Vond die foto op een site, heb hem hier naartoe gelinkt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:13 schreef swiftrijdster het volgende:
ja maar dat willen wij niet.
en kan die foto ervan af.
goh is ook echt belangrijk he hoofdletters op een forum.
Je bedoelt Ge-Sjonniedquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:27 schreef swiftrijdster het volgende:
goh spamblik kun je meteen kijken hoe die is opgebouwd
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:23 schreef Spamblik het volgende:
Heey suuz, mooie cardomain!
http://www.cardomain.com/ride/2501878/1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
da kan toch net wand die gaan kapot jeweets.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef swiftrijdster het volgende:
niet iedereen kan een auto uitbouwen en strakmaken.
en Ge-Sjonnied is het niet want we hebben beide in schadebedrijf gewerkt.
en die blauwe swift is een swift gti turbo
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef swiftrijdster het volgende:
Zie ik jou auto daar niet Alexxxx??quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoeft ook niet vlug te gaan, junior klasse.
ik had graag mee gedaan, maar mn blok is te klein!quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zie ik jou auto daar niet Alexxxx??![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had graag mee gedaan, maar mn blok is te klein!
Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zullen wij jouwn waggie dan OP-PIMPEN? Met een Suzuki Swift 57PK 8v POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR??
ik heb een swift.. met ongeveer dat aantal pk XD ... maar.. ik heb bewust gekozen voor een 3 cylinder 993ccquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zullen wij jouwn waggie dan OP-PIMPEN? Met een Suzuki Swift 57PK 8v POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR??
En niet te vergeten: Wide Body Kit, hierdoor heb je een beter aerodinamica waardoor je met gemak 310km/ph kan halen![]()
![]()
Franse 1.9 8v hierquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:05 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Nee, maar fransen kunnen wel 8-kleppers bouwen!
Onze alto is btw ook een 16 kleppert.. (nouja.. eeh enkele nokkenas 16 kleppert)
quote:Op woensdag 18 april 2007 00:33 schreef SRD_Don het volgende:
[..]
ik heb een swift.. met ongeveer dat aantal pk XD ... maar.. ik heb bewust gekozen voor een 3 cylinder 993cc![]()
ben dan niet de snelste... maar wel 1 op 25![]()
rij trouwens wel met kit rond XD (soort van... wat officiele factory meuk XD)
wel te grote uitlaat XD maar hij is lekker stil![]()
Hoe oud ben je eigenlijk als ik het vragen mag?quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:33 schreef swiftrijdster het volgende:
dat nummrbordje...quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik zou ook @ een schade bedrijf werken hoor
Dan verblind je je tegenligger met je afschuwelijke auto, en sleept em mee naar je garage
![]()
maare ff on:
Godver![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ALSOF DIE OPENLUCHTFILTER WAT UITMAAKT![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Meer Sjonnie bakken:
Klik dan snel hier,, (let op: Niet geschikt voor mensen met een zwakke hart of liefde voor auto's)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |