Maar die latjes hoeven niet helemaal door te lopenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:11 schreef sunshine het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal.
Dan liggen toch die latten op de vloer en sluit het toch alsnog af?
Owww...! Ja nee, dan snap ik het welquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar die latjes hoeven niet helemaal door te lopen
Tekening:quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:11 schreef sunshine het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal.
Dan liggen toch die latten op de vloer en sluit het toch alsnog af?
Dat is de ideale oplossing!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Tekening:
[afbeelding]
Op de rand die je dan in de bak ziet leg je je lattenbodem.
lijkt me een stuk praktischer, anders moet je om dat bed heen gaan sauzen/behangen!quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:54 schreef Marsepein het volgende:
- Leeghalen
- Behang verwijderen en eventueel tapijt/laminaat verwijderen
- Schoonmaken
- Gaten vullen
- Houtwerk schuren, plamuren en eventueel gronden
- Schoonmaken
- Plafond sausen
-Muren sausen of behangen
- Bedombouw maken
- Bedombouw schuren, gronden, plamuren en schuren
- Schoonmaken
- Houtwerk aflakken
- Muren sausen of behangen
- Vloerbedekking (laten) leggen
Zoiets?
Dan doe je voor je weg gaat ook nog een keer en 's avonds ook weer. enz enzquote:Op woensdag 28 maart 2007 20:01 schreef sunshine het volgende:
maar dan droogt het toch weer op? Ik kan op zijn vroegst er zaterdag pas weer mee verder...
Klopt. alleen moet je het niet laten opdrogen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:48 schreef Marsepein het volgende:
Behang verwijderen wat erg vast zit schijnt ook goed en makkelijker te gaan als je het insmeert met ..... behangerslijm.
En dat is geen gein, maar een tip die ik al eens gelezen heb hier.
En....... Hoe is het behang of is het belos?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:43 schreef sunshine het volgende:
Mijn werkdagen deze week zitten er weer op (ben net thuis uit mijn werk). Het is heel hard nodig dat ik morgen ga huishouderen, maar ik hoef pas woensdag weer te werken. Dus... moi gaat weer verder met alle goede tips in mijn achterhoofd! Dat moet goed komen. Ooit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |