te zeggen...
Dat komt er nog eens bij inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet nuttig, en tevens onlogisch om je kenteken weg te willen hebben. Niemand kan er wat mee als het leesbaar is, op de openbare weg kan ik dagelijks 10000en kentekens opschrijven, en de mensen die er wel wat mee kunnen (persoonsgegevens e.d.) die geven er toch geen zak om omdat ze dat dagelijks voor hun werk moeten.
Wat kost een LPG-G3 installatie met LPI dan? En hoeveel kilometer moet je rijden om dat aankoopbedrag terug te verdienen? Ik vind mensen die overal een mening over hebben, terwijl ze zelf nog geeneens een rijbewijs hebben een beetjequote:Op woensdag 18 april 2007 09:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bouw dr meteen een LPG-G3 instalatie in MET LPI, dan rij je NOG zuiniger
![]()
Mensen die een auto uitbouwen maar niet eens under the hood kijken![]()
Of alleen maar denken aan zuinigheid1 op 12 is toch ook niet slecht?
![]()
Ach ik ben het ook vaak niet met Turquaz eens, omdat hij overal te makkelijk en te simpel over denkt ("flikker er dan gewoon even een .... in"quote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat kost een LPG-G3 installatie met LPI dan? En hoeveel kilometer moet je rijden om dat aankoopbedrag terug te verdienen? Ik vind mensen die overal een mening over hebben, terwijl ze zelf nog geeneens een rijbewijs hebben een beetje. Als zij het mooi vinden, en niet die power willen wat is daar dan op tegen? Ga jij maar verder dromen over je Prelude. Als je echt hard wil gaan (wat jij blijkbaar wil, want je kraakt alleen maar mensen af omdat ze motorisch niet tunen) koop je een echte auto met RWD, ipv FWD.
Daar heb je een punt, mensen die hun armen missen kunnen idd niet zo goed met bizonkit en plamuur overweg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef swiftrijdster het volgende:
niet iedereen kan een auto uitbouwen en strakmaken.
klopt.. mensen die bij een schadebedrijf hebben gewerkt kunnen nooit sjonnies zijn.quote:en Ge-Sjonnied is het niet want we hebben beide in schadebedrijf gewerkt.
inderdaad, achter deze turbo intercooler zit wel een turbo!quote:en die blauwe swift is een swift gti turbo
Dat je het zelf niet doet, wil nog niet zeggen dat je anderen dat plezier maar moet ontnemen. Die mensen hebben er ongetwijfeld veel tijd en moeite ingestoken, en ook veel plezier aan beleefd. En het is nou niet dat de auto zo ernstig toegetakeld is zoals sommige auto's hier in het topic (neem nou die grijze bmw 3-serie en stukkie terug...)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach ik ben het ook vaak niet met Turquaz eens, omdat hij overal te makkelijk en te simpel over denkt ("flikker er dan gewoon even een .... in") Maar hij heeft wel gelijk dat mensen die een auto eruit laten zien alsof je naar de 100 gaat in 1,4sec terwijl je onder de kap maar 60pk ofzo hebt niet goed bezig zijn.
All show, no go.
Heb genoeg beters te doen, hoezo?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
kunnen we dit topic niet gebruiken voor fotos gewoon?
Afzeiken van zo'n jongen met zijn swift is een beetje kinderachtig man..
@jitzzze en aanhang: kerels, komop man.. echt niks beters te doen?
Ga dan plaatjes zoeken ofso.
Ook beetje vaag dat zon mod niks doen hieraan, maar goed. Ook, als een persoon niet wil dat er een pic hier wordt geplaatst van zijn auto en hij vraagt gewoon of die eraf mag dan kan/moet dat toch? beetje jammer allemaal man.. we kunnen volgens mij een stuk beter met elkaar omgaan.
(voor de apen, let niet op spellingsfouten enzo, die zullen er wel tussen zitten opd it moment ja).
Nog ff mooi piccie gevonden, lijkt beetje op die kliko CRX, maar volgens mij een eclipse?
[afbeelding]
Dat is een Civic Coupequote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
Nog ff mooi piccie gevonden, lijkt beetje op die kliko CRX, maar volgens mij een eclipse?
[afbeelding]
Is trouwens niet echt een stratenmakers Ferrari.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
@jitzzze en aanhang: kerels, komop man.. echt niks beters te doen?
Ga dan plaatjes zoeken ofso.
Ook beetje vaag dat zon mod niks doen hieraan, maar goed. Ook, als een persoon niet wil dat er een pic hier wordt geplaatst van zijn auto en hij vraagt gewoon of die eraf mag dan kan/moet dat toch? beetje jammer allemaal man.. we kunnen volgens mij een stuk beter met elkaar omgaan.
(voor de apen, let niet op spellingsfouten enzo, die zullen er wel tussen zitten opd it moment ja).
[afbeelding]
Nee ok, als dat niks uitmaakt prima.. ben niet zo op de hoogte van die regels. Duidelijk manquote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
de foto is gewoon op de openbare weg genomen, niks illegaals aan, bovendien post de user in kwestie zelf ook foto's van de auto. De foto met het kenteken extravagant uitvergroot zijn de img tags wel weg gehaald, conform het FOK!-beleid
En ik vind die Swift gewoon gaaf
Ok, goed om te weten danquote:
hehe ok grappig om te wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef deliberator het volgende:
[..]
Is trouwens niet echt een stratenmakers Ferrari.
Die Civic zat in een commercial voor de VW Golf GTI
Ik dacht deze: Klik
Kan hem hier helaas ff niet bekijken
werk enzo
t is een meidquote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
Slijmjurkquote:
Jaa, das een meid, maar de auto is van d'r vriend die zich 'sauron' noemt...quote:
alsnog beter dan Frodoquote:Op woensdag 18 april 2007 18:34 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Jaa, das een meid, maar de auto is van d'r vriend die zich 'sauron' noemt...
Sorry.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
de foto is gewoon op de openbare weg genomen, niks illegaals aan, bovendien post de user in kwestie zelf ook foto's van de auto. De foto met het kenteken extravagant uitvergroot zijn de img tags wel weg gehaald, conform het FOK!-beleid
En ik vind die Swift gewoon gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |