quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:12 schreef DR34M3R het volgende:
ontopic: Het kan heel lastig zijn als je een mail van iemand wilt doorsturen met commentaar erbij, maar ipv "Forward" "Reply" kiest...
Wat was de reactie terug?quote:
Niet MSN was vervelend. Dat was ik. Fixed...quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:35 schreef wonderer het volgende:
Je MSN is vervelend, Dreamer. Je bent offline enzo.
Euh ja, ik had meteen een mail erachter aan gedaan dat het niet voor diegene bedoeld was. Het ging ook niet over diegene, maar over iemand waar zij over maildequote:
Laat maar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:37 schreef DR34M3R het volgende:wie gaat er mee terugbaggeren?
Wat maakt ONZ
Onze kans is voorbij.quote:
Aan jouw opmerkingen hoefde niets meer te worden toegevoegd.quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laat maar.
[..]
Onze kans is voorbij.
ROFLquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh ja, ik had meteen een mail erachter aan gedaan dat het niet voor diegene bedoeld was. Het ging ook niet over diegene, maar over iemand waar zij over mailde
Mail: "hooggeplaatst persoon X wil graag blahblah dit en dat".
Dus ik dacht, ik mail dat door naar mijn collega en zet er bij "ja, dat kan hooggeplaatsts persoon X dan wel willen, maar ik moet eerst maar eens zien dat ik daar tijd voor maak", of zoiets...
Dat ging dus terug naar de vraagsteller (adviseur van hooggeplaatst persoon X).
![]()
Het was alleen, hij vroeg er gewoon om met dat topicquote:Op donderdag 22 maart 2007 18:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aan jouw opmerkingen hoefde niets meer te worden toegevoegd.
Ga eens na van wie je ineens niets meer hoorde, en waarvan je niet wist hoe dat kwam?quote:Op donderdag 22 maart 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit zoiets heb gedaan (wel mailtjes naar de verkeerde persoon gestuurd) maar het zal me ongetwijfeld wel een keer gebeurd zijn.
Als ik dat moet gaan bijhouden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ga eens na van wie je ineens niets meer hoorde, en waarvan je niet wist hoe dat kwam?
Dat beslissen we zo Ben je lief?quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:59 schreef BabblingBrook het volgende:
Zo, mag ik ook meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |