Dat je ventje oud grijs en dik wordquote:Op maandag 26 maart 2007 23:55 schreef Snever het volgende:
Ik hoop dat ze in de 90's beginnen en dan door de story mode heen gaan totdat we in 2007 zitten
Tof
owja Tvp!
ah nee das niksquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:05 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik wil Gta met een chick spelen dat lijkt me helemaal droog .
OMFGquote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Is dat een neger met blauwe ogen?
wat denk je van die gracht foto ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:25 schreef Wessiej het volgende:
Dat plaatje van de blauwen ogen negert is al super oud, alleen om te laten zien wat je met die engine kan doen.
Dat lijkt mij een fotosjop op basis van een bestaande situatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:07 schreef jorienvdherik het volgende:
wat denk je van die gracht foto ?
Fakequote:Op dinsdag 27 maart 2007 00:10 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
Als het zo wordt spreekt het me iig zeer aan. Damn.
Mij ook, wel tof gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een fotosjop op basis van een bestaande situatie.
Of ze plaatsen een filmpje uit GTA I en zeggen dat ze weer helemaal 2D gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef -Dries- het volgende:
Wel droog, zitten we met ze alle voor onze schermen gekluisterd telt de klok af: 3,2,1... 1 April!
de horrorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef -Dries- het volgende:
Wel droog, zitten we met ze alle voor onze schermen gekluisterd telt de klok af: 3,2,1... 1 April!
Kun je beter een Xbox 360 kopen, bespaart je zo ongeveer 200 euro.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Nou kom maar op met die geile trailer!
Ik zit er wel aan te denken om meteen een PS3 te kopen alleen voor dit spel, hoe ziek is dat eigenlijk!
en een hd-tvquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Nou kom maar op met die geile trailer!
Ik zit er wel aan te denken om meteen een PS3 te kopen alleen voor dit spel, hoe ziek is dat eigenlijk!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Kun je beter een Xbox 360 kopen, bespaart je zo ongeveer 200 euro.
Je bedoelt dat GTA IV ook maar matigjes gaat boeien omdat het weer dezelfde formule blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook wel dreug, afgelopen weekend een uitzending van hoogtepunten van Gamekings.
Ze waren destijds erg te spreken over GTA SA.
"Zelden zo'n gehypte game gezien, die het zo waarmaakt."
History repeating?
nee hij bedoeld dat er weer een spel helemaal overgehyped wordt, en deze straks de hype weer waarmaakt zoals dat altijd is gedaan door rockstarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat GTA IV ook maar matigjes gaat boeien omdat het weer dezelfde formule blijkt te zijn?
Natuurlijk is het weer dezelfde formule, anders zou het geen GTA meer zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat GTA IV ook maar matigjes gaat boeien omdat het weer dezelfde formule blijkt te zijn?
Duurt nog wel een jaarquote:
* ElmarO wacht daar ook op.quote:
Ach, dat ene half jaar kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Duurt nog wel een jaar
Volgens mij kwamen die versies altijd exact een half jaar na de playstation versie uit .
Lijkt me wel, van FIFA maak je toch ook nieteens een basketballspelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Natuurlijk is het weer dezelfde formule, anders zou het geen GTA meer zijn
Zal wel een verbetering zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me wel, van FIFA maak je toch ook nieteens een basketballspel
Helaas, ze zullen niet dezelfde interface als bij Gta 3 gebruikenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
omgomgomgomgomg secretssspysjotss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |