Had je het gas wel uitgedraaid ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen op uitzendinggemist.nl
Ik was vanavond niet thuis.![]()
Ik raad je dan van harte aan om via uitzendinggemist de aflevering met de Fabers en Van Lottums te bekijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik vond die aflevering met de Hondjes zo gruwelijk, dat ik niet meer durf te kijken.
Hoe hij in zijn autootje wegrijdt en dan van die zemelige teksten: "Deze mannen zijn zo krachtig" "Ik ben jaloers op zoveel doorzettingsvermogen"
*ril*
vergelijken is niet 't goede woord, want Brood was echt zo, en Spike tracht 'n soort kloon van hem te zijn...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef tong80 het volgende:
Dat sommigen hem met Herman Brood vergelijken![]()
![]()
Gemist.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Was dit nou de laatste afleveringKan Hugo een volgende keer ook moeders en dochters interviewen?
Maar dan wel drie kwartier of zo.
Die idiote solo-zeiler, zo te zien.quote:
Dat heb ik ook gehoord, vorige week vertelde Hugo dat bij Hans Schiffers op Radio 2quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Hugo er over denkt een soortgelijke serie over moeders en dochters te gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |