Had je het gas wel uitgedraaid ?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen op uitzendinggemist.nl
Ik was vanavond niet thuis.![]()
Ik raad je dan van harte aan om via uitzendinggemist de aflevering met de Fabers en Van Lottums te bekijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
Ik vond die aflevering met de Hondjes zo gruwelijk, dat ik niet meer durf te kijken.
Hoe hij in zijn autootje wegrijdt en dan van die zemelige teksten: "Deze mannen zijn zo krachtig" "Ik ben jaloers op zoveel doorzettingsvermogen"
*ril*
vergelijken is niet 't goede woord, want Brood was echt zo, en Spike tracht 'n soort kloon van hem te zijn...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef tong80 het volgende:
Dat sommigen hem met Herman Brood vergelijken![]()
![]()
Gemist.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Was dit nou de laatste afleveringKan Hugo een volgende keer ook moeders en dochters interviewen?
Maar dan wel drie kwartier of zo.
Die idiote solo-zeiler, zo te zien.quote:
Dat heb ik ook gehoord, vorige week vertelde Hugo dat bij Hans Schiffers op Radio 2quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Hugo er over denkt een soortgelijke serie over moeders en dochters te gaan maken.
20 minuten is te kortquote:Op woensdag 25 april 2007 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Vd Velde sr. is een gek die natuurlijk nooit kinderen had moeten krijgen, als hij de zee boven zijn zoon verkiest.
Jr. was de meest wijze van de twee. Veelzeggend dat hij niet één keer 'pa' of 'mijn vader' zei, maar altijd 'Henk'. Toen hij moest huilen, had ik ook tranen in mijn ogen![]()
Was dit nou de laatste afleveringKan Hugo een volgende keer ook moeders en dochters interviewen?
Maar dan wel drie kwartier of zo.
Dat vond ik ook een goeie aflevering..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:09 schreef Xrenity het volgende:
Mega kick hier, maar gister was wel een indrukwekkende aflevering met Cees Geel
Hoezo ze heeft zelf wel meer dan één borstquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Kelly niet wil met haar vader, ze zal wel moeite hebben met de titel van de serie
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:26 schreef Toad het volgende:
Argh. Nog niet op uitzendinggemist.nl.
Helemaal gemist.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef Os__ het volgende:
Weer een prachtige uitzending gister over 2 hele bijzondere personen.
Hugo groeit ook in zijn rol.
Mee eens met jou!!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:30 schreef Os__ het volgende:
Weer een prachtige uitzending gister over 2 hele bijzondere personen.
Hugo groeit ook in zijn rol.
Jaap van Zweden en zijn autistische zoon.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helemaal gemist.
Wie waren het.
Vorige twee met Ykema en Dorresteijn waren geweldig.
Jazeker, ik als Sparta fan ben natuurlijk wel enigszins op de hoogte van het doen en laten van Hugo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ok wist je dat Hugo Borst zelf een autistische zoon heeft ?
Ah, die heb ik toevallig net alle twee teruggekeken en ze waren inderdaad prachtig. Mooi dat die mensen zich zo kwetsbaar op durven stellen en eerlijk hun verhaal vertellen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:29 schreef tong80 het volgende:
Vorige twee met Ykema en Dorresteijn waren geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |