Ik ken het zelf heel niet maar een vriendin van me is er helemaal gek van en loopt met plaatjes te spammenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Jazeker! Jeugdsentiment![]()
lienelien+1
![]()
Geweldigquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:56 schreef ScottTracy het volgende:
Intro van Maple Town: http://www.youtube.com/watch?v=4BTZuJd28A0
Okquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee.. dat doet ze al 2 jaar lang. Heeft er een plaatje van bij msn enzo, dat bedoelde ik
Ik zie die gebouwen uit de grond groeien en herken het gelijk weerquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:56 schreef ScottTracy het volgende:
Intro van Maple Town: http://www.youtube.com/watch?v=4BTZuJd28A0
Dus tóch te makkelijkquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
Caesar.
Of Scott en ik zijn natuurlijk reuze intelligentquote:
Ik zou jouw veters nog niet eens mogen strikken.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of Scott en ik zijn natuurlijk reuze intelligent![]()
ehhr... neequote:Op donderdag 22 maart 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Of Scott en ik zijn natuurlijk reuze intelligent![]()
Lienelien denkt daar anders over. Maar weet zij veel, met zeven puntjes?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:07 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zou jouw veters nog niet eens mogen strikken.![]()
Nu je het zegt ja, wat een amateurquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lienelien denkt daar anders over. Maar weet zij veel, met zeven puntjes?![]()
Wel vriendelijk blijven tegen de lagergenoteerdenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, wat een amateur![]()
Je weet niet tegen wie je het hebt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga eens snel wegquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:08 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, wat een amateur![]()
Reservekoningin.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Je weet niet tegen wie je het hebt..
Voormalig reserve-koningin van de AKQ.
Tijden voor de grote reset had ik nog veel tijd, was ik veel hier, en had ik heel veel punten![]()
Uiteraard, zo lang zij ook vriendelijk tegen mij doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Wel vriendelijk blijven tegen de lagergenoteerden![]()
Ik zei toch ook reserve?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Reservekoningin. Er is maar een MaJo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |