Stampsterdam !quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja hendig of niet, waar zit je nu?
Dat Maaike lief is.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef Boeman het volgende:
je punt?
PAK EEN PUNT PAK EEN PUNT PAK EEN PUNT OP DE PLEEquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef Boeman het volgende:
je punt?
Dan kan ik het toch niet zien. Doe niet zo gek!quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
Dat kun je ook op een post-it-briefje op je voorhoofd plakken.
Weet je niet dat Jamai homo is?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch niet zien. Doe niet zo gek!
Wel als jullie niet alleen via fok quasi-geile dingetjes in elkaars beeldscherm fluisterenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:19 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Dan kan ik het toch niet zien. Doe niet zo gek!
Echt? Waarom vertel je dat nu pas...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet je niet dat Jamai homo is?
[afbeelding]
Ik moest ongeveer zo doen: hehehehehehequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet je niet dat Jamai homo is?
[afbeelding]
Je tarzan pakkenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Echt? Waarom vertel je dat nu pas...
Wat moet ik nu doen dan?
Ach, weer eens wat anders dan MSN heah.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef Boeman het volgende:
[..]
Wel als jullie niet alleen via fok quasi-geile dingetjes in elkaars beeldscherm fluisteren.
Heb je anders een cavia ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je tarzan pakken
Of de vriendjes van je broertje opbellen [afbeelding]
Pwnen wij jou lekker met onze baan die pas om een uur begintquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je tarzan pakken
Of de vriendjes van je broertje opbellen [afbeelding]
Ja nu leest iedereen meequote:Op woensdag 21 maart 2007 22:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ach, weer eens wat anders dan MSN heah.
Ja, lekker hoereren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pwnen wij jou lekker met onze baan die pas om een uur begint.
De achtbaan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Pwnen wij jou lekker met onze baan die pas om een uur begint.
H.H.H.quote:
Gaat eens frituren.quote:
Nee, moet hem nog steeds schoonmakenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |