Ok, ik vraag het nu nog vriendelijk. Heb je de openingspost gelezen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wow, wat een mensenkennis heb jij?
Oversekst?Waarom zou je uberhaupt een topic aanmaken special voor lesbiennes als je over alledaagse dingen wilt praten, dat kan toch ook met anderen? Of kan dat niet met alles?
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.... Ga weg nu je nog leeftquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wow, wat een mensenkennis heb jij?
Oversekst?Waarom zou je uberhaupt een topic aanmaken special voor lesbiennes als je over alledaagse dingen wilt praten, dat kan toch ook met anderen? Of kan dat niet met alles?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
Ik zit nu al aan de drank...
Eenmalig, beloofd!
Dat is meer schaven dan scheren dan lijkt mequote:Op woensdag 21 maart 2007 20:52 schreef wonderer het volgende:
Een vriendin van me heeft wel eens haar hele scheenbeen opengereten met een scheermesje. Was het zoiets?
Volgens mij valt nou echt alles tegen hoor...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nou goed. Ik zal het vertellen. Maar beloven dat jullie niet gaan lachen![]()
Ik zit aan de whiskey, alles is grappig nu, sorryquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nou goed. Ik zal het vertellen. Maar beloven dat jullie niet gaan lachen![]()
Ik heb me nog nooit gesneden met scheren. Bij epileren wil er nog wel een stukje eh... dunne huid tussen de pincetjes komen te zittenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat is meer schaven dan scheren dan lijkt me![]()
auw![]()
Ik heb wel eens het mes van links naar rechts gedaan ipv van beneden naar boven...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb me nog nooit gesneden met scheren. Bij epileren wil er nog wel een stukje eh... dunne huid tussen de pincetjes komen te zitten
Ohquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:00 schreef wonderer het volgende:
Van beneden naar boven is toch ook slecht? Ingegroeide haren enzo?
*LOL*quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
Troost je, je bent niet de enige die dat is overkomen
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef DR34M3R het volgende:
[luguber verhaal]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |