GTA IV: Working 9 'Till 5 ('Till You Die)quote:Op maandag 26 maart 2007 17:11 schreef DrDentz het volgende:
Hoe wil je gta spelen zonder gangsters. Dan wordt het vast een soort The Sims, waarin je een normale baan kunt nemen.
Krijg je al haartjes?quote:Op maandag 26 maart 2007 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Blegh.
Ik wil jatten, schieten, killen, pimpen, dealen, ontsnappen, overrijden.. alles wat ik in het echte leven ook doe zeg maar.
Whehe wel echt het perfecte liedje daarvoorquote:Op maandag 26 maart 2007 16:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
K-Rose vond ik ook geen zak aan.
Had vaak Los Santos op maar heb naar een tijdje wat eigen tracks erop gegooit.
Rondscheuren op Move Bitch van Ludacris
wat bedoel je nou? Dat je racist met een s ertussen schrijft? Als je dat denkt zou ik namelijk even in het woordenboek kijkenquote:
Wat een onzin. Ik erger me er dood aan dat zelfs GTA politiek correct probeert te zijn door om het spel neger de Bruin tot hoofdpersoon te promoveren.quote:Op maandag 26 maart 2007 15:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dus als het weer negersetting is, moeten mensen het niet blind gaan kopen?![]()
Ik zie echt niet wat het probleem van mensen is. Volgens mij is iedereen gewoon racistisch. SA was harstikke leuk, en de setting paste heel goed bij de wereld. Als je een probleem hebt met die 'negersetting' blijf je lekker VC spelen, of je kijkt naar de verbeterde gameplay van SA.![]()
je begint in Afghanistan en als je gang groot genoeg is word Amerika geunlocked en ga je ze aanvallenquote:Op maandag 26 maart 2007 20:07 schreef Heintje het volgende:
Maar dan wel dat je de terroristen moet helpen Amerika aan te vallen.
Dat is wel erg kort door de bocht, wie zegt dat dat de reden is? Het was toch te verwachten dat dat thema eraan zat te komen?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:47 schreef -scorpione- het volgende:
Wat een onzin. Ik erger me er dood aan dat zelfs GTA politiek correct probeert te zijn door om het spel neger de Bruin tot hoofdpersoon te promoveren.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik erger me er dood aan dat zelfs GTA politiek correct probeert te zijn door om het spel neger de Bruin tot hoofdpersoon te promoveren.![]()
Precies, kan elk spel zijn van de afgelopen 10 jaar, NEE OMG HET IS GTA4 ALERT ALERTquote:Op maandag 26 maart 2007 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Bijzonder zeg, een zeer wazige screen met een of ander clown die als een dolle dwaas loopt te schieten. Hype it up guys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |