Of ze plaatsen een filmpje uit GTA I en zeggen dat ze weer helemaal 2D gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef -Dries- het volgende:
Wel droog, zitten we met ze alle voor onze schermen gekluisterd telt de klok af: 3,2,1... 1 April!
de horrorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:24 schreef -Dries- het volgende:
Wel droog, zitten we met ze alle voor onze schermen gekluisterd telt de klok af: 3,2,1... 1 April!
Kun je beter een Xbox 360 kopen, bespaart je zo ongeveer 200 euro.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Nou kom maar op met die geile trailer!
Ik zit er wel aan te denken om meteen een PS3 te kopen alleen voor dit spel, hoe ziek is dat eigenlijk!
en een hd-tvquote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:47 schreef SoA-Holic het volgende:
Nou kom maar op met die geile trailer!
Ik zit er wel aan te denken om meteen een PS3 te kopen alleen voor dit spel, hoe ziek is dat eigenlijk!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Kun je beter een Xbox 360 kopen, bespaart je zo ongeveer 200 euro.
Je bedoelt dat GTA IV ook maar matigjes gaat boeien omdat het weer dezelfde formule blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook wel dreug, afgelopen weekend een uitzending van hoogtepunten van Gamekings.
Ze waren destijds erg te spreken over GTA SA.
"Zelden zo'n gehypte game gezien, die het zo waarmaakt."
History repeating?
nee hij bedoeld dat er weer een spel helemaal overgehyped wordt, en deze straks de hype weer waarmaakt zoals dat altijd is gedaan door rockstarquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat GTA IV ook maar matigjes gaat boeien omdat het weer dezelfde formule blijkt te zijn?
Natuurlijk is het weer dezelfde formule, anders zou het geen GTA meer zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Je bedoelt dat GTA IV ook maar matigjes gaat boeien omdat het weer dezelfde formule blijkt te zijn?
Duurt nog wel een jaarquote:
* ElmarO wacht daar ook op.quote:
Ach, dat ene half jaar kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Duurt nog wel een jaar
Volgens mij kwamen die versies altijd exact een half jaar na de playstation versie uit .
Lijkt me wel, van FIFA maak je toch ook nieteens een basketballspelquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Natuurlijk is het weer dezelfde formule, anders zou het geen GTA meer zijn
Zal wel een verbetering zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Lijkt me wel, van FIFA maak je toch ook nieteens een basketballspel
Helaas, ze zullen niet dezelfde interface als bij Gta 3 gebruikenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:40 schreef jp84 het volgende:
[afbeelding]
omgomgomgomgomg secretssspysjotss
En dat je auto niet helemaal gaat instorten bij een klein tikje tegen een lantaarnpaal...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef alsem het volgende:
hopelijk maken ze veel gebruik van physics, zodat je tenminste fadsoenlijk een massamoord kan plegen door het voetpad te gebruiken met je sportwagen 8)
Waarom zouden ze dat veranderen? Er was toch niks mis mee? Minimap linksonder en geld, gezondheid rechtsboven...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Helaas, ze zullen niet dezelfde interface als bij Gta 3 gebruiken![]()
Precies, die bovenste foto zou net zo goed op een PC-monitor bij één van de ontwikkelaars gemaakt kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:11 schreef Heintje het volgende:
Net ofdat, als er iets naar buiten komt, dat dan foto's van een SD TV zullen zijn.
tyf opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:11 schreef DrDentz het volgende:
1st person zou misschien veel beter zijn voor GTA. Of in ieder geval de mogelijkheid om te switchen zoals bij Oblivion
je gaat niet dingen van een andere game overnemen als je zelf kwalitieit hebt te verzinnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als het GTA had moeten blijven zou je nu nog topdown kijken
jaaaaaa, gewoon de persoon die je wilt beschieten in het midden van je beeld krijgen daar waar het kruisje staat.... vet cool..... niet dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik zeg de mogelijkheid om te switchen. 1st person schiet veel fijner
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:37 schreef rival het volgende:
[..]
jaaaaaa, gewoon de persoon die je wilt beschieten in het midden van je beeld krijgen daar waar het kruisje staat.... vet cool..... niet dus
Beetje tegenstrijdig dit. First Person zou tof zijn bij GTA en je praat onzin.quote:rival
Heeft altijd gelijk!
nee jij meld wat boeiends. first person is gewoon not done bij gta. speel dan lekker 1 of ander wazige shooter.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:12 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[..]
Beetje tegenstrijdig dit. First Person zou tof zijn bij GTA en je praat onzin.
Hoe is cockpit view en 1st person niet origineel waar 3d het wel is? GTA3 was niet de eerste 3d game hoor, dus wat loop je nou te zwammen?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:18 schreef Boomstam het volgende:
[..]
je gaat niet dingen van een andere game overnemen als je zelf kwalitieit hebt te verzinnen.
die 3dsetting was orgineel in gta3
cockpit view en 1st person niet.
noem is meer van die settings op dan. met totale vrijheid en waar je niet volgens een pad systeem door het spel heen loopt. gta3 werdt in die tijd voor onmogelijk geacht.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Hoe is cockpit view en 1st person niet origineel waar 3d het wel is? GTA3 was niet de eerste 3d game hoor, dus wat loop je nou te zwammen?
doen ze toch niet. De rede? het wordt te realistisch dat je op die manier echt grof wordt. en anders is het net als een film. werdt bij vice city al geoppert en afgewezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat zeg je nu, maar als Rockstar straks zo'n optie inbouwt is het ineens helemaal geweldig
Ik moest even bij je geboortedatum kijken of jij me wel ventje mag noemen, want je komt over als een 12 jarige. Maar bij Zelda liep je ook zonder een pad door het spel, en die game was er iets eerder dan GTA. Maar daar gaat het niet om, first person in GTA zou gewoon vet zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:34 schreef Boomstam het volgende:
[..]
noem is meer van die settings op dan. met totale vrijheid en waar je niet volgens een pad systeem door het spel heen loopt. gta3 werdt in die tijd voor onmogelijk geacht.
lees wiki er maar op na ventje
Ga weg met je onzinpraatjes, ik geloof geen debielen die werd met dt schrijven. Ik weet niet waarom je er zo tegen bent, want een cockpit view zou alleen een extensie zijn en geen revolutionele vernieuwing ofzo. Je kunt bij GTA3 ook al vanuit je wagen kijken, zonder leuke effecten als een raam en shit. Behalve als je naar de zijkant kijkt of naar achter, dan zie je ineens wel de binnenkant van je autoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:36 schreef Boomstam het volgende:
[..]
doen ze toch niet. De rede? het wordt te realistisch dat je op die manier echt grof wordt. en anders is het net als een film. werdt bij vice city al geoppert en afgewezen.
Dit slaat helemaal nergens opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:36 schreef Boomstam het volgende:
[..]
doen ze toch niet. De rede? het wordt te realistisch dat je op die manier echt grof wordt. en anders is het net als een film. werdt bij vice city al geoppert en afgewezen.
dat zeg ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet welke films hij kijkt, maar ik zie ze niet 1st person
Mischien denkt hij wel dat de film over een cameraman gaat en je alles uit zijn perspectief ziet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet welke films hij kijkt, maar ik zie ze niet 1st person
niet weer. het is 1 dezelfde argument.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Weer zon loos argument. Mario zonder kleuren is iets eruit halen. GTA met first person is iets erbij doen. En als Rockstar de game met first person maken zorgen ze er wel voor dat het in hun stijl gemaakt wordt.
ja dat ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:00 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon een anti-1st-person extremist![]()
dat was nogal duidelijk jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Dan verwerp ik jouw mening
Ja, ik wil mensen over mn motorkap zien rollenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:20 schreef alsem het volgende:
hopelijk maken ze veel gebruik van physics, zodat je tenminste fadsoenlijk een massamoord kan plegen door het voetpad te gebruiken met je sportwagen 8)
:lol:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja, ik wil mensen over mn motorkap zien rollen![]()
die verwoestbaarheid zal vast goed scoren ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
:lol:
En maar zeggen dat mensen niet geweldadig worden van GTA Games.![]()
Maar het zou wel wreed zijn om zoeits mee te maken.En een verwoestbare setting.Hmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |